Leningen website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer wordt jij onderdeel van ons ICT team. In dit multidisciplinaire team ben jij samen met onze senior .NET ontwikkelaar en medior .NET ontwikkelaar verantwoordelijk voor ons ERP systeem. In dit systeem (Navision) ga jij leren ontwikkelen. Wij bieden jou dan ook een gedegen opleiding aan, samen met de ondersteuning van onze Senior .NET developer. Daarnaast ga jij aan de slag met ons portaal geschreven in Sharepoint. Verder ben jij verantwoordelijk voor EDI verkeer en het ontwikkelen binnen het ERP systeem en andere toepassingen en rapportages. Van jou wordt verwacht dat jij het proces goed leert kennen

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »
Roy -

Roy -

01/10/2012 17:31:08
Quote Anchor link
Beste PHP'ers!

Graag jullie mening over de volgende website: http://goo.gl/kCpdc of m!o-n!e-y!c-o!n-t!r-o!l-l!i-n!g-.!c-o!m
Ik heb geprobeerd van zoveel mogelijk moderne technieken en tooltjes gebruik te maken. Daarnaast de website zo goed en duidelijk mogelijk te maken op tablets en telefoons.

Nogmaals, graag jullie mening en expertise! Van grafisch, veiligheid, validatie, gebruiksgemak, mogelijkheden tot spelfouten.

Groet!

Verzoek: Ik heb de naam en directe link weg gelaten en wil jullie vragen dit ook te doen in reacties i.v.m. de zoekmachines.
Gewijzigd op 01/10/2012 19:49:17 door Roy -

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 09:16:56

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 17:46:46
Quote Anchor link
Niet iedereen klikt op shortend-linkjes, kan je anders de de juiste link plaatsen met leestekens en spaties ertussen?

Roy -

Roy -

01/10/2012 17:50:53
Quote Anchor link
Bij deze toegevoegd, zoiets?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 17:52:00
Quote Anchor link
- Een site met een Engelse naam, en dollarbiljetten, terwijl de site zelf Nederlands is en Euro's telt. Niet echt netjes.
- Waarom Engelse URL's met /conditions terwijl je gewoon spreekt over Voorwaarden?
- De voorwaarden ontbreken ook.
- Op de beginvelden zijn de twee formulierkolommen niet consistent. Eerst vraag je de mailadres en de naam, en daarnaast vraag je van de ander de naam en het mailadres.
Dit zou gelijk moeten zijn in de volgorde.
- Je kan ook een negatief getal invullen. Ik weet dat je systeem beveiligd is hiertegen, maar een client-side check kan geen kwaad.
Gewijzigd op 01/10/2012 17:55:29 door - Ariën -

Roy -

Roy -

01/10/2012 17:55:01
Quote Anchor link
- Een site met een Engelse naam, en dollarbiljetten, terwijl de site zelf Nederlands is en Euro's telt. Niet echt netjes.
Ik ben van plan de site meertalig te maken en dan meerdere valuta's toe te voegen.
- Waarom Engelse URL's met /conditions terwijl je gewoon spreekt over Voorwaarden?
Als basis lijken mij dan engelse url's het beste. Om ook de url's te gaan vertalen wordt wat lastig denk ik i.c.m. CodeIgniter?
- De voorwaarden ontbreken ook.
Wordt nog aan gewerkt maar komt eraan
- Op de beginvelden zijn de twee formulierkolommen niet consistent. Eerst vraag je de mailadres en de naam, en daarnaast vraag je van de ander de naam en het mailadres.
Dit zou gelijk moeten zijn in de volgorde.
Dit heeft zijn redenen gezien wanneer je een account hebt en je je email adres invult het naam veld veranderd naar een wachtwoord veld. Daarvoor is het dus belangrijk dat eerst het email adres ingevuld wordt.
Bij de tweede wordt eerst de naam gevraagd gezien daar een autocomplete achter zit mocht je aangemeld zijn zodat je niet de email adressen van de personen hoeft te onthouden.
Lijkt mij zo het beste..?

- Je kan ook een negatief getal invullen. Ik weet dat je systeem beveiligd is hiertegen, maar een client-side check kan geen kwaad.
In alle drukte van ontwikkelen daar niet eens mee bezig geweest, bedankt voor deze super tip!
Gewijzigd op 01/10/2012 18:03:34 door Roy -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 17:56:28
Quote Anchor link
Ik zou het bij de huidige taal houden, er valt vast wel wat te rewriten/routen lijkt me.
Dit lijkt me beter voor je SEO.

