Layout check Ivette Corneillie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Trainee pega developer

Wil jij een mooie stap maken in jouw carrière? Mooi! Bij De Mandemakers Groep haal je binnen 6 maanden je CSA- en CSSA-certificaten, waarna jij aan de slag kan als Pega-developer in ons IT-team. Achter de schermen zorg jij ervoor dat collega’s efficiënt werken en klanten iedere dag beter geholpen worden. Wil jij daaraan bijdragen? En jouw ICT-skills ontwikkelen? Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog als trainee Pega-developer. Wat ga je doen? Als trainee Pega developer leiden wij je op tot gecertificeerd software developer voor het low-code platform PegaSystems. In de training ben je verantwoordelijk voor een te

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »
Jelle -

Jelle -

20/08/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Ik heb een site gemaakt voor een artieste.
Het gaat hier over schilderkunst.
De bedoeling van de site is om een paar werken te kunnen bekijken, de recente tentoonstellingen kunnen zien en een berichtje na te laten in het gastenboek.

hier is de link:
http://www.styledideas.be/ivette/sitecheck.php

Quote:
Na tips en opmerkingen nieuwe versie: http://styledideas.be/ivette/main.php?pagina=biografie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 02:08:07

Ponzi

Ponzi

20/08/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Mooi, niets op aan te merken, maar wacht een beetje op een werkende (HTML) versie ;) !

Jelle -

Jelle -

20/08/2006 21:13:00
Quote Anchor link
eerst layout check hé ;)

Ponzi

Ponzi

20/08/2006 21:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het heus een geweldige site. Geeft goed weer waarover zijn inhoud gaat (verven). Rustig, goed leesbaar, mooi contrast, niet eentonig, origineel. Goed werk !

Kalle P

Kalle P

20/08/2006 22:27:00
Quote Anchor link
Ziet er mooie uit. Goede kleuren combinaties.
Wat ik zelf mooier zou vinden is om tussen je header en je menu wat witruimte te plaatsen. Die kleuren vind ik namelijk niet echt mooi met elkaar.
Wat ik ook wat netter vind is om die bij-informatie, zoals bezoekers statistieken.... wat meer op de achtergrond te plaatsen, er wordt nu meer de aandacht getrokken van dat maar het is optioneel. Dat wordt nu bij de hoofdtekst getrokken, zondat dat het daar enig verband mee heeft. Kortom wat meer naar beneden. Beetje tegen de onderkant.

Voor de rest mij complimenten, ziet er erg goed uit.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/08/2006 22:32:00
Quote Anchor link
Ik vind het er ook mooi uitzien. Ik mis nog wel een korte kreet waardoor je onmiddellijk weet waar de site over gaat.

Kalle P

Kalle P

20/08/2006 23:00:00
Quote Anchor link
@Jan
Aan het menu te zien is dit de 'werk'-pagina.
Maar aan de kop te zien is het de 'biografie'-pagina.
Naja 1 van de 2 zal het wel zijn. Maar rechts bovenaan in de header staat home. Dus daar zal wel het één en ander op staan over het hoe en wat over de site. Daarnaast zet Jelle dat ook al in zijn post, dus zal dit ook wel op de hoofdpagina staan.

20/08/2006 23:16:00
Quote Anchor link
Haal die links Admin en Bezoekers statistieken daar onder weg. Staat zo kneulig.

Plaats een zwart randje om heel de header dus ook aan de bovenkant en tussen de menu blokjes en laat de menu blokjes tegelijk met de header beginnen en eindigen of vergroot deze afstand, is nu eigenlijk er net tussen in.

Home knop niet duidelijk.

Goede kleurcombinaties, niet saai. Doet geen pijn aan me ogen.

Misschien kan je nog wat doen met een header die via fade in en fade out af en toe wat anders toont.

Legolas

Legolas

20/08/2006 23:23:00
Quote Anchor link
Redelijk mooie uitstraling, "lichte" kleuren (als in "niet zwaar voor de ogen"), maar niet saai of zoiets.

Punt van Webmakerij over t zwarte randje ben ik t mee eens, ook voor de gehele pagina.

Ik kan leven met de home knop mits de gehele header een link naar de home wordt, dit is iets wat gebruikers kunnen verwachten, net zoals t google logo. Misschien ook een home link in de naam links van het content blok.

ArendJan

ArendJan

21/08/2006 08:28:00
Quote Anchor link
I vind 'm netjes, maar wel ietwat saai...

Robbert

Robbert

21/08/2006 08:54:00
Quote Anchor link
wel mooi,Maar ik zou eerst een layout maken die niet 1 groot plaatje is... en dan kan je hem verder aan werken met Php

PHP hulp

PHP hulp

21/08/2006 10:43:00
Quote Anchor link
Ik vind dat het een erg leuke layout is. Het nut van het tekstje "Home" wat rechtsbovenin staat vat ik niet helemaal maar verder vind ik het er toppie uitzien!

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/08/2006 20:40:00
Quote Anchor link
ik vind het mooi gemaakt en dat meen ik serieus!
mijn complimenten!
en het is ook een goed idee om de hele header een home knop te maken!

Jelle -

Jelle -

23/08/2006 17:52:00
Quote Anchor link
Ik heb het design beetje aangepast. de nieuwe link is:
http://styledideas.be/ivette/main.php?pagina=biografie

- SanThe -

- SanThe -

23/08/2006 18:08:00
Quote Anchor link
Mooie site.
Ik zou wel op de spelling letten.:P
Quote:
Welkom

Welkom op mijn site. Hier kan je alle info vinden over mij en mijn werken.
Zie je iets wat je leuk vindt, laat een berichtje na in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen.

Quote:
Toekomstige tentoonstellingen

Voorbije Tentoonstellingen

Voorbije Tentoonstellingen. Klinkt niet erg mooi.

Verder zou ik bij Contact ook de straatnaam met een Hoofdletter laten beginnen.

Maar, nogmaals, erg mooi allemaal.

Edit: Ik zou ook het formulier even netjes uitlijnen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Kalle P

Kalle P

23/08/2006 18:08:00
Quote Anchor link
Op de home pagina, staan typo's.
Quote:
Als je iets wat je leuk vindt, lat een berichtje naa in mijn gastenboek of kom eens langs op 1 van mijn tentoonstellingen.

Als je iets tegen komt wat je leuk vindt, laat dan een berichtje achter in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen

Biografie:
Je vergeet punten aan het einde van zinnen.
Het is abstract.
Er is geen grens tussen werkelijkheid en fantasie lijkt me beter dan droom.

Qua layout vind ik het erg goed gelukt, de punten heb je goed verwerkt. Het ziet er nu erg mooit uit, alleen 1 punt, het is niet erg duidelijk dat de banner (h1.jpg) de link is naar de home pagina. Dan zou ik het toch zo doen zoals je eerst had. Wat je hebt veranderd maakt het wel af, mijn complimenten.

Jelle -

Jelle -

23/08/2006 18:25:00
Quote Anchor link
De teksten zijn me gegeven, gewoon copy/paste.

de site is duidelijk nog niet af, het formulier enzo worden zeker nog verzorgd.

Anders kan ik een titel toevoegen aan de header link, dit zou al wat duidelijker zijn.

Bedankt voor de comment

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.