Landen array gezocht
Kees de braak
18/03/2007 22:32:00Ik zoek een array en dan op de volgende manier:
$land = array("ac"=>"Ascension Island ", "ad"=>"Andorra ", "ae"=>"United Arab Emirates ", "af"=>"Afghanistan ", "ag"=>"Antigua and Barbuda ", "ai"=>"Anguilla ", "al"=>"Albania ", "am"=>"Armenia ", "an"=>"Netherlands Antilles ", "ao"=>"Angola ", "aq"=>"Antarctica ",
Ik heb hem alleen al, maar ik zou hem liever in het nederlands willen hebben. Dus als iemand hem nog heeft liggen? En me beste vriend google liet me even in de steek dus begin daar aub niet over. ( heb al gezocht)
$land = array("ac"=>"Ascension Island ", "ad"=>"Andorra ", "ae"=>"United Arab Emirates ", "af"=>"Afghanistan ", "ag"=>"Antigua and Barbuda ", "ai"=>"Anguilla ", "al"=>"Albania ", "am"=>"Armenia ", "an"=>"Netherlands Antilles ", "ao"=>"Angola ", "aq"=>"Antarctica ",
Ik heb hem alleen al, maar ik zou hem liever in het nederlands willen hebben. Dus als iemand hem nog heeft liggen? En me beste vriend google liet me even in de steek dus begin daar aub niet over. ( heb al gezocht)
PHP hulp
21/11/2024 22:14:05Robert -
18/03/2007 23:03:00Op PHPhulp een array met alle ISO landen: php landen array.
Was mijn 2e hit met google.
Was mijn 2e hit met google.
Gewijzigd op 25/10/2011 12:16:51 door B a s
Elwin - Fratsloos
19/03/2007 08:34:00Maar als je die gebruikt moet je nog wel even de spelling doornemen. Die klopt daar niet allemaal.
Elwin
Elwin
Kees de braak
20/03/2007 09:14:00Hmmm bedankt, ik heb nu zelf hem al vertaald met behulp van wikipedia. Wel heidens karwij maargoed, wel quality nu.