Layout check (is het iets?)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jimmy Arts

jimmy Arts

18/08/2007 20:04:00
Quote Anchor link
Dit is een layout die ik in opdracht voor een bedrijf maak.
Graag reacties met instructies wat beter kan enz.
http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/18/img8.gif

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jimmy Arts

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 04:21:14

- wes  -

- wes -

18/08/2007 20:23:00
Quote Anchor link
Concept is goed, clean site hou ik wel van.
Uitwerking kan nog een boel aan gebeuren

GaMer B

GaMer B

18/08/2007 20:27:00
Quote Anchor link
Mooi, van clean sites hou ik ook wel van. Alleen bij jouw layout vind ik de content te smal... Misschien ook het menu wat duidelijker maken.

Andries

Andries

18/08/2007 21:04:00
Quote Anchor link
Het ziet er allemaal erg proffesioneel uit, het bedrijf komt serieus over met deze site, en dat is goed! Maar eigenlijk vind ikzelf dat het er allemaal nog wat leeg uiziet.

W w

w w

18/08/2007 21:25:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit, 1 ding, links boven dat woord bouwbedrijf is een beetje teveel aan schaduw misschien dekking wat minder doen, waardoor je het kan lezen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door w w

PHP hulp

PHP hulp

18/08/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Het is op dit moment erg erg klein. Blijft dat zo?
Verder vind ik het er leuk uitzien. Profecioneel en strak, precies wat een bedrijf nodig heeft.

Josh

Josh

18/08/2007 21:34:00
Quote Anchor link
Sorry, ik ben met iedereen eens dat dit een goede aanzet is, en geen overkill heeft aan allerlei kaders met emboss effecten.

Toch is het ontwerp zo kil en kaal dat ik qua gevoel meer aan een koelhuizenverhuur denk dan aan een bouwbedrijf.

Van mij mogen er plaatjes in de layout verwerkt worden die de kleinschaligheid en specialiteit van dit bedrijf benadrukken

Jimmy Arts

jimmy Arts

19/08/2007 00:44:00
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties, het is inderdaad wat leeg.
Morgen ga ik wat foto's schieten, misschien kan ik dan al een html versie laten zien

19/08/2007 00:56:00
Quote Anchor link
Ik zie een header en vraag me af waar is het logo!? Zal dat het logo zijn. O nee de logo staat ergens heel vreemd in de tekst geplaatst.

Die Wordart op Bouwbedrijf in de header mag echt 100% weg.

De teksten e.d. zijn erg groot. Misschien alles eens een tandje kleiner.

Het geheel lijkt momenteel (ook qua uitlijning) meer op een poster.

Mark L

Mark L

19/08/2007 01:12:00
Quote Anchor link
Ik denk dat die 'b' naast die lijn (dit zou bij andere sites heel vaag klinken: 'die lijn') het logo is...

Ik vind dat de links nogal op elkaar gedrukt zijn... de spatie tussen de links is even groot als tussen 'Uitgevoerde' en 'werken', oké, de nieuwe links beginnen met een hoofdletter, maar dat valt ook niet meteen op..

Ik vind het er wel professioneel uit zien.

Jimmy Arts

jimmy Arts

19/08/2007 14:21:00
Quote Anchor link
De html versie staat online: http://www.jimmy-arts.nl/gebr/
na uren worstelen heb ik hen eindelijk ook voor internet explorer goed gekregen.
Ps. De links werken nog niet
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jimmy Arts

PHP hulp

PHP hulp

19/08/2007 14:22:00
Quote Anchor link
jimmy schreef op 19.08.2007 14:21:
De html versie staat online: http://www.jimmy-arts.nl/gebr/
na uren worstelen heb ik hen eindelijk ook voor internet explorer goed gekregen.
Ps. De links werken nog niet

Ziet er leuk uit ^^

Ik zou alleen wel nog even aan het lettertype werken :|

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

19/08/2007 14:31:00
Quote Anchor link
Ik heb net een maand tussen de designers gezeten, en weet je wat die doen? Ze hebben een aantal horizontale en verticale hulplijnen in hun PSD bestanden en zorgen dat de verschillende pagina-elementen goed uitlijnen.

Als ik naar jouw pagina kijk, zie ik: header lijnt niet uit met het menu, lijnt niet uit met "welkom op de website van ...". Daaronder komt dan je ul, die mag natuurlijk iets inspringen, maar weer daaronder heb je de n.a.w. gegevens van het bedrijf, met wéér een andere uitlijning.

Om de site wat strakker te maken, zou ik een stuk of twee, drie verticale lijnen nemen en daar alles op uitlijnen.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.