Layout check Ivette Corneillie
Het gaat hier over schilderkunst.
De bedoeling van de site is om een paar werken te kunnen bekijken, de recente tentoonstellingen kunnen zien en een berichtje na te laten in het gastenboek.
hier is de link:
http://www.styledideas.be/ivette/sitecheck.php
Quote:
Na tips en opmerkingen nieuwe versie: http://styledideas.be/ivette/main.php?pagina=biografie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
Mooi, niets op aan te merken, maar wacht een beetje op een werkende (HTML) versie ;) !
eerst layout check hé ;)
Ik vind het heus een geweldige site. Geeft goed weer waarover zijn inhoud gaat (verven). Rustig, goed leesbaar, mooi contrast, niet eentonig, origineel. Goed werk !
Wat ik zelf mooier zou vinden is om tussen je header en je menu wat witruimte te plaatsen. Die kleuren vind ik namelijk niet echt mooi met elkaar.
Wat ik ook wat netter vind is om die bij-informatie, zoals bezoekers statistieken.... wat meer op de achtergrond te plaatsen, er wordt nu meer de aandacht getrokken van dat maar het is optioneel. Dat wordt nu bij de hoofdtekst getrokken, zondat dat het daar enig verband mee heeft. Kortom wat meer naar beneden. Beetje tegen de onderkant.
Voor de rest mij complimenten, ziet er erg goed uit.
Ik vind het er ook mooi uitzien. Ik mis nog wel een korte kreet waardoor je onmiddellijk weet waar de site over gaat.
Aan het menu te zien is dit de 'werk'-pagina.
Maar aan de kop te zien is het de 'biografie'-pagina.
Naja 1 van de 2 zal het wel zijn. Maar rechts bovenaan in de header staat home. Dus daar zal wel het één en ander op staan over het hoe en wat over de site. Daarnaast zet Jelle dat ook al in zijn post, dus zal dit ook wel op de hoofdpagina staan.
Plaats een zwart randje om heel de header dus ook aan de bovenkant en tussen de menu blokjes en laat de menu blokjes tegelijk met de header beginnen en eindigen of vergroot deze afstand, is nu eigenlijk er net tussen in.
Home knop niet duidelijk.
Goede kleurcombinaties, niet saai. Doet geen pijn aan me ogen.
Misschien kan je nog wat doen met een header die via fade in en fade out af en toe wat anders toont.
Punt van Webmakerij over t zwarte randje ben ik t mee eens, ook voor de gehele pagina.
Ik kan leven met de home knop mits de gehele header een link naar de home wordt, dit is iets wat gebruikers kunnen verwachten, net zoals t google logo. Misschien ook een home link in de naam links van het content blok.
I vind 'm netjes, maar wel ietwat saai...
wel mooi,Maar ik zou eerst een layout maken die niet 1 groot plaatje is... en dan kan je hem verder aan werken met Php
Ik vind dat het een erg leuke layout is. Het nut van het tekstje "Home" wat rechtsbovenin staat vat ik niet helemaal maar verder vind ik het er toppie uitzien!
mijn complimenten!
en het is ook een goed idee om de hele header een home knop te maken!
Ik zou wel op de spelling letten.:P
Quote:
Welkom
Welkom op mijn site. Hier kan je alle info vinden over mij en mijn werken.
Zie je iets wat je leuk vindt, laat een berichtje na in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen.
Welkom op mijn site. Hier kan je alle info vinden over mij en mijn werken.
Zie je iets wat je leuk vindt, laat een berichtje na in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen.
Quote:
Toekomstige tentoonstellingen
Voorbije Tentoonstellingen
Voorbije Tentoonstellingen
Voorbije Tentoonstellingen. Klinkt niet erg mooi.
Verder zou ik bij Contact ook de straatnaam met een Hoofdletter laten beginnen.
Maar, nogmaals, erg mooi allemaal.
Edit: Ik zou ook het formulier even netjes uitlijnen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
Quote:
Als je iets wat je leuk vindt, lat een berichtje naa in mijn gastenboek of kom eens langs op 1 van mijn tentoonstellingen.
Als je iets tegen komt wat je leuk vindt, laat dan een berichtje achter in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen
Biografie:
Je vergeet punten aan het einde van zinnen.
Het is abstract.
Er is geen grens tussen werkelijkheid en fantasie lijkt me beter dan droom.
Qua layout vind ik het erg goed gelukt, de punten heb je goed verwerkt. Het ziet er nu erg mooit uit, alleen 1 punt, het is niet erg duidelijk dat de banner (h1.jpg) de link is naar de home pagina. Dan zou ik het toch zo doen zoals je eerst had. Wat je hebt veranderd maakt het wel af, mijn complimenten.
de site is duidelijk nog niet af, het formulier enzo worden zeker nog verzorgd.
Anders kan ik een titel toevoegen aan de header link, dit zou al wat duidelijker zijn.
Bedankt voor de comment