Legend of the samurai

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Willem geen

willem geen

05/09/2008 18:29:00
Quote Anchor link
Hey,

ik heb m'n nieuwe eigen site af. http://www.legendofthesamurai.gamecoll.com
nog niet zeuren over de index want daar ben ik nog aan het werken.

Grtz

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 00:44:26

05/09/2008 18:59:00
Quote Anchor link
Spam?

Bart Tuma

Bart Tuma

05/09/2008 19:09:00
Quote Anchor link
Firefox: Bagger.

Dit is alleen tekst met wat opmaak, geen website te noemen!

en niet zeuren, want ben nog bezig...
slap excuus, maak hem dan helemaal af en vraag dan om feedback...

Willem geen

willem geen

05/09/2008 20:32:00
Quote Anchor link
log ff in misschien vind je ht dan beter

Willem geen

willem geen

05/09/2008 20:32:00
Quote Anchor link
trouwens ik heb net m'n index verandert

05/09/2008 20:42:00
Quote Anchor link
God of scripts schreef op 05.09.2008 20:32:
log ff in misschien vind je ht dan beter

God of scripts schreef op 05.09.2008 20:32:
trouwens ik heb net m'n index verandert

Niet bumpen. Als je wat wilt toevoegen / veranderen / verwijderen gebruik dan Afbeelding (edit).

Nou, geweldig schat. Je hebt effe wat inelkaar geflanst met frontpage. Ziet er ook zo geweldig uit hé, zwarte tekst op zwarte achtergrond (die tekens).
Ik ga echt niet een account registeren bij jou omdat jij zonodig je site gereviewt wilt hebben. Als je dat wilt moet je maar zorgen dat dat kan.
Verder is je html ook slecht, tabels gebruik je voor meetresultaten oid. Niet voor layout.

Manaus

Manaus

05/09/2008 20:50:00
Quote Anchor link
is een gewoon gamecoll game?

--

--

05/09/2008 21:17:00
Quote Anchor link
Je zegt dat het beter is als je ingelogd bent.. zeer benieuwd (ahum)

Testaccountje?

Manaus

Manaus

05/09/2008 21:24:00
Quote Anchor link
zelfs het inloggen werkt niet :/

Arwin  vdv

Arwin vdv

05/09/2008 21:27:00
Quote Anchor link
Ik klikte,
Ik zag,
Ik schok,
Ik klikte heel snel het venster dicht.

Niet om aan te zien. Vooral dat rode.

Tim

Tim

05/09/2008 21:31:00
Quote Anchor link
Arwin schreef op 05.09.2008 21:27:
Ik klikte,
Ik zag,
Ik schok,
Ik klikte heel snel het venster dicht.

Niet om aan te zien. Vooral dat rode.

Ik had dat zelfde gevoel, miss kan je Dreamweaver of gewoon kladblok gaan gebruiken, ik wordt zelf nogal triest van Frontpage.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

06/09/2008 09:58:00
Quote Anchor link
Let ook op je spelling.

Welkom

(Dit hoort aan elkaar "Welkom op Legend...")

op Legend of the Samurai.

Legend of the Samurai is een op online tekst gebaseerd spel.

Als jij de Samurai en de crimineel bent, dan ben je perfect voor ons spel(Deze zin snap ik niet.). Draken stelen, misdaden, een keertje gokken,

(volgens mij horen deze 2 alinea's aan elkaar?)

rijst kweken, personen overvallen of vermoorden en nog veel meer, wij hebben het.

Actie:
Als je voor het eerst inlogt krijg je DRIE DAGEN GRATIS VIP ACCOUNT deze actie geldt tot 15 september.