En die bankbiljetten kloppen niet :P
Gewijzigd op 01/10/2012 17:57:11 door - Ariën -

Roy -

Roy -

01/10/2012 18:08:28
Quote Anchor link
Ik zou het bij de huidige taal houden, er valt vast wel wat te rewriten/routen lijkt me.
Tips hoe dit te regelen i.c.m. CodeIgniter?
Dit lijkt me beter voor je SEO.
Geef ik je groot gelijk in!

En die bankbiljetten kloppen niet :P
Kan geen soortgelijke afbeelding vinden voor Euro's.. :(

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/10/2012 18:09:41
Quote Anchor link
Roy - op 01/10/2012 18:08:28:
Kan geen soortgelijke afbeelding vinden voor Euro's.. :(

Lang leve photoshop en de pinautomaat. Ik vind dit niet echt een excuus :P

Joakim Broden

Joakim Broden

01/10/2012 18:35:29
Quote Anchor link
Wat heb je aan het design gedaan behalve gebruik maken van twitter bootstrap?

John D

John D

01/10/2012 19:10:03
Quote Anchor link
Grappig idee, inderdaad opmeringen van Aar verwerken.
Tekstueel: Van wie moet misschien zijn Aan wie??

Roy -

Roy -

01/10/2012 19:27:56
Quote Anchor link
Dank voor alle aan- en opmerkingen tot nu toe!

Wat heb je aan het design gedaan behalve gebruik maken van twitter bootstrap?
Vrij weinig, nog beter geoptimaliseerd voor mobiel en tablet gebruik. Heb zelf niet het idee er meer aan te moeten veranderen. Strak en overzichtelijk zo?

Grappig idee, inderdaad opmeringen van Aar verwerken.
Je leen iets aan iemand uit maar het uitlenen is al gebeurd en wordt het van wie je het terug krijgt. Of denken jullie hier anders over?
Gewijzigd op 01/10/2012 19:40:04 door Roy -

Frank WD

Frank WD

01/10/2012 20:04:10
Quote Anchor link
- Van wie krijg ik nog geld?
- Aan wie heb ik geld uit geleend?

Ik denk 2e optie beste is.

Daarnaast, het komt vaak genoeg voor dat iemand geld vraagt ter leen.
Maar dat het pas naar 2 uur word op gehaald. De gene die het uitleent zal het al wel vast willen vast leggen. Dan is het dus ook "aan wie".
Gewijzigd op 01/10/2012 20:05:31 door Frank WD

Roy -

Roy -

01/10/2012 20:06:20
Quote Anchor link
Aangepast :)

Albert de Wit

Albert de Wit

01/10/2012 20:21:00
Quote Anchor link
Quote:
Eenvoudig en handig!
Tim

Quote:
Inmiddels heel wat geld terug gekregen van wat ik heb uitgeleend. Handig dit!
Lars

Quote:
Website werkt erg fijn op mijn telefoon als tablet.
Mohammed

Quote:
Geweldige website! Eindelijk overzicht van wat ik uitleen!
Jan Pieters

Afbeelding

Toevoeging op 01/10/2012 20:22:53:

Gewoon even een opmerking. Ik leen af en toe geld uit, maar dat is dan maar eens in de 2 maanden ofzo.

Roy -

Roy -

01/10/2012 20:24:59
Quote Anchor link
Dank voor je nutteloze bericht! Een beetje opvulling en aanmoediging om het te gebruiken kan in mijn ogen geen kwaad. Een moderator die dit nutteloze bericht kan verwijderen?

Albert de Wit

Albert de Wit

01/10/2012 20:33:18
Quote Anchor link
Sorry maar hoe in jouw ogen is dit nutteloos? Ik toon alleen even aan dat die 'Critics' niet juist zijn (wat ik dan denk)

Roy -

Roy -

01/10/2012 20:44:12
Quote Anchor link
Dat kon niet op een normale manier?

Aad B

Aad B

01/10/2012 20:45:54
Quote Anchor link
John D op 01/10/2012 19:10:03:
Grappig idee, inderdaad opmerkingen van Aar verwerken.

In je scherm staat ergens VAN WIE maar volgens mij leent iemand iets AAN iemand dus AAN WIE
Gewijzigd op 01/10/2012 20:46:56 door Aad B

Roy -

Roy -

01/10/2012 20:49:54
Quote Anchor link
Volgens mij heb ik dat nu overal aangepast

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.