Layout pcexperience.eu

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »
W W

W W

11/01/2007 22:55:00
Quote Anchor link
Mensen graag jullie mening over de nieuwe layout van pcexperience

PcExperience

je kunt je inloggen

username: test
wachtwoord: test

graag opbouwende kritiek! en svp alleen over de layout :)

PHP hulp

PHP hulp

10/01/2025 10:57:08

11/01/2007 23:28:00
Quote Anchor link
Ik vind je header mooi, alleen even iets anders doen met die linkjes die er in staat.

Voor de rest wordt ik er niet warm of koud van.

Wat ik echter wel een must om te zien vind, en mijn ogen zeker, is de grote van je letters. Uiteindelijk eens een site waarbij ik niet ga zoomen.

W W

W W

11/01/2007 23:40:00
Quote Anchor link
bedankt voor je reactie! de linkjes boven in moet ik nog in de css verwerken. ze worden wit en bij hover alleen onderstrepen. Dus geen andere kleur.
Het is de bedoeling de layout zo clean en overzichtelijk mogelijk te houden!
Edit:

met welke browser heb je gekeken? :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W

Bart van der veen

bart van der veen

12/01/2007 00:08:00
Quote Anchor link
mis ik de uitlog knop?

W W

W W

12/01/2007 00:31:00
Quote Anchor link
Nee, die kun je rechtsbovenin vinden.
Alleen is de css niet goed dus hij is nu nog wat onduidelijk!

ArendJan

ArendJan

12/01/2007 08:18:00
Quote Anchor link
Ik zeg maar één ding:

Pak alleen de header eens en ga verder in de styl van de header. De site mag dan ook wel iets voller...

- SanThe -

- SanThe -

12/01/2007 08:35:00
Quote Anchor link
Kom niet door de inlog.

Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/01/2007 08:50:00
Quote Anchor link
Ik ook niet meer, hij zal de user test wel verwijdert hebben denk ik...

W W

W W

12/01/2007 10:33:00
Quote Anchor link
nee als het klopt gewoon username en wachtwoord test.
Heb voor de zekerheid even het wachtwoord gereset!

let niet op die grijze dingen, die moet ik nog in kleur brengen!

gr

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

12/01/2007 11:04:00
Quote Anchor link
Let niet op grijze dingen? Deze ook niet:
Afbeelding

Het contrast van deze plaatjes is te klein. Op een licht afgestelde monitor is het nauwelijks te lezen.

Het opmaken van je website in een tabel mag je beschouwen als techniek die je in een Trabantje tegen komt. Probeer het met layers. En als je dan toch met een tabel blijft werken is dit ook niet zo mooi:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<table width="1043" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
En dan met name die breedte van 1043. Want ik moet dus mijn venster bijna maximaliseren, terwijl er vervolgens helemaal geen content in het scherm. staat Maar dat zal wel komen denk ik.

En als laatste: haal hem eens door de validatie van w3c heen. Ik zeg niet dat je persé Strict moet aanhouden en dan zonder een foutmelding, maar deze lay-out bevat wel aardig wat fouten: ~30.

En nog een tip voor het onderhouden: hou je ontwerp en opmaak gescheiden. Je bent wel begonnen met CSS, maar er staat nog aardig wat opmaak in je pagina.

Oew.. wil ik dit bericht verzenden zie ik nog iets. Dit op regel 2:
Code (php)
1
<html>
En dit op regel 177 - 179:
Code (php)
1
2
3
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
   "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>
Niet altijd zomaar knippen en plakken hè? ;)

Elwin

[Edit: Typo's... verschikkelijk zo'n langzame verbinding tussen TB en scherm!]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Elwin - Fratsloos

Arwin  vdv

Arwin vdv

12/01/2007 15:03:00
Quote Anchor link
ziet er leuk uit, alleen moet er nog veel aan gebeuren, bijna alle links doen het niet.

Leo

Leo

12/01/2007 15:13:00
Quote Anchor link
Ik vind de layout erg lijken op die van Windows Live, en ik denk dat dit soort layout niet bij het type website past wat jij wilt neerzetten.

Voor de rest is alles al gezegt, dat ga ik dus niet herhalen. Toch zou ik eens overwegen om eens na te denken wat voor layout het beste erbij past. Dit is meer een site voor een applicatie dan een community.

Crispijn -

Crispijn -

12/01/2007 15:48:00
Quote Anchor link
Alles is wel gezegt. Vind het maf dat ik 5 seconden een wit scherm krijg wanneer ik uit wil loggen. Waarom zou je daar een timer opzetten?

K i p

K i p

12/01/2007 15:53:00
Quote Anchor link
Doet me denken aan Microsoft Hotmail :-O :-$

Nick Mulder

Nick Mulder

12/01/2007 16:35:00
Quote Anchor link
Idd lijkt op Live.nl,

Logout . Registrate:
Moet andere kleur, en moet denk ik Logout zijn ipv Logout . Registrate

My Profile:
Erg standaard...

Search:
Miss. een submit button toevoegen...

Grootte:
Maak er 100% ofzo van (hoogte & breedte)... hij is te groot nu

Bugreport:
Is zelf een bug:
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /data/members/paid/p/c/pcexperience.eu/htdocs/www/bug.php on line 17

Footer:
http://www.pcexperience.eu/image/footer.gif weer terug laten overlopen naar wit of helemaal onderaan zetten

Ik vind je logo wel mooi...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nick Mulder

Leendert

leendert

12/01/2007 17:23:00
Quote Anchor link
ik zou het formuliertje ook op een andere plek zetten. meer naar boven zodat het gelijk zichtbaar is.

En verder vind ik het lettertype niet echt bij het layout passen. (misschien de letters donkerblauw??)

Lukke

lukke

12/01/2007 18:02:00
Quote Anchor link
Ben het eens met wat hierboven staat :-)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.