LeXart.be

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Binnen de functie van Front-end developer werk je mee aan uitdagende klantprojecten. In teamverband werk je aan de voorkant van onze state-of-the-art portaal oplossingen en apps. Dit alles gebeurt in een multidisciplinaire omgeving waarbij je de ruimte hebt om te sparren, je ideeën scherp te stellen, en waar je met de benodigde kennis en ervaring om je heen altijd terecht kunt bij je collega’s voor vragen en ondersteuning. Meestal werk je vanuit ons kantoor maar we bieden ook alle faciliteiten om thuis te kunnen werken. Voor sommige projecten ga je mee naar de klant, wellicht zelfs in het buitenland!

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »
Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 20:39:00
Quote Anchor link
Mijn site noemt LeXart.be
De site gaat, momenteel, nog over niets.
Ik ben er nog niet aan uit of ik het nu enkel over Grafisch digitaal design op webdesign of beide te laten gaan.

Wat ik gebruik is PHP5 + Javascript (Ajax) + CSS 2.1

De url: www.lexart.be

Wat staat er op?
De volledige layout (de stylesheet dient nog aangepast te worden naarmate alle functies in de site zitten, hetgeen je nu ziet is enkel een grafisch voorbeeld met wat werkende functies)
2 werkende menu items (home en gallerij)
de overige menuitems verwijzen naar een pagina die zegt dat de site nog in aanmaak is.

De gallerij komt van phphulp.nl zelf, bij scripts, de naam ontglipt me even, en is aangepast naar mijn normen.

Wat moet er nog komen?
Ik zou, al moet ik nog nadenken of deze functie wel handig is of niet, een link willen plaatsen die de volledige gallerij inhoud download (de gallerij-folder dus)
Het menu moet nog dynamisch gegenereerd worden via Ajax, werkend met sub categoriën.
Er komt nog een interactief contactformulier.
Naarmate waarvoor ik de site gebruiken zal komen er extra functies bij.

Hoe beoordelen?
Als je wilt beoordelen, doe gerust, maar doe het netjes.
Liefst heb ik dat als je je mening geeft je termen gebruikt als: "Sorry, ik vind dit echt afgrijselijk."
Als je dit zou formuleren als: "Dit is afgrijselijk!" dan geef je geen mening maar dan kraak je gewoon af en ben je beledigend bezig ;-)

Ik sta open voor suggesties dus wees niet verlegen er te geven ;-)

Greetz
LeXtruX

-Lex out-

PHP hulp

PHP hulp

21/12/2024 19:32:34

Roeltje M

Roeltje M

28/05/2009 20:59:00
Quote Anchor link
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.

Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 22:40:00
Quote Anchor link
roel schreef op 28.05.2009 20:59:
Een redelijke site, maar ik denk toch dat hij te druk/onoverzichtelijk is.

Hoe bedoel je?

Steven Hack

Steven Hack

28/05/2009 23:08:00
Quote Anchor link
Naar mijn zin gebruik je iets te veel javascript, en de site is bij mij ook aardig sloom (komt door js?)

Verder zou ik je site misschien iets breder maken, aangezien nu je logo dikker dan lang lijkt (wat ik persoonlijk minder mooi vind)

Verder vind ik het menu er maar wat zielig bij hangen, misschien de content ook laten zweven of anders het menu er mooi aan vast plakken?

Ook gebruik je voor de titels het blokkerige lettertype(vind ik persoonlijk niet zo mooi) en voor de rest van de tekst gebruik je een standaard lettertype. Misschien daar ook een mooi lettertype van maken?

Ook is je menu tekst wat klein.

Maar dat zijn persoonlijke voorkeuren =)

Wel vind ik dat het mooi gephotoshoped is. Het ziet er verder redelijk uit.

Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

28/05/2009 23:20:00
Quote Anchor link
De titels zijn afbeeldingen xD
Danku dat je het leuk vind
Het is nog in aanmaak xD Dus ik zal met deze tips zeker rekening houden.
Het menu is alles behalve af btw^^

Zoveel Javascript gebruik ik niet.
Enkel wat Ajax om de pagina tekst aan te passen wanneer er een nieuwe pagina geopend word.

De breedte is zo dat hij op de meeste schermen volledig in de breedte zichtbaar is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

Lex Nonavailable

26/09/2011 23:13:39
Quote Anchor link
Ok ik heb wat aanpassingen gemaakt (al tijdje terug). De site werkt sneller nu, gebruikt JQuery etc voor het laden van gallerij foto's...
Please rate^^

Maikel  B

Maikel B

27/09/2011 09:38:56
Quote Anchor link
Ik vindt het te druk.
De onderdelen zoals het menu, de header en de content vind ik niet bij elkaar passen en het lijken 3 losse dingen die gewoon tegen elkaar zijn geplakt.
Je moet er meer een geheel van maken.

Ook zou ik iets minder afbeeldingen gebruiken. Of alle afbeeldingen goed laten opslaan in de cache van de bezoekers. want je site is daardoor redelijk traag.

Ook kun je beter de achtergrond van je content een effen kleur maken.
Dit leest makkelijker en rustiger.

En misschien als je in je gallerij een afbeelding vergroot dat je dan niet per se op Sluiten hoeft te klikken maar overal kan klikken om hem te sluiten.
Want mensen kiezen gemak boven functionaliteit

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.