Leuk design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Software Developer PHP JavaScript Python HBO SQL

Samengevat: Wij zijn een softwarebedrijf voor Autodealers. Ben jij een Medior of Senior Software Developer? Heb je ervaring met PHP, JavaScript of Python? Vaste baan: Java.Developer Software HBO €3.000 - €5.200 Bij ons op de werkvloer is er een positieve en informele sfeer. Naast een goede begeleiding en een enthousiaste klantenkring biedt deze werkgever een prettige omgeving met zeer afwisselende werkzaamheden. Houd jij van aanpakken en denk je dat je deze uitdaging aankunt? Dan zoeken wij jou! Zij werken voor grote klanten. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:06:49
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb meer een design wat vinden jullie hiervan.
http://hoorn.dyndns.org/websites/maartendesigns/

Graag jullie meningen.

PHP hulp

PHP hulp

11/03/2025 21:06:58

12/04/2011 17:08:43
Quote Anchor link
Wauw, jaren negentig site zeg.
Donkere, saaie kleuren.
Alle content staat aan de randen.
Nee niet mooi.

- Mark -

- Mark -

12/04/2011 17:12:23
Quote Anchor link
Ik kan me vergissen maar het wordt nogal vervormt of niet?

http://img641.imageshack.us/img641/6954/maartendesignshome13026.png

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:12:44
Quote Anchor link
Karl Karl op 12/04/2011 17:08:43:
Donkere, saaie kleuren.
Nee niet mooi.

Jij met je negatieve reacties zeg dan ook wat ik moet doen

@- Mark -: je gebruikt breedbeeld ik zal dit aanpassen.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:13:32 door Maarten PHP

12/04/2011 17:14:48
Quote Anchor link
Maarten Buijs op 12/04/2011 17:12:44:
Karl Karl op 12/04/2011 17:08:43:
Donkere, saaie kleuren.
Nee niet mooi.

Jij met je negatieve reacties zeg dan ook wat ik moet doen

@- Mark -: je gebruikt breedbeeld ik zal dit aanpassen.

Ik heb precies hetzelfde als wat Mark heeft.
Wat je moet doen? Precies het tegenovergestelde van wat ik er van vind natuurlijk...
Kijk eens naar moderne sites.
Kijk eens naar design archives.

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/04/2011 17:15:34
Quote Anchor link
Ziet er niet uit wat jij moet doen is tuts lezen en dingen gaan namaken die je moeilijk lijken en mooi vind, uiteraard niet gaan verkopen of verspreiden enkeld voor eigen gebruik, maar stoppen is ook een optie want zie dat je totaal geen creatief inzicht heb. Excuus! Kan het mis hebben!

TJVB tvb

TJVB tvb

12/04/2011 17:16:39
Quote Anchor link
Wat is het doel van je design?
-Wat is je doelgroep?
-Wat voor onderwerp?

Ik kan er zelf ook niet veel meer van maken dan donker en grauw (niet zo gek als je vooral zwart ziet)

Je html heeft maar één fout: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fhoorn.dyndns.org%2Fwebsites%2Fmaartendesigns%2Fportfolio.html
Alleen je css iets meer: http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css21&warning=0&uri=http%3A%2F%2Fhoorn.dyndns.org%2Fwebsites%2Fmaartendesigns%2Fportfolio.html

oja, kijk ook even in i.e. naar de website.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:18:00 door TJVB tvb

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:30:51
Quote Anchor link
Ik heb nu een oranje achtergrond wat vinden jullie er nu van?

TJVB tvb

TJVB tvb

12/04/2011 17:31:45
Quote Anchor link
Dat maakt het al een stuk vrolijker, maar heb je die vragen die ik stelde al voor jezelf beantwoord?

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/04/2011 17:32:42
Quote Anchor link
Pijn me ogen verschrikkelijk dit is niet te gebruiken, weg ermee!
Gewijzigd op 12/04/2011 17:32:57 door Ben Van de Voorde

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:36:41
Quote Anchor link
Bart Wout op 12/04/2011 17:32:42:
Pijn me ogen verschrikkelijk dit is niet te gebruiken, weg ermee!

