Laravel 4 developer
Jason dr
01/07/2013 15:13:43Beste,
Voor een klant gaan we een bestandsbeheersysteem ontwikkelen in Laravel 4.
Voor deze opdracht ben ik nog op zoek naar een 'tweede paar handjes', de opdracht vangt z.s.m. aan.
Je werkzaamheden zullen bestaan om mij te assisteren en vanaf augustus de bugfixing- en testperiode over te nemen. De werkzaamheden mogen thuis of op locatie (Amsterdam) uitgevoerd worden, maar regelmatig face-to-face contact is een vereiste.
Minimaal vereiste kennis
- PHP 5.3 (OOP, Namespaces, etc.)
- PostrgreSQL
- Laravel 4
- DB Normaliseren
Pré's
- Linux
- Server opzetten / onderhouden
- Amazon's Webservices
Ben je geïnteresseerd, dan kun je via [email protected] contact met mij opnemen.
We werken in principe vanuit een fixed-price afspraak, maar voor mijn inzicht hoor ik graag een uurprijs van je. Daarbij ontvang ik ook graag je cv of portfolio.
Vriendelijke groet,
Jason
[email protected]
Voor een klant gaan we een bestandsbeheersysteem ontwikkelen in Laravel 4.
Voor deze opdracht ben ik nog op zoek naar een 'tweede paar handjes', de opdracht vangt z.s.m. aan.
Je werkzaamheden zullen bestaan om mij te assisteren en vanaf augustus de bugfixing- en testperiode over te nemen. De werkzaamheden mogen thuis of op locatie (Amsterdam) uitgevoerd worden, maar regelmatig face-to-face contact is een vereiste.
Minimaal vereiste kennis
- PHP 5.3 (OOP, Namespaces, etc.)
- PostrgreSQL
- Laravel 4
- DB Normaliseren
Pré's
- Linux
- Server opzetten / onderhouden
- Amazon's Webservices
Ben je geïnteresseerd, dan kun je via [email protected] contact met mij opnemen.
We werken in principe vanuit een fixed-price afspraak, maar voor mijn inzicht hoor ik graag een uurprijs van je. Daarbij ontvang ik ook graag je cv of portfolio.
Vriendelijke groet,
Jason
[email protected]
Gewijzigd op 01/07/2013 15:14:29 door Jason dr
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.