Layout gezocht
Ik ben al weken aan het zoeken naar een mooie website template voor mijn nieuwe site: mincomedia.com Het gaat een download-site worden. Ik zoek een frisse, professioneel uitziende template waarvan het tekstgebied wit is. Ik weet het: smaken verschillen. Maar hebben jullie leuke tips? En ik heb écht al meerdere grote sites doorgekamd!
Zoek je partners= Ik werk ook met Dreamweaver,
wat heb je WEL? minc, je vraagt hier om een layout, en ergens anders over een script...
een idee :-) Minc. Zou je alsjeblieft de regels kunnen lezen?
# Ook wordt het niet gewaardeerd als je een idee hebt en vraagt of iemand dat idee voor jou wil programmeren.
oops :-)
lees verder...
gedaan
ook gezien? of overheen gelezen?
zie pm
gedaan
Zoek je partners=
Zoek je partners= ???
wat heb je WEL?
koen schreef op 29.10.2009 14:58:
minc, je vraagt hier om een layout, en ergens anders over een script...
wat heb je WEL?
wat heb je WEL?
een idee :-)
Chris Kortaan schreef op 29.10.2009 15:03:
# Ook wordt het niet gewaardeerd als je een idee hebt en vraagt of iemand dat idee voor jou wil programmeren.
Minc schreef op 29.10.2009 15:05:
lees verder...
koen schreef op 29.10.2009 15:06:
lees verder...
Minc schreef op 29.10.2009 15:05:
lees verder...
gedaan
onderin de regels:
Hulp vragen voor projecten is goed, en phphulp bestaat voor dit doel. Er zijn echter een hoop aanvragen waarbij enkel een vaag idee bestond, en waarbij de bedenker van idee dacht een revolutionair plan te hebben puur een phper nodig te hebben om binnen te lopen. PHP is geen antwoord op een goed plan.
ook gezien? of overheen gelezen?
zie PM
nimtex schreef op 29.10.2009 15:14:
zie PM
zie pm
Zou je in de beginpost je titel kunnen aanpassen? Komt nogal schreeuwerig over ;-)
Chris Kortaan schreef op 29.10.2009 15:33:
Zou je in de beginpost je titel kunnen aanpassen? Komt nogal schreeuwerig over ;-)
gedaan