Leuke wordpress site?
Ik heb m'n eerste site online gemaakt met Wordpress ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
http://hoorn.dyndns.org/
Graag jullie mening?
Gewijzigd op 14/03/2011 20:19:22 door Maarten PHP
Ik vind dat altijd zo stom als iemand een bestaande template en / of cms / systeem gereviewd willen hebben.
Niet echt de moeite waard om te beoordelen.
opzet is leuk, maar hij is wel erg grijs een leuke header mist. Als ik op de website kom zie ik namelijk niet gelijk wat voor website ik kom/ben.
Template ziet er goed uit! Wordpress is overigens een goed systeem waar je misschien nog iets van kan leren ;)
Niels Kieviet op 14/03/2011 20:25:13:
Template ziet er goed uit! Wordpress is overigens een goed systeem waar je misschien nog iets van kan leren ;)
Ik wil nog een hoop leren over plugins maken complete themes maken en costum post types maken maar dat komt later wel :)
het meest gebruikte template voor wordpress laten checken.
Dus over het design kunnen we niks zeggen (niet zelf gemaakt) en content is er nog niet...
Jammer inderdaad dat mensen Dus over het design kunnen we niks zeggen (niet zelf gemaakt) en content is er nog niet...
Wel grappig, maar een standaard thema is inderdaad jammer! Je geeft zelf al aan dat je wilt leren om een thema te maken (goed zo!) Ik heb ook nog een tip: Voeg een jquery toe zodat als je klikt op naar boven, Dat hij naar boven scrollt
@maurice, alleen daarvoor jQuery toevoegen? Dat lijkt me heel onzinnig tijd winst inleveren. En dit werkt ook gewoon goed.
Ik vind de templete heel helder en overzichtelijk Maar er mist iets unieks hij lijkt op alle andere
Het gebruikt shorttags die je in de pagina en berichten moet plaatsen.
Edit:
Kan je op een linuxserver de module mod_rewrite gebruiken?
Gewijzigd op 15/03/2011 18:44:27 door Maarten PHP
Waarom niet :)
Jordi kroon op 15/03/2011 18:58:53:
Hoe dan?
Gewijzigd op 16/03/2011 07:33:04 door Maarten PHP
Wouter J op 15/03/2011 06:53:23:
@maurice, alleen daarvoor jQuery toevoegen? Dat lijkt me heel onzinnig tijd winst inleveren. En dit werkt ook gewoon goed.
het werkt goed, maar of het mooi is? Als ik een witte pagina met zwarte tekst blauwe links maak werkt het ook uitstekend maar met de (kleine) Details maak je het mooier :)
Jij laat een heel Jquery script uitlezen
zoveel werk is dat ook niet :P
PHPer PHPer op 15/03/2011 19:30:47:
Hoe dan?
Jordi kroon op 15/03/2011 18:58:53:
Hoe dan?
De site heeft een nieuw design.
Wat vinden jullie ervan? http://hoorn.dyndns.org/
Gewijzigd op 18/03/2011 18:39:27 door Maarten PHP
Maarten Buijs op 17/03/2011 19:19:07:
Sorry ik vind het geen mooie site. Probeer de website in ieder geval van inhoud te voorzien. Geef dit een leuke opmaak en laat hem dan nog een keer beoordelen. Zoals het er nu uit ziet, lijkt het alsof je er weinig moeite voor heb gedaan.