LeXart.be
De site gaat, momenteel, nog over niets.
Ik ben er nog niet aan uit of ik het nu enkel over Grafisch digitaal design op webdesign of beide te laten gaan.
Wat ik gebruik is PHP5 + Javascript (Ajax) + CSS 2.1
De url: www.lexart.be
Wat staat er op?
De volledige layout (de stylesheet dient nog aangepast te worden naarmate alle functies in de site zitten, hetgeen je nu ziet is enkel een grafisch voorbeeld met wat werkende functies)
2 werkende menu items (home en gallerij)
de overige menuitems verwijzen naar een pagina die zegt dat de site nog in aanmaak is.
De gallerij komt van phphulp.nl zelf, bij scripts, de naam ontglipt me even, en is aangepast naar mijn normen.
Wat moet er nog komen?
Ik zou, al moet ik nog nadenken of deze functie wel handig is of niet, een link willen plaatsen die de volledige gallerij inhoud download (de gallerij-folder dus)
Het menu moet nog dynamisch gegenereerd worden via Ajax, werkend met sub categoriën.
Er komt nog een interactief contactformulier.
Naarmate waarvoor ik de site gebruiken zal komen er extra functies bij.
Hoe beoordelen?
Als je wilt beoordelen, doe gerust, maar doe het netjes.
Liefst heb ik dat als je je mening geeft je termen gebruikt als: "Sorry, ik vind dit echt afgrijselijk."
Als je dit zou formuleren als: "Dit is afgrijselijk!" dan geef je geen mening maar dan kraak je gewoon af en ben je beledigend bezig ;-)
Ik sta open voor suggesties dus wees niet verlegen er te geven ;-)
Greetz
LeXtruX
-Lex out-
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.
roel schreef op 28.05.2009 20:59:
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.
Hoe bedoel je?
Verder zou ik je site misschien iets breder maken, aangezien nu je logo dikker dan lang lijkt (wat ik persoonlijk minder mooi vind)
Verder vind ik het menu er maar wat zielig bij hangen, misschien de content ook laten zweven of anders het menu er mooi aan vast plakken?
Ook gebruik je voor de titels het blokkerige lettertype(vind ik persoonlijk niet zo mooi) en voor de rest van de tekst gebruik je een standaard lettertype. Misschien daar ook een mooi lettertype van maken?
Ook is je menu tekst wat klein.
Maar dat zijn persoonlijke voorkeuren =)
Wel vind ik dat het mooi gephotoshoped is. Het ziet er verder redelijk uit.
Danku dat je het leuk vind
Het is nog in aanmaak xD Dus ik zal met deze tips zeker rekening houden.
Het menu is alles behalve af btw^^
Zoveel Javascript gebruik ik niet.
Enkel wat Ajax om de pagina tekst aan te passen wanneer er een nieuwe pagina geopend word.
De breedte is zo dat hij op de meeste schermen volledig in de breedte zichtbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lex Nonavailable
Please rate^^
De onderdelen zoals het menu, de header en de content vind ik niet bij elkaar passen en het lijken 3 losse dingen die gewoon tegen elkaar zijn geplakt.
Je moet er meer een geheel van maken.
Ook zou ik iets minder afbeeldingen gebruiken. Of alle afbeeldingen goed laten opslaan in de cache van de bezoekers. want je site is daardoor redelijk traag.
Ook kun je beter de achtergrond van je content een effen kleur maken.
Dit leest makkelijker en rustiger.
En misschien als je in je gallerij een afbeelding vergroot dat je dan niet per se op Sluiten hoeft te klikken maar overal kan klikken om hem te sluiten.
Want mensen kiezen gemak boven functionaliteit