Leden Dentank PHP/MySQL gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Fred Jansen

Fred Jansen

12/02/2009 14:41:00
Quote Anchor link
(Bedrijfs)naam: Admin4Sport
Telefoon: voorlopig alleen email

Werkzaamheden:
Het op projektbasis maken van een leden- wedstrijdadministratiepakket voor de sportverenigingen en sportbonden.

Contractduur: anders
Locatie van werkzaamheden: midden Nederland en thuis
Vereiste kennis: PHP, MySQL, Windows, (x)HTML, CSS
Kennis van Javascript, Object Oriented Programming is een pre!
Indicatie van een beloning: N.O.T.K. zie overige.

Overige informatie:
Waarom een denktank ? Ik wil kijken of het volgende mogelijk is;
- Een groep van drie of vier mensen bij elkaar krijgen die de kar gaan trekken.
- Een denktank samenstellen die de opzet vorm gaat geven
- In het begin bijeenkomen en later thuis de opzet uitwerken en bouwen
- Beloning zal in het begin bestaan uit reiskostenvergoeding, eten en drinken en veel kennis opdoen van elkaar.
- Beloning wanneer het echt een projekt wordt, zal bestaan uit vergoeding op uur basis en/of meedelen in de winst, het levert zeker geen windeieren op voor je.

Als je echt interesse hebt en in het centrum van het land woont, mail dan even. Ik kan een projekt aanbieden wat zeker interessant kan zijn. Schiet niet gelijk de kip met gouden eieren dood, geef het een kans. Misschien is het echt wel wat voor je. In het begin komen we samen bij mij thuis op een zondag middag of (vrijdag avond) en zal ik jullie deelname koesteren.
Vreemde uitnodiging, ja waarschijnlijk wel. Maar je krijgt veel vrijheid om jouw bijdrage te doen om iets te bouwen.

Inmiddels heb ik al twee leden gevonden en ben op zoek naar nog 2 leden om te starten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Fred Jansen

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 23:37:50

/home/joost

/home/joost

12/02/2009 15:33:00
Quote Anchor link
Als ik wat ouder was (nu 15 :() en wat meer tijd had had ik het gedaan, maarja heb je nu niets aan natuurlijk, het lijkt me wel heel leerzaam om zo met z'n allen bedrijfje e.d. te beginnen (en gezellig..).

mvg Joost.

Jacco Engel

Jacco Engel

12/02/2009 15:54:00
Quote Anchor link
Joost,

Het gaat niet om co-ownership, meer om een ontwikkelteam wat het systeem moet gaan opzetten vanaf het allereerst begin, dus het brainstorm moment voor functionaliteit. mede-eigenaar is , uit wat ik heb begrepen, niet aan de orde.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel

Fred Jansen

Fred Jansen

12/02/2009 16:01:00
Quote Anchor link
Jacco zoals altijd verwoord jij het prima. Echter om in een brainstrom-team te kunnen deelnemen zoek ik echt wel ervaren programmeurs.
Maar Joost, ongetwijfeld weet jij meer van PHP dan ik :-) Ik ben echt een beginner. Maar wie weet kom jij over een paar jaar (wat ouder) met de mooiste vernieuwende ideeën. En dan staat de deur altijd open bij Admin4Sport.

Fred Jansen

Fred Jansen

17/02/2009 12:22:00
Quote Anchor link
Heren of dames,

Jullie zijn toch niet geschrokken van het woord ervaren programmeurs ?
Je kan al snel mee praten over .......
En je kan er zeker wat van opsteken ....

Steek er tijd in en meld je aan !

Winston Smith

Winston Smith

17/02/2009 12:41:00
Quote Anchor link
Wat moet ik onder "leden- wedstrijdadministratiepakket" verstaan? Ik heb wel eens een website gemaakt waarin een sportvereniging de administratie van leden kon bijhouden, lesvoorbereidingen kon maken etc., maar dat is niet wat jij bedoelt?

Klinkt wel interessant en ik woon in het midden van Nederland, maar ik heb helaas te weinig tijd momenteel. En ik heb weinig affiniteit met de sportwereld >:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Winston Smith

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.