Layout maken.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »
---- ----

---- ----

20/01/2010 16:03:00
Quote Anchor link
Beste .. ,

Mijn site team is weer bezig met een nieuwe layout te maken..
Er is nu een preview

Afbeelding

Is het mogelijk om hier een echte site van te maken..
Wie kan mij daarmee helpen.. ?

Gr,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 01:01:13

Tamara

Tamara

20/01/2010 16:06:00
Quote Anchor link
Ja is mogelijk.

Voor een leuk bedrag wil ik hem wel maken voor je.

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:07:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 20.01.2010 16:06:
Ja is mogelijk.

Wat vind jij een leuk bedrag..

Midas

Midas

20/01/2010 16:08:00
Quote Anchor link
Daar zijn tutorials voor.

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:08:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:07:
Ja is mogelijk.

Dit is niet echt het geschikte forum.?

20/01/2010 16:20:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:08:
Ja is mogelijk.

Nouw en. Daar valt nu toch niks meer aan te doen.

@TS: Heb je een budget o.i.d.?

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:22:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 20.01.2010 16:20:
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:08:
Ja is mogelijk.

Nouw en. Daar valt nu toch niks meer aan te doen.

@TS: Heb je een budget o.i.d.?

Ik heb zelf geen idee hoeveel het kost.
Omdat ik niet weet of het veel werk is of eventjes geklaard is.
het PSD bestand uitsnijden kan ik wel..

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:23:00
Quote Anchor link
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.
Zo maak je er een lay-out van..

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:30:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:23:
Knip je plaatje gewoon in delen en puzzel hem dan weer in elkaar met divs en css.

Dat begrijp ik nu, heb gehoord Slicen en dan Basing ofsoiets
Maar wat kost het als ik het iemand van PHPhulp laat doen?

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

20/01/2010 16:34:00
Quote Anchor link
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:30:

Als je het door iemand van phphulp laat doen, bijvoorbeeld bas. Gaat het gemiddeld 4 jaar duren.

Meestal willen ze budget weten wat je er voor over hebt,

---- ----

---- ----

20/01/2010 16:35:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 20.01.2010 16:34:
Jurriensz schreef op 20.01.2010 16:30:

Als je het door iemand van phphulp laat doen, bijvoorbeeld bas. Gaat het gemiddeld 4 jaar duren.

Meestal willen ze budget weten wat je er voor over hebt,

Mijn budget 20euro denk ik
maar dat is nog heel laag voor de meesten
maar hoger kan ik eigenlijk niet want ik ben nog maar 13 en ik verdien gewoon nog niet meer xD

Midas

Midas

20/01/2010 16:44:00
Quote Anchor link
Als je met onderstaande begint dan moet het je wel lukken, denk ik.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="en" xml:lang="en">
<head>
<title>xHTML Pagina</title>
<style type="text/css">
#wrapper {
    width: 960px;
    margin: 0 auto;
    text-align: center;
}

#header {
    float: left;
    height: 100px;
    background-color: blue;
    width: 100%;
}

#content {
    height: 500px;
    background-color: grey;
}

#footer {
    background-color: green;
    height: 100px;
    clear: both;
}
</style>
</head>
<body>
<div id="wrapper">
    <div id="header">
        asd
    </div><!--header-->

<div id="content">
        asd
    </div><!--content-->

<div id="footer">
        asd
    </div>
</div><!--wrapper-->
</body>
</html>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Midas

Kevin damstra

kevin damstra

20/01/2010 17:07:00
Quote Anchor link
Heey, voor 13-jarige wel leuke lay-out.

Maar er is meer, laatste nieuwesberichten ed wil je ook kunnen toevoegen?
En ik mis je hele menu? Wat wil je met de site bereiken zonder menu wordt het een beetje kaal he ;)

---- ----

---- ----

20/01/2010 17:10:00
Quote Anchor link
kevin damstra schreef op 20.01.2010 17:07:
Heey, voor 13-jarige wel leuke lay-out.

Maar er is meer, laatste nieuwesberichten ed wil je ook kunnen toevoegen?
En ik mis je hele menu? Wat wil je met de site bereiken zonder menu wordt het een beetje kaal he ;)

Bedankt,

Nouja het adde van nieuwsberichten enz dat komt wel goed,:P
Dat gaat allemaal wel lukken
Klopt, het menu is er al mischien is het niet duidelijk te zien
maar onder dat witte vlak zit een zwart balkje daar komt het erop zegma,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ---- ----

Mr.Moe

Mr.Moe

20/01/2010 17:43:00
Quote Anchor link
Mss zou het wel eens interessant voor jou kunnen zijn om css zelf eens aan te leren. Het is echt niet zo moeilijk hoor. Neem deze eens door, probeer wat doormiddel van 'try it yourself' en ik denk dat je al wel ergens geraakt.

---- ----

---- ----

20/01/2010 18:32:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 20.01.2010 17:43:
Mss zou het wel eens interessant voor jou kunnen zijn om css zelf eens aan te leren. Het is echt niet zo moeilijk hoor. Neem deze eens door, probeer wat doormiddel van 'try it yourself' en ik denk dat je al wel ergens geraakt.

Ja, heb ik al eerder na keken
maar ik heb liever persoonlijke hulp ofsoiets,

---- ----

---- ----

20/01/2010 20:08:00
Quote Anchor link
Hoorde net dat ik een sponsor heb voor de website
dat betekend extra geld ( het perciese bedrag weet ik niet helemaal ) maar ik hoorde rond de 100euro.
daarvan kunnen we een deel gebruiken voor de nieuwe layout.
Nog mensen die het willen maar en dat deel krijgen??

Gr,

Mr.Moe

Mr.Moe

20/01/2010 22:41:00
Quote Anchor link
Bedoel je nu dat ik 100 euro kan krijgen om dat even met css om te zetten? Makkelijk verdiend, helaas zit ik met wat tijdgebrek op de moment. Ben er wel van overtuigd dat je voor dit geld mensen gaat vinden, die dat wel even voor je willen doen.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

20/01/2010 22:44:00
Quote Anchor link
Het is allemaal leuk en aardig, maar weet je wel echt dat je deze lay-out wilt gaan gebruiken? Ik bedoel... ik ken het daadwerkelijke doel van je website niet, maar ik weet wel dat deze lay-out nou niet echt mooi is?

De kleuren vloeken soms, wat mij betreft. Bekijk eens op Adobe Kuler de kleurcombinaties die daar gegeven zijn. Bekijk daarbij websites die ook in jouw branche zitten hoe zij het aangepakt hebben en laat jezelf inspireren. Ik denk niet dat als je deze lay-out echt gaan gebruiken, hij een visitekaartje van je website wordt... Maar dat is natuurlijk mijn mening ;-)...

---- ----

---- ----

20/01/2010 22:48:00
Quote Anchor link
Mr.Moe schreef op 20.01.2010 22:41:
Bedoel je nu dat ik 100 euro kan krijgen om dat even met css om te zetten? Makkelijk verdiend, helaas zit ik met wat tijdgebrek op de moment. Ben er wel van overtuigd dat je voor dit geld mensen gaat vinden, die dat wel even voor je willen doen.

Mischien is dat een behoorlijk bedrag
maar ik betaal dit allemaal niet
mijn sponsor wilt graag 100euro uitgeven om dit te doen.
en ik heb de kennis er niet voor dus moet ik iemand wel de opdracht geven:P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.