Link include, hoe???

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Nieko

Nieko

25/02/2007 17:27:00
Quote Anchor link
Maar de links doen het wel, en die staan ook in die map (net als de te incude index.php pagina).
Bij mij is het dus zo:
Ik heb de map aan gemaakt voor de nl2br test, .../nl2br_test/ op mijn webspace.
Daar staat dus de index pagina in met dat script uit de vorige post...
Dan heb ik de pagina's die geinculde moeten worden allemaal (dus ook die als eerste moet weergegeven worden (index.php)) erin gezet.
Dus wat jij zegt is niet wat er gebeurd.. Want de te incude scripts staan in .../nl2br_test/paginas/.
Daarom vind ik zo raar dat hij het niet doet..
Trouwens dan zou er op die pagina "Test Test" moeten komen te staan..

EDIT,,
Ik heb dit er weer even in gezet,
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

dan kom je misschien meer te weten..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Nieko

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 22:21:52

Nieko

Nieko

26/02/2007 21:10:00
Quote Anchor link
Het is me al gelukt...
Het gewenste resultaat is geboekt met een iets te simpele code (voor deze discussie dan hé):.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
switch($_GET['page']) {
case
"": include "paginas/index.php"; break;
case
"home": include "paginas/home.php"; break;
case
"hoi": include "paginas/hoi.php"; break;
}

?>

Nu kan ik weer vooruit :)

Nieko

Nieko

26/02/2007 22:59:00
Quote Anchor link
Ok, het werkt nu deels.. Nu de pagina's op het gastenboek werken (die ook met include werken) lukt het weer niet.. Want nu krijg je een include over include effect.. Hoe kan ik dit in hels naam oplossen?
De includes die gemaakt worden door het pagina script allemaal index.php?page=bla bla etc.. maken I.P.V. gastenboek.php?page=bla bla etc..?
Want zodra je op bijv. blz. 12 drukt dan gaat de orginele index pagina weg en krijg je gewoon alleen de pagina van het gastenboek te zien en niet erboven (navigatie) wat bij de index hoort..
Dit geval heb ik ook dit probleem met een agenda die op dezelfde site komt te staan..

PHP Newbie

PHP Newbie

26/02/2007 23:18:00
Quote Anchor link
iets wat bijvoorbeeld eerst was:

gastenboek.php?p=schrijf

moet nu worden:

index.php?pagina=gastenboek&p=schrijf

Nieko

Nieko

27/02/2007 13:18:00
Quote Anchor link
Jah... Dat klopt..
Moet ik dan gewoon de include's van de pagina's van het gastenboek veranderen in bijv. &p=(pagina nummer)?

EDIT,,
Veranderd, en het werkt.. Gewoon van:
gastenboek.php?pag=
Dit:
index.php?pag=

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

27/02/2007 13:52:00
Quote Anchor link
Ik gebruik dit scripje op mijn site:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php

$array
= array('home','nieuws','about','CV','werk','contact','weblog', 'specs');

if(!empty($_GET['p']) && in_array($_GET['p'],$array) )
    {

include($_GET['p'].'.php');    
    }

else
    {
    include('home.php');
    }

?>

[script]
<li class="menu"><a href="?p=home" class="menu">Home</a></li>
<li class="menu"><a href="?p=nieuws'" class="menu">Nieuws</a></li>
<li class="menu"><a href="?p=about" class="menu">Over mij</a></li>
<li class="menu"><a href="?p=CV" class="menu">Curriculum Vitae</a></li>
<li class="menu"><a href="?p=werk" class="menu">Werk</a></li>
<li class="menu"><a href="?p=contact" class="menu">Contact</a></li>
<li class="menu"><a href="?p=specs" class="menu">Website</a></li>
[/script]

dmv de URL waar ik bijv niet index.php doe maar gewoon ?p=pagina. Dan wordt in mijn script pagina.php geinclude(als ie in de array zou staan). Wordt een waarde die niet in de array staat getypt dan wordt heel leuk de homepagina index.php of index.php?p=home weergegeven
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas

Nieko

Nieko

27/02/2007 14:34:00
Quote Anchor link
Ik heb nu gelukkig alles aan de gang :).. Maar in iedergeval iedereen bedankt! Ik ben weer heel wat weizer geworden van PHP de afgelopen tijd!
Sorry maar ik zet hier liever niet de link neer van het resultaat, het is een pagina voor onze vriendengroep en niet iedereen hoeft dat te zien.. Sorry.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.