Layout + Kleuren site
FF2.0, maar daar is de site goed in te zien. Het screenshot is van IE7...
AAAAAAh sry voor de misbegrijping. Dit kan liggen aan de speciale style sheat voor IE6 + 5.5 + 5.01 miss ff kijke hoe het met IE7 zit :D. Maar IE7 wordt gelukkig nog niet veel gebruikt :P
Het is verstandig om daar nu natuurlijk al rekening mee te houden ;)
Zozo, Wow dat is een verbetering... ik kan dezelfde stylesheet gebruike :D
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik voor IE6 en lager een stylesheet heb en voor IE7 een aparte...of met de mainstylesheet...
*aub, gebruik de edit knop. Dubbelposten komt de laatste tijd echt te vaak voor.
Trouwens jou javascript idee vind ik persoonlijk niets sry. Er was ook nog een andere manier, dacht ik.
Edit:
Ben er al achter tis nu opgelost.
Hartelijk bedankt voor al uw hulp
# Yeah we zitten 6 minuten in de toekomst :D
Ben er al achter tis nu opgelost.
Hartelijk bedankt voor al uw hulp
# Yeah we zitten 6 minuten in de toekomst :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door CB2thephp
Hoe heb je het opgelost?
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="layout/style.css" />
<!--[if lt IE 7]>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="layout/iestyle.css" />
<![endif]-->
<!--[if lt IE 7]>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="layout/iestyle.css" />
<![endif]-->
De eerste link wordt altijd gebruikt door alles en doet het goed in FF, Opera en IE7 (Raar he een IE die het goed doet :D)
De tweede link staat |if lt IE 7| dit betekent alles lager dan 7 (dus 6 etc) moet deze gebruiken. Bij deze wordt dus dingen aangepast van de eerste aangepast, zodat ze ook in deze versies werken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door CB2thephp
Dat heet een hack en die mag je niet toepassen op een website...
Kon niet anders IE5, 5.5 en 6 willen niet meewerken en goed stylen wou niet dus een hack moet dan maar.
??
Je hoeft geen php gebruiken. Daar voor heb je de hack wat ik hier boven gebruikte ^^
Je hoeft style.css niet helemaal over te copieren in iestyle.css meestal is een aantal kleine aanpassingen genoeg.