Link na keuzemenu
Erwin
12/04/2006 16:52:00Hallo ,
ik heb een kort script samengesteld met wat knip en plakwerk . de bedoeling is om via een option value een link toe te wijzen aan een variabele en zo naar die link te gaan , alleen , ik werk met frames en kan dat blijkbaar niet toewijzen .
Iemand die me kan helpen ?
Alvast bedankt . Snap je niet wat ik bedoel ? kijk dan eens op www.vlaamse-roeiliga.be/popup2.htm
dan klik je op de link , de pagina die nu opent bestaat uit 3 frames , en de keuze zou dus steeds in het witte gedeelte moeten verschijnen...
alvast bedankt
ik heb een kort script samengesteld met wat knip en plakwerk . de bedoeling is om via een option value een link toe te wijzen aan een variabele en zo naar die link te gaan , alleen , ik werk met frames en kan dat blijkbaar niet toewijzen .
Iemand die me kan helpen ?
Alvast bedankt . Snap je niet wat ik bedoel ? kijk dan eens op www.vlaamse-roeiliga.be/popup2.htm
dan klik je op de link , de pagina die nu opent bestaat uit 3 frames , en de keuze zou dus steeds in het witte gedeelte moeten verschijnen...
alvast bedankt
PHP hulp
24/11/2024 17:10:17Crispijn -
12/04/2006 17:51:00Wat is het voordeel van frames in deze pagina... Ik zou gewoon zonder frames werken als ik jou was. Dan wordt het ook door elke browser goed geìntrepeteerd!
En dan is je probleem ook meteen opgelost
En dan is je probleem ook meteen opgelost
- SanThe -
12/04/2006 17:52:00Erwin
12/04/2006 21:04:00de frames moeten zodat er nog een banner op staat , zoals in het voorbeeld . En de link komt in de zelfde dir .
- SanThe -
12/04/2006 21:14:00Pieter Boussaer
12/04/2006 21:42:00zo
<a href="link.php" target="resultaten">tekst</a>
de frame waar de inhoud in moet noemt resultaten, heb ik gezien in de broncode.
<a href="link.php" target="resultaten">tekst</a>
de frame waar de inhoud in moet noemt resultaten, heb ik gezien in de broncode.
Erwin
13/04/2006 05:16:00ja , inderdaad , maar alleen zou de link automatisch moeten komen , in php bestaat zo iets als link , maar dat werkt niet onder windows , alleen linux . toch bedankt mensen , ik probeer nog wel wat .