Layout alleen goed in ie.
Quote:
Je url werkt niet :)
Dat de url niet werkte kwam doordat je er een / moest acher typen, dan werkt de url wel.
weet iemand wat er fout is ik mag de source hier niet posten van mitch :S
Kom ik heel vaak tegen. Ik dacht dat je een stylesheet had? En alsjeblieft sluit je stylesheetdeclaraties af met een ;
Dreamweaver:
En dat zijn alle browsers die hij herkend.The background attribut for hr is not supported in Intener Explorer 5, 5.5, 6, Netscape 6 en 7.
Tabellen geef je met een stylesheet een style. Background="plaatje.jpg" is niet meer valid.
Jouw:
<td width="100%">
<b><font face="Verdana"><u><font
style="font-size: 5pt">© 2005</font></u><font
style="font-size: 5pt">
</font></font><font style="font-size: 5pt"><font
face="Verdana">Made By Blackmoon</font>.</
font></b></td>
<b><font face="Verdana"><u><font
style="font-size: 5pt">© 2005</font></u><font
style="font-size: 5pt">
</font></font><font style="font-size: 5pt"><font
face="Verdana">Made By Blackmoon</font>.</
font></b></td>
Wat moet dat nou weer voorstellen. Kon je echt niet een betere manier om mijn bandbreedte op te eten verzinnen?!
En toen had ik geen zin meer.
edit: even wat enters ertussen gezet, zodat hwe niet horizontaal hoeven te scrollen.
Gewijzigd op 05/05/2005 14:31:00 door Jelmer -
Maar ik snap dus nog niet hoe ik mijn layout in firefox kan laten werken.
Edit: typo.
(Jelmer kun jenie ff eop msn komen?)
Gewijzigd op 05/05/2005 14:40:00 door Paul v.Dun
Quote:
... niet hoer ik ...
Vervelende typfout :/
Probeer hem eerst eens valid te maken, de kleine foutjes eruit, Firefox-compatible code gebruiken. Om daarachter te komen moet je hem kunnen validaten met de w3cvalidator. Dus zul je er eerst voor moeten zorgen dat die erop werkt.
Edit : Ok ik heb wat fouten gefixt maar nu wil het nog niet werken in firefox.
(Jelmer kom ffe op msn)
Edit : Even mijn tekst netter gemaakt ;)
Weet iemand nog iets?
Gewijzigd op 05/05/2005 15:15:00 door Paul v.Dun
Je CSS is nog altijd niet valid.
Als je zelf geen inzet toont, kunnen we je ook niet helpen.
En zoals Jelmer (?) zei, de source hebben we als we 'Bron weergeven' oid klikken.
Kan je dus niet helpen
Maar ik kan geen fouten vindne in de css en html :S
ik heb het ooit gehad en het lag aan de slashes fozo. ik moest overall slashes hebbe ipv van back slashes of andersom :P
dit topic is meer dan 3 maanden oud, oftewel: oud nieuws. Paul van Dun heeft zijn problemen inmiddels al opgelost, of is aan iets anders gaan werken.
Haal alsjeblieft geen oude topics op tenzij je hetzelfde probleem hebt als dat wat in het topic besproken wordt en de oplossingen die als antwoorden zijn gegeven niet werken.