Layout check zymoc.tk

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 13:56:02
Anchor link
Ik ben bezig met een site : http://zymoc.t15.org/
Je kan nog niet registreren want we zijn nog aan het scripten
We hebben het layout af en vragen jullie te kijken of ie mooi is en bugs hebben

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 18:55:55

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 13:56:29
Anchor link
Occasion already passed! ?

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 13:57:07
Anchor link
Dat is een javascript foutje van aftellen tot 2012

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 13:59:16
Anchor link
- 30 fouten
- Zet je javascript in een js file
- Zet je CSS in in een css-file
- Wat heeft dit met Whear te maken?
http://zymoc.t15.org/index.php?p=termsofservice
Gejat dus!!!!!
- Waarom zie ik wolkjes onder de grond als ik mijn resolutie verander?
- <body onload=" klopt niet
Gewijzigd op 06/01/2012 14:01:15 door - Ariën -

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:01:16
Anchor link
Die fouten lossen we op.
Ok doen we
Doen we al
We zijn een beetje te lui om een eigen termsofservice te maken sorry
We moeten heb nog fixed maken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 14:02:00
Anchor link
Pepijn --- op 06/01/2012 14:01:16:
We zijn een beetje te lui om een eigen termsofservice te maken sorry

Dus jat je maar een stuk tekst. Al nagedacht wat je gaat doen als ze een schadevergoeding zouden eisen?

Kopiëren van andermans eigendom is gewoon not-done.
Gewijzigd op 06/01/2012 14:02:32 door - Ariën -

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:03:50
Anchor link
Ok we maken er een zelf
Gewijzigd op 06/01/2012 14:15:31 door Bas IJzelendoorn

Grongere Onbekend

Grongere Onbekend

06/01/2012 14:07:40
Anchor link
10: Retrohotels
Retro hotels aanmaken is geheel op eigen risico.

?? Wat heeft dat met de site te maken?

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:09:05
Anchor link
Grongere Onbekend op 06/01/2012 14:07:40:

10: Retrohotels
Retro hotels aanmaken is geheel op eigen risico.

?? Wat heeft dat met de site te maken?

Nou.
We hadden eerst website maak systeem.
Dat was met het whear systeem maar nu hebben we er een zelf gemaakt...
Met dat website systeem kon je html gebruiken

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 14:09:29
Anchor link
Is trouwens illegaal, en als je dat toestaat wens ik je succes met het betalen van de licentiekosten aan SuLake.

Gaan je ouders leuk vinden...
Gewijzigd op 06/01/2012 14:10:10 door - Ariën -

Grongere Onbekend

Grongere Onbekend

06/01/2012 14:11:11
Anchor link
Vooral de boete :), kun je niet beter zelf iets bouwen?

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:11:40
Anchor link
Hallo?
We hebben website systeem allang weg

ONTOPIC blijven aub

Toevoeging op 06/01/2012 14:12:17:

Grongere Onbekend op 06/01/2012 14:11:11:
Vooral de boete :), kun je niet beter zelf iets bouwen?

Lees je niet goed we maken al iets zelf alleen de terms zijn nog... en et forum
Gewijzigd op 06/01/2012 14:15:13 door Bas IJzelendoorn

Wouter J

Wouter J

06/01/2012 14:12:51
Anchor link
In de titel staat .tk => heel erg slecht en in het bericht t15.org?

Design:
- Logo hoort niet rechts te staan, maar links
- Logo is in hetzelfde lettertype als MyBuddies
- Logo is heel slecht en het design verwerkt
- Wees eens origineel met het logo
- Veel te weinig content?
- Ik zie geen inlog form op de homepagina?

