Ledensysteem met nieuws en forum
Karim
06/11/2006 18:03:00Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een ledensysteem waar de volgende dingen mogelijk zijn:
*zoeken in de lijkst met leden
*nieuwsbrief sturen naar leden die dat willen
Ook wil ik een forum en nieuwssysteem erbij.
Ik ben namelijk niet zo heel goed in php, maar krijg de scripts die ik download wel geinstaleerd.
Ik zou dus graag willen dat mijn leden zich niet telkens opnieuw aan hoeven te melden. (Dus dat ze niet apart aan hoeven te melden voor het forum, en niet apart aan hoeven te melden om te reageren op een nieuwsbericht)
Ik hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen.
Bij voorbaat dank,
Karim
Ik ben op zoek naar een ledensysteem waar de volgende dingen mogelijk zijn:
*zoeken in de lijkst met leden
*nieuwsbrief sturen naar leden die dat willen
Ook wil ik een forum en nieuwssysteem erbij.
Ik ben namelijk niet zo heel goed in php, maar krijg de scripts die ik download wel geinstaleerd.
Ik zou dus graag willen dat mijn leden zich niet telkens opnieuw aan hoeven te melden. (Dus dat ze niet apart aan hoeven te melden voor het forum, en niet apart aan hoeven te melden om te reageren op een nieuwsbericht)
Ik hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen.
Bij voorbaat dank,
Karim
PHP hulp
17/11/2024 23:22:14- -
06/11/2006 18:05:00Karim
06/11/2006 18:06:00- -
06/11/2006 18:12:00Paul K
06/11/2006 18:22:00Ik zou toch maar eens nog even goed gaan zoeken, ik heb er ooit zoiets voorbij zien flitsen in google dus....
Robert Deiman
06/11/2006 18:37:00Weet je wat het is Karim, je vraagt nu eigenlijk of iemand een site voor je in elkaar wil zetten, al dan niet met layout. (de scripts bestaan wel, laat daar geen misverstanden over bestaan)
Er wordt tegenwoordig goed verdiend met het maken van websites voor allerhande bedrijven, instellingen en / of personen.
Vandaar de vraag van Jonathan.
Maar inderdaad, goed zoeken helpt wel, het bestaat zeker wel.
Er wordt tegenwoordig goed verdiend met het maken van websites voor allerhande bedrijven, instellingen en / of personen.
Vandaar de vraag van Jonathan.
Maar inderdaad, goed zoeken helpt wel, het bestaat zeker wel.
Lill-mik
06/11/2006 18:54:00Beste kan je even op deze site kijken aanmelden en dan bij de PHP MYSql script's kijken! Daar staat een goede bij!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lill-mik