Ledensysteem help!
Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{
$_post['name']
$_POST['password']
}
?>
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
{
$_post['name']
$_POST['password']
}
?>
maar euh
hoe slaat hij het op in een txt dan?
sorry dattik zoveel vraag :$
EDIT:
hmmm nee dit klopt niej...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jasper Zegikniet
Quote:
html goed tot gemiddeld
javascript goed tot gemiddeld
Java goed
php goed
asp gemiddeld
css een beetje tot slecht
rest heel slecht
javascript goed tot gemiddeld
Java goed
php goed
asp gemiddeld
css een beetje tot slecht
rest heel slecht
Sorry ik kon het niet laten, maar dit trek ik uit je profiel. En dan met name: php goed?
Maar goed, nu weer ontopic. Nu komt het moment waarop jij een beroep moet gaan doen op de php handleiding op php.net.
En kijk dan met name naar de functies fopen, fwrite en voor het uitlezen file of file_get_contents.
Vergeet je ook niet eerst eens af te vragen hoe jij dacht de gegeven in je tekst bestand op te slaan. Om je hier een goede tip te geven: ik zou elke aparte gebruiker op een nieuwe regel zetten en gebruikersnaam en wachtwoord van elkaar scheiden door bijvoorbeeld een punt-komma.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
die heeft nu een eigen :P
kan iemand me misschien nog helpen?
Waar loop je nu nog vast dan?
krijg error...
Wat voor error, in wat voor script? De glazen bol is nog niet uitgevonden weet je....
in welcome.php
en een "soort van" profiel?
Het lijkt er nu meer op dat je gewoon iemand zoekt die een kant en klaar scriptje kan schrijven aangepast aan jouw wensen. Plaats dan gewoon een topic in het aanvragen board maar besef dat je dan in de meeste gevallen ook met een geldbedrag over de brug moet komen.
Verder heet het hier phphulp. Als jij zelf al dingen geprobeerd hebt en je bent vastgelopen, dan kun je hier prima om hulp vragen. Een vereiste is wel dat je dan je vraag duidelijk stelt, de foutmeldingen geeft en een stukje relevante code plaatst waarin het fout gaat. En dus niet dingen als: 'Ik krijg error' en 'In welcome.php'.
:S ik ben de hele dag op zoek :S
;) ga je oogjes dan maar toedoen en doe morgen dan maar verden :)
waarom this nog lang geen 12 uur :S
Ik wil je best helpen, maar dan moet jij met concrete dingen komen. Wat heb je zelf al uitgedacht over je systeem? Wat heb je al gescript? Waar gaat het fout? Welke foutmelding krijg je?
ik zit te klooien met die hotscripts en er zit haast niks tusse...
SQL, SQL, SQL
niks meer :S
Dan kan je daar kijken hoe ze het hebben gedaan.
Dan hoef je niet zo veel te vragen.
En stop ff met bumpen.
en dat heeft er bijna geen...
als jij zegt dat je er zo een vind...
waarom geef je niet een voorbeeldje zou ik zeggen:P
da valt zwaar tegen hoor ik zoek al een paar weken...
Quote:
Dat heb ik je volgens mij aan het begin van deze middag ook al uitgelegd, waarom dat niet zo veel voorkomt. Dus hoogstwaarschijnlijk zul je dat zelf moeten gaan verzinnen. Zeker als je het aan je eigen wensen wilt aanpassen.ik zit te klooien met die hotscripts en er zit haast niks tusse...
Als je kijkt naar de loginsystemen zonder registreren, kun je daar toch zelf ook een uitbreiding op verzinnen?
En sorry hoor, maar als jij de hele dag bezig bent geweest, had je misschien ook je hele dag kunnen besteden aan het leren van sql. Dan had je morgen zo een leuk systeempje in elkaar kunnen draaien!
Maar goed, je bent nu nog steeds niet met concrete dingen gekomen...
EDIT:
De rede waarom er zo weinig ledensysteem met txt zijn is dus omdat het niet handig is.
Je moet dus even ietjes harder zoeken maar alsnog is het wel vindbaar
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door menno