Leden systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Rob Heinz

Rob Heinz

24/07/2006 23:50:00
Quote Anchor link
Hallo mensen,
ik zoek een ledensysteem die met de db en met sessies werkt en waarbij een ledenlijst zit +admin functie + Profiel + als het kan nog een klein forumpje mja khoop dat iemand zoiets heeft.
alvast bedankt:D
Rob

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 19:54:16

DDragonz

DDragonz

25/07/2006 00:03:00
Quote Anchor link
hhmm... internet is heel groot weet je dat! Hier bij scripts kan je er wel een vinden. of er zelfs een maken! Dat vind ik beter want dan ken je je eigen script... Daarvoor moet je ff bij tutorials kijken. Je ken de zoekfunctie gebruiken hier links.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/07/2006 00:14:00
Quote Anchor link
Wat vind je hiervan?

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

25/07/2006 08:34:00

Niek s

niek s

25/07/2006 11:32:00
Quote Anchor link
Jan:
Wat vind je hiervan?

hmm, dat is idd een uitgebreid leden systeem, maar ik denk iets té veel van wat meneer hier bedoelt.. ik denk dat ik wel snap wat hij bedoelt, en niet zoekt naar een complex forum zoals phpBB, waar je eerst 10 uur aan het zoeken bent in de php code, voor je je aanpassing kan maken... Kijk bv naar de links die Tdr93 gaf!

edit:
Edit:

deze vind ik persoonlijk heel goed/mooi: PHPMyLogon
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s

Rob Heinz

Rob Heinz

25/07/2006 12:38:00
Quote Anchor link
phpbb is te groot ik zoek gewoon zoiets kleins zodat ik het kan uitbreiden en er iets anders van maken zoals die linkjes van Tdr93. Iedereen bedankt die me heeft geholpen:D

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.