link automatisch openen in nieuwe tab zonder header

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

RareAMV Unknown

RareAMV Unknown

23/03/2014 15:34:00
Quote Anchor link
Ik heb een klein probleempje, ik heb een script die mensen automatisch doorverwijst naar een andere website, deze script doet dat als bepaalde condities waar zijn, in tussentijd echo't hij dingen, dus ik kan geen header gebruiken. Nu wou ik de script wat beter maken door bijvoorbeeld een deuntje te laten afspelen als je wordt doorverwezen. Nu gebruik ik

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=' . $link . '" />';

als doorverwijzer, deze werkt perfect, maar hij refreshd de pagina naar de link, wat betekent als ik daarvoor een deuntje afspeel met:

Code (php)
1
echo '<embed src ="' . $file . '" hidden="true" autostart="true"></embed>';

dan stopt hij met spelen als hij naar de pagina gaat.
Ik zou ook graag willen dat de website niet hoeft te wachten met laden totdat het deuntje klaar is, dus zou het simultans moeten.

Nu zou ik graag willen dat als iemand wordt doorverwezen, dat die website zich in een nieuw tablad opent, en daarmee dus het deuntje op de andere pagina af kan laten spelen.

Ik heb al javascript met:
Code (php)
1
2
3
4
echo '<script type="text/javascript">

window.open( "' . $link . '" )
</script>'

geprobeerd, maar deze bleek op een of andere manier niet te werken.
Ik heb ook geen verstand van javascript, dus het liefst zou ik een oplossing willen waarbij geen javascript nodig is.

Al vast bedankt voor alle antwoorden^^.

Toevoeging op 23/03/2014 17:47:33:

Antwoord gevonden: laat pop-ups toe in de browser (facepalm)

Toevoeging op 23/03/2014 17:47:54:

Antwoord gevonden: laat pop-ups toe in de browser (facepalm)
Gewijzigd op 23/03/2014 15:37:27 door RareAMV Unknown

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.