En roze?
Gewijzigd op 12/04/2011 17:36:51 door Maarten PHP

Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 17:45:16
Quote Anchor link
Zou geen roze nemen, neem een kleur die als het ware 'bij je past'. Roze is niet echt gebruikelijk voor een site:-)

Ik zou, maar dat is een persoonlijke mening en ik denk dat niet iedereen het met mij eens is, de website niet geheel beeldvullend maken maar bijvoorbeeld max-width:1000px; opgeven. Dat maakt de website naar mijn inziens wat beter.

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:53:06
Quote Anchor link
Groene achtergrond en meer tekstvakken voor demping van je ogen.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:54:30 door Maarten PHP

Wesley PHP

Wesley PHP

12/04/2011 17:59:59
Quote Anchor link
Als het een portfolio site moet worden, kijk dan op andere portfolio sites om inspiratie op te doen. En om te kijken hoe hun design eruit ziet.

Joren de Wit

Joren de Wit

12/04/2011 18:22:45
Quote Anchor link
Design is absoluut niet mijn sterkste kant, dus zal daar geen opmerkingen over maken. Maar let wel op de teksten die je schrijft: 'publicated' is geen engels. Het is dan 'published' of 'posted' of als je site toch in het Nederlands is gewoon 'gepubliceerd' of 'geplaatst'.

Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 18:31:53
Quote Anchor link
Een aantal dingen die ik zou wijzigen:
- Website niet beeldvullend zoals ik eerder al zei
- Geen schaduw aan de tekst 'Gemaakt in 2011. Alle rechten voorbehouden.' geven.
- De Social-links rechtsonderaan de pagina a) opvallender maken met icoontjes, bv de twitterbird b)Bovenaan de website de icoontjes neerzetten ipv onderaan.
- Hovers geven aan je menu icoontjes.
- Geen egale achtergrond

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 18:46:30
Quote Anchor link
Ik snap niet wat je met beeldvullend bedoelt want bij mij en sommige anderen zijn die goed.
Footer schaduw zal ik weghalen.
Ik zit al een tijdje te stoeien met socialmedia icoontjes.
'Hovers geven aan je menu icoontjes' als het goed is is dat al zo.
Ik weet niks anders voor mijn achtergrond

Antony Jansen

Antony Jansen

12/04/2011 18:58:27
Quote Anchor link
ik vind het wel zonde dat je geen diepte in je site plaatst.
Of het in een basic,simpel &goedkoop programma is gemaakt,
Ik weet zeker dat je meer kan !

Mensen zien de scripting niet alleen de vormgeving.

Probeer daar iets mee!

Een graniet is zo gemaakt en schaduw ook natuurlijk,
Verder een duidelijke opzet maar je moet ervan houden.

Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 19:05:27
Quote Anchor link
- Met beeldvullend bedoel ik: het werkt allemaal perfect, maar de website is zo groot opeens als je dit op een >17 inch beeldscherm bekijkt. Daarom raad ik aan om je website maximaal 1000 pixels breed te maken. Beeld je in dat phphulp.nl niet 985 pixels groot is (zoals het nu is) maar geheel beeldvullend. Dat zou er een stuk minder mooi uitzien vind ik zelf.
- Socialmedia icoontjes zijn niet zo moeilijk denk ik. Wat is je probleem er precies mee?
- Hovers werken inderdaad wel in Internet Explorer zie ik, maar niet in Google Chrome waarvandaan ik altijd werk. Dus die moet je even fixen.
- Iets anders voor je achtergrond is niet zo moeilijk. Er zijn heel veel dingen te verzinnen. Wat wordt het precieze doel van je website?

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 19:08:54
Quote Anchor link
Ik heb nu social icoons
Wil je een screenshot sturen want de meeste beeldschermen zijn 1024px; en moet ik van jou MIJN beeld ookal niet schermvullend maken.
Over de achtergrond kijk ik nog wel.

Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 19:13:02
Quote Anchor link
- Ik zou de social icons bovenaan neerzetten
- Screenshot: http://img576.imageshack.us/f/screenshot124n.png/
Ik vind het te breed. Wat nu als je een 24 inch beeldscherm hebt?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.