Layout Datepicker in formulier (OPGELOST)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ronald Ferdinandus

Ronald Ferdinandus

26/08/2017 15:51:20
Quote Anchor link
Ik krijg de layout van de "datepicker" niet goed in mijn formulier, indien ik alleen de datepicker doe (zonder form) dan gaat de layout wel goed. Indien ik het in mijn form toepas (waar ook CSS in zit), dan gaat het niet goed. Zie printscreen met voorbeeld (links zoals het nu gaat in het formulier en rechts zoals ik het zou willen hebben). Afbeelding

Code formulier:
<input name="betaaldatum" type="text" id="datepicker" required value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo date("d-m-Y");?>
"
style="width: 10%; height: 40px; font-size: 14px; padding: 5px 10px; margin: 8px 0; display: inline-block;
border: 1px solid #ccc; border-radius: 4px; box-sizing: border-box;" /></html>

Ik kom er op dit moment niet uit, het zal denk ik een stukje in mijn eigen CSS code zitten, want als i dat weglaat dan gaat de datepicker wel goed (maar ziet mijn formulier er niet meer goed uit.

Alvast bedankt.

Groeten Ronald.

Toevoeging op 26/08/2017 17:56:45:

Opgelost.

Ik heb onderstaande in mijn eigen CSS file:
div { width: 100%; border-radius: 5px; background-color: #f2f2f2; padding: 20px; }

veranderd in:
table { width: 100%; border-radius: 5px; background-color: #f2f2f2; padding: 20px; }
Gewijzigd op 26/08/2017 17:57:40 door Ronald Ferdinandus

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.