Link systeem
ScripterHW
22/01/2008 13:58:00Hallo,
Voor mijn eigen website gebruik ik een Portfolio. Ik heb daar screens staan van welke website's ik gemaakt heb. (Nog maar 1 maar ok :P) En nu wil ik het een opwipper geven I.v.m ?p=portfolio&id=1
Nu is het de bedoeling dat als iemand op de screen klikt hij dan i.v.m de GET functie doorverwijst naar de website.
Ik dacht aan dat het slim was om uit de url het ID te pakken en dan een include script gebruik waar hij de paginas laat doorsturen ofzo,.
Alvast bedankt :)
Voor mijn eigen website gebruik ik een Portfolio. Ik heb daar screens staan van welke website's ik gemaakt heb. (Nog maar 1 maar ok :P) En nu wil ik het een opwipper geven I.v.m ?p=portfolio&id=1
Nu is het de bedoeling dat als iemand op de screen klikt hij dan i.v.m de GET functie doorverwijst naar de website.
Ik dacht aan dat het slim was om uit de url het ID te pakken en dan een include script gebruik waar hij de paginas laat doorsturen ofzo,.
Alvast bedankt :)
PHP hulp
05/11/2024 22:14:32Henk PHP
22/01/2008 14:02:00Wil je dat doen om te tellen hoevaak erop geklikt wordt of gewoon om moeilijk te doen?
Je zou het zo kunnen doen
Wel even zorgen dat je geen output hebt voor de header
Je zou het zo kunnen doen
Code (php)
Wel even zorgen dat je geen output hebt voor de header
Scrptr
22/01/2008 14:07:00ScripterHW
22/01/2008 14:18:00Scrptr schreef op 22.01.2008 14:07:
Deze zoek ik niet. Deze gebruik ik voor de ?p= maar die van Henk is goed. Bedankt Henk!