Let op: volgende week weer stakingen!!
Ik hoop dat jullie het nog even kunnen laten staan, voor degenen die niet naar het nieuws kijken volgende week dinsdag tot en met donderdag rijden de bussen weer niet. Houd daar alvast rekening mee!
Bron!
klopt... ben benieuwd of ik de dupe ben... :)
Ik sowieso, hier in Zeeland gaan ze niet veel rijden en ik ben voor de spits klaar, of na de spits :S
komt mooi uit :) weer heelde week vrij :D
Anyway overdreven gedoe om vrij te nemen; pak de fiets. Ja oké daar wordt je moe van en je bent misschien 2 keer zo lang bezig maar liever een uurtje te laat dan helemaal niet. Bovendien loopt je leerplicht gewoon door.
Webmakerij schreef op 18.05.2008 11:10:
Vraagje dit staat toch ook op menig nieuwssite? Waarom dan hier posten?
Anyway overdreven gedoe om vrij te nemen; pak de fiets. Ja oké daar wordt je moe van en je bent misschien 2 keer zo lang bezig maar liever een uurtje te laat dan helemaal niet. Bovendien loopt je leerplicht gewoon door.
haha leerplicht? ze doen er niets tegen. ik ben nu 16 word over 2 weken 17 en ik ga al een jaar niet meer naar school.
ze doen niets.. werkelijk niets!
daarbij komt, je MOET naar school van wie ook alweer? oowja die mensen die de buschauffeurs niet eens in bedwang kunnen houden.
maarja om een eindeloze discussie te ontwijken.. doe wat je niet laten kunt, ga breinloos naar school of maak gebruik van het moment en neem een weekje vrij.
Webmakerij schreef op 18.05.2008 11:10:
Ga jij maar eens met de fiets van Drachten naar Groningen. Zal je wel anders piepen...
Ben niet van plan om 3 dagen 60 km te fietsen in de regen en wind over de zeelandbrug. Dan heeft mijn stageplek een beetje veel pech :)
Je kan natuurlijk altijd nog volgend jaar je examen doen...
Dinsdag moet ik 3 uur 20 min op de bus wachten.
Woensdag niet wachten :)
Donderdag moet ik 1 uur en 45 min wachten.
Totaal: 5:05...
En dat twee weken lang is 10 hele uren wegvern**kt :s
Ik zit dagelijks 2 uur in de trein maar voel me ook niet genoodzaakt om naar buiten te kijken.
Neem bijvoorbeeld wat boeken mee, ga desnoods wat voor school leren (weet het klinkt voor sommige heel raar)
Of koop een kladblok en schrijf je ideeën uit die je dan thuis kunt gaan realiseren. (De meeste dingen die ik programmeer werk ik onderweg op papier uit, de laptop blijft dan gewoon in de tas)
We zijn hier in Nederland verwent met korte reistijden maar deze vertraging weten we van te voren dus kunnen we er rekening mee houden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
TJVB, dit is geen vertraging meer maar niet meer naar je werk kunnen. Dat is wat anders.
Tijdens de spits wordt er gewoon - gratis - gereden. Dat waren de afspraken. Je kan gewoon naar school, maar je bent er waarschijnlijk te vroeg, en wordt te laat weer opgehaald.
ben niet van plan 2 uur te vroeg te komen, of risico te lopen dat ze niet meer rijden als ik klaar ben. ik blijf wel thuis :P