Code:
- Analytics moet voor </body> niet na <html>
- Je sluit 2x </head> af
- Plaats style in stylesheet
- Ik mis print stylesheet?
- Text-align: middle; bestaat volgens mij niet?
- Gebruik tabs en enters op de juiste wijze, dat maakt het overzichtelijk
- Gebruik geen inline CSS
- Niet alles is <div> tag. Gebruik ook de andere HTML tags
- Noscript tag hoort niet. Zorg dat je site werkt zonder JS, dus doe niks heel belangrijks met JS.
- De slogan is ook een belangrijke titel (h3 ofzo)

zoals ik in de reacties kan lezen en aan de site kan zien ben je er nog niet klaar voor. Je bent jong en je wilt te veel. Doe rustig aan en bouw het langzaam op. Begin pas over een aantal jaar met dit project, als je het echt aan kan. Want nu loop je continu achter de feiten aan, ben je ons van de straat aan het houden, kopieer je alles van andere site's en wordt je project niks.
Gewijzigd op 06/01/2012 14:15:18 door Wouter J

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:15:41
Anchor link
Wouter J op 06/01/2012 14:12:51:

Design:

Code:
- Je sluit 2x </head> af
- Noscript tag hoort niet. Zorg dat je site werkt zonder JS, dus doe niks heel belangrijks met JS.

Lettertype als mybuddies?
Dat is gewoon sketsh block ict ofzo
Tk was ik vergeten sorry de rest beantwoord ik zometeen

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/01/2012 14:16:44
Anchor link
Qua stijl lijkt het er wel op. Bedenk eens wat origineels.

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:23:21
Anchor link
Ff voor de duidelijk ik kopieer niks van mybuddies ik kende mybuddies nog op een andere host

Toevoeging op 06/01/2012 14:23:38:

Enne dit is layout check!

Toevoeging op 06/01/2012 14:25:27:

Wouter J op 06/01/2012 14:12:51:

Design:

Code:
- Je sluit 2x </head> af

Dat 2e gedeelte is bijna alleen
Vailed
Dit komt doordat ik homepage.php en index.php gebruik dan krijg je 2 body's we zijn hier wel druk aan

Chris -

Chris -

06/01/2012 14:28:14
Anchor link
Wat is het verschil met Whear?

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 14:29:41
Anchor link
Licht eraan
whear kan je nu profiel maken
Bij ons nu ook
Maar...
Wij hebben nu ook allemaal extras die whear niet heeft

Frank WD

Frank WD

06/01/2012 14:37:06
Anchor link
Heb eigelijk de zelfde opmerkingen als hier boven kwa layout.
Enige wat ik in de reactie's mis is het volgende.

- Wat is de doelgroep van de website?
Doel hier meer op de leeftijd. Want als ik op zo site kom om te doen wat de site bied. Dit doordat ik ben getipt door een vriend of wat dan ook.
Dan zou ik hem gelijk weer weg klikken, waarom? De achtergrond wekt de indruk dat ik met mijn 30 jaar een bejaarde ben op de site.

Zou daarom kijken naar een andere achtergrond, mocht de leeftijds groep van 10 tot ??? jaar loopt.

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

06/01/2012 14:41:57
Anchor link
Misschien de allerbelangrijkste vraag die ik hier mis:

Wat is zymoc? Ja oke:

"De community voor jou!"

Waarom dan? dat mis ik. Kan ik niet op je website terug vinden. Je lay-out moet spreken. Je titel en slogan moeten spreken. Dat zie ik niet terug.

Waarom heb je ronde hoeken bovenin terwijl de lay-out bovenaan begint. Is best wel zinloos want het valt maar weinig mensen op.

- Pepijn  -

- Pepijn -

06/01/2012 16:16:16
Anchor link
Frank van sloten op 06/01/2012 14:37:06:
Heb eigelijk de zelfde opmerkingen als hier boven kwa layout.
Enige wat ik in de reactie's mis is het volgende.

- Wat is de doelgroep van de website?
Doel hier meer op de leeftijd. Want als ik op zo site kom om te doen wat de site bied. Dit doordat ik ben getipt door een vriend of wat dan ook.
Dan zou ik hem gelijk weer weg klikken, waarom? De achtergrond wekt de indruk dat ik met mijn 30 jaar een bejaarde ben op de site.

Zou daarom kijken naar een andere achtergrond, mocht de leeftijds groep van 10 tot ??? jaar loopt.

Ok daar doen we wat mee

Pagina: 1 2 3 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.