lege regel in tabel
j h
13/03/2011 21:52:00Wie kan mij helpen?
Ik wil een tabel maken vanuit mysql met php.
De tabel is een week overzicht van uur 1 t/m 8 en met namen van personen die op dat uur kunnen staan.
Stel dat ik alleen op uur 2 een naam heb staan en op uur 6 twee namen.
Hoe kan ik een tabel maken met lege regels voor uur 1,3,4,5,7,8?
Ik kan hier niets vinden in boeken en op internet over dit punt.
Moet ik werken met arays?
gewoon uitlezen lukt wel, maar de lege regels er omheen en tussen lukt me niet.
Ik heb het geprobeerd met:
Wie kan mij helpen, of een link waar meer info over te vinden is?
N.B. ik kan hier echt niet typen, het beeld schiet steeds weg bij iedere toetsaanslag, heb ik daar als enige last van??
en de knop overzicht is stordend, heb daar al per ongeluk op gedrukt en was alle tekst kwijt. deze info voor de sitbeheerder?
Ik wil een tabel maken vanuit mysql met php.
De tabel is een week overzicht van uur 1 t/m 8 en met namen van personen die op dat uur kunnen staan.
Stel dat ik alleen op uur 2 een naam heb staan en op uur 6 twee namen.
Hoe kan ik een tabel maken met lege regels voor uur 1,3,4,5,7,8?
Ik kan hier niets vinden in boeken en op internet over dit punt.
Moet ik werken met arays?
gewoon uitlezen lukt wel, maar de lege regels er omheen en tussen lukt me niet.
Ik heb het geprobeerd met:
Code (php)
Wie kan mij helpen, of een link waar meer info over te vinden is?
N.B. ik kan hier echt niet typen, het beeld schiet steeds weg bij iedere toetsaanslag, heb ik daar als enige last van??
en de knop overzicht is stordend, heb daar al per ongeluk op gedrukt en was alle tekst kwijt. deze info voor de sitbeheerder?
PHP hulp
25/12/2024 02:59:09Bram Boos
13/03/2011 21:55:36J h op 13/03/2011 21:52:00:
Hiervoor moet je even in de bug & feature request hoek zijn ;-)
Ozzie PHP
13/03/2011 23:39:10Leuk dat je dat zegt Bram, alleen wordt daar totaal geen gehoor aan gegeven. Vorig jaar november heb ik die bug ook al aangemeld. Helaas 0,0% respons.
@j h: je bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Alleen degene die deze site onderhoudt / zou moeten onderhouden vindt dit blijkbaar niet belangrijk genoeg.
@j h: je bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Alleen degene die deze site onderhoudt / zou moeten onderhouden vindt dit blijkbaar niet belangrijk genoeg.
j h
15/03/2011 18:48:22oke, had nog niet eens op gezocht.
Maar heeft iemand al een idee op mijn vraag? Heb me laten vertellen dat je anders per uur een query moet opvragen, is dat de oplossing?
mvg jeroen
Maar heeft iemand al een idee op mijn vraag? Heb me laten vertellen dat je anders per uur een query moet opvragen, is dat de oplossing?
mvg jeroen