Let op: volgende week weer stakingen!!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- -

- -

18/05/2008 00:42:00
Quote Anchor link
Ja, ik weet dit hoort niet bij de reviews maar aangezien koffie hoek niet hiernaast wordt getoond en niemand daar meer kijkt, plaats ik het hier.

Ik hoop dat jullie het nog even kunnen laten staan, voor degenen die niet naar het nieuws kijken volgende week dinsdag tot en met donderdag rijden de bussen weer niet. Houd daar alvast rekening mee!

Bron!

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 18:41:41

Leon Kunst

Leon Kunst

18/05/2008 00:51:00
Quote Anchor link
klopt... ben benieuwd of ik de dupe ben... :)

- -

- -

18/05/2008 00:56:00
Quote Anchor link
Ik sowieso, hier in Zeeland gaan ze niet veel rijden en ik ben voor de spits klaar, of na de spits :S

Kevichill

Kevichill

18/05/2008 00:59:00
Quote Anchor link
komt mooi uit :) weer heelde week vrij :D

18/05/2008 11:10:00
Quote Anchor link
Vraagje dit staat toch ook op menig nieuwssite? Waarom dan hier posten?

Anyway overdreven gedoe om vrij te nemen; pak de fiets. Ja oké daar wordt je moe van en je bent misschien 2 keer zo lang bezig maar liever een uurtje te laat dan helemaal niet. Bovendien loopt je leerplicht gewoon door.

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

18/05/2008 11:27:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 18.05.2008 11:10:
Vraagje dit staat toch ook op menig nieuwssite? Waarom dan hier posten?

Anyway overdreven gedoe om vrij te nemen; pak de fiets. Ja oké daar wordt je moe van en je bent misschien 2 keer zo lang bezig maar liever een uurtje te laat dan helemaal niet. Bovendien loopt je leerplicht gewoon door.

haha leerplicht? ze doen er niets tegen. ik ben nu 16 word over 2 weken 17 en ik ga al een jaar niet meer naar school.
ze doen niets.. werkelijk niets!

daarbij komt, je MOET naar school van wie ook alweer? oowja die mensen die de buschauffeurs niet eens in bedwang kunnen houden.

maarja om een eindeloze discussie te ontwijken.. doe wat je niet laten kunt, ga breinloos naar school of maak gebruik van het moment en neem een weekje vrij.

18/05/2008 13:57:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 18.05.2008 11:10:

Ga jij maar eens met de fiets van Drachten naar Groningen. Zal je wel anders piepen...

- -

- -

18/05/2008 14:06:00
Quote Anchor link
Ben niet van plan om 3 dagen 60 km te fietsen in de regen en wind over de zeelandbrug. Dan heeft mijn stageplek een beetje veel pech :)

Jelmer -

Jelmer -

18/05/2008 14:09:00
Quote Anchor link
Je kan natuurlijk altijd nog volgend jaar je examen doen...

- -

- -

18/05/2008 15:01:00
Quote Anchor link
Nou, dankjewel zeg...

Dinsdag moet ik 3 uur 20 min op de bus wachten.
Woensdag niet wachten :)
Donderdag moet ik 1 uur en 45 min wachten.
Totaal: 5:05...

En dat twee weken lang is 10 hele uren wegvern**kt :s

TJVB tvb

TJVB tvb

18/05/2008 16:00:00
Quote Anchor link
Het is toch niet verboden om tijdens dat wachten wat nuttigs te doen?
Ik zit dagelijks 2 uur in de trein maar voel me ook niet genoodzaakt om naar buiten te kijken.
Neem bijvoorbeeld wat boeken mee, ga desnoods wat voor school leren (weet het klinkt voor sommige heel raar)
Of koop een kladblok en schrijf je ideeën uit die je dan thuis kunt gaan realiseren. (De meeste dingen die ik programmeer werk ik onderweg op papier uit, de laptop blijft dan gewoon in de tas)

We zijn hier in Nederland verwent met korte reistijden maar deze vertraging weten we van te voren dus kunnen we er rekening mee houden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb

- -

- -

18/05/2008 16:08:00
Quote Anchor link
TJVB, dit is geen vertraging meer maar niet meer naar je werk kunnen. Dat is wat anders.

Jelmer -

Jelmer -

18/05/2008 16:44:00
Quote Anchor link
Tijdens de spits wordt er gewoon - gratis - gereden. Dat waren de afspraken. Je kan gewoon naar school, maar je bent er waarschijnlijk te vroeg, en wordt te laat weer opgehaald.

- -

- -

18/05/2008 16:46:00
Quote Anchor link
ben niet van plan 2 uur te vroeg te komen, of risico te lopen dat ze niet meer rijden als ik klaar ben. ik blijf wel thuis :P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.