Registreer je NU!!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

08/09/2008 19:28:00
Quote Anchor link
ik kwam ik zag en klikte weg ...
sorry hoor maar als je wilt dat je en goeie beoordeling krijgt laat dan ook iets zien wat af is :)

Hans

hans

08/09/2008 19:34:00
Quote Anchor link
Gebruik Photoshop Cs2 #30 dagen gratis moet je doen vind het ff op google en dan kan je pas layoutje maken.
en wat is dat voor een website alleen html best wel slecht.
#1 tip. Gebruik andere host ga http://www.000webhost.com/ Gratis , php, Html, Css, Sql, Mysql. Beter dan een betaald Host "Zeggen ze zelf dan"

Douwe

Douwe

08/09/2008 19:44:00
Quote Anchor link
Hans;
Je kunt ook best layoutjes maken zonder Photoshop CS2.
Je kunt ook best een website maken met alleen HTML, dat is niet 'best wel slecht'.
Waarom zou de TS een andere host moeten gebruiken?

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

08/09/2008 19:47:00
Quote Anchor link
Met CSS en wat losse photoshop/gimp/welkprogrammadanook afbeeldingen kan ik een aardige layout maken. Ik maak eigenlijk nooit volledige layouts in Photoshop.

Douwe

Douwe

08/09/2008 19:50:00
Quote Anchor link
Precies. Er zijn zat sites die zonder PS of zelfs zonder HTML redelijk mooi zijn. PHPhulp gebruikt weinig images, is niet heel lelijk.
PHP.net gebruikt volgens mij maar één image, het logo, is niet heel lelijk.
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen.

Hans

hans

08/09/2008 20:05:00
Quote Anchor link
'n beetje werk mag die ook wel gebruiken:)
De enigste wat die heeft is een header.
ik Adviseer heb om andere host te gebruiken.
zelfs freewebs is beter.

Maar, wijzig het in andere kleur.
Want dat slaat beetje lelijk.
VIND IK!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door hans

Douwe

Douwe

08/09/2008 20:47:00
Quote Anchor link
Wie / wat is 'die'?
Waarom moet de TS naar een andere host? En Freewebs ondersteunt niet eens PHP, dus dat is in geen geval beter.

Niek Weevers

Niek Weevers

08/09/2008 22:01:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 08.09.2008 19:47:
Met CSS en wat losse photoshop/gimp/welkprogrammadanook afbeeldingen kan ik een aardige layout maken. Ik maak eigenlijk nooit volledige layouts in Photoshop.

Ieder zijn eigen manier. Ik adviseer eigenlijk iedereen om dat juist wel te doen. Zorg eerst dat je layout met Photoshop (of een ander tekenprogramma) perfect voor elkaar is, in principe op de pixel precies en ga dan pas aan de slag met xhtml. Hierdoor kun je issues voorkomen ( met afmetingen ed) en krijg je niet het denkwerk over je layout tijdens de ontwikkeling. Dit alles verbetert je werk, naar mijn mening en die van menig andere.

ps ik vind net als iedereen hier dat de site van de TS er niet uit ziet. Je krijgt hoofdpijn wanneer je de tekst probeert te lezen. Lijkt me nooit de bedoeling van een website.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

08/09/2008 22:40:00
Quote Anchor link
Niek schreef op 08.09.2008 22:01:
Jurgen schreef op 08.09.2008 19:47:

Ieder zijn eigen manier. Ik adviseer eigenlijk iedereen om dat juist wel te doen. Zorg eerst dat je layout met Photoshop (of een ander tekenprogramma) perfect voor elkaar is, in principe op de pixel precies en ga dan pas aan de slag met xhtml. Hierdoor kun je issues voorkomen ( met afmetingen ed) en krijg je niet het denkwerk over je layout tijdens de ontwikkeling. Dit alles verbetert je werk, naar mijn mening en die van menig andere.

ps ik vind net als iedereen hier dat de site van de TS er niet uit ziet. Je krijgt hoofdpijn wanneer je de tekst probeert te lezen. Lijkt me nooit de bedoeling van een website.

Klopt, zelf ben ik geen designer dus dat is mijn probleem. Technisch kan ik het wel toepassen, geef me een layout en ik bouw hem zo na, maar om zelf een layout te verzinnen die pakkend en mooi is dat is niet mijn ding. Vandaar dat ik meestal CSS gebruik.

Mijn eigen site (die momenteel down is) bestaat eigenlijk maar uit één afbeelding als header(als je content niet meerekent).

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.