{literal} in PHP
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?php
echo " <form name=\'domainlookup\' action=\"domainchecker.php\" method=\"post\">\n";
echo " <input type=\"hidden\" name=\"token\" value=\"1fb9800a5ca01f83e246d569d84c82b8261fb1\" />\n";
echo " <input type=\"hidden\" name=\"direct\" value=\"true\" />\n";
echo " <input name=\"domain\" type=\"text\" onclick=\"this.value=\'\';\" onfocus=\"this.select()\" onblur=\"this.value=!this.value?\'Zoek uw domeinnaam name\':this.value;\" value=\"Zoek uw domeinnaam\" class=\"domain01\"/>\n";
echo " <select name=\"ext\" class=\"extension\">\n";
echo " <option>.nl</option>\n";
echo " <option>.be</option>\n";
echo " <option>.com</option>\n";
echo " <option>.net</option>\n";
echo " <option>.org</option>\n";
echo " <option>.eu</option>\n";
echo " </select>\n";
echo " <div class=\"chekhDomainBtn\"><a href=\"javascript: submitform()\">Controleer nu</a></div>\n";
echo "{literal}\n";
echo " <script type=\"text/javascript\">\n";
echo "function submitform()\n";
echo "{\n";
echo " document.domainlookup.submit();\n";
echo "}\n";
echo "</script>\n";
echo "{/literal}\n";
echo " </form>\n";
?>
echo " <form name=\'domainlookup\' action=\"domainchecker.php\" method=\"post\">\n";
echo " <input type=\"hidden\" name=\"token\" value=\"1fb9800a5ca01f83e246d569d84c82b8261fb1\" />\n";
echo " <input type=\"hidden\" name=\"direct\" value=\"true\" />\n";
echo " <input name=\"domain\" type=\"text\" onclick=\"this.value=\'\';\" onfocus=\"this.select()\" onblur=\"this.value=!this.value?\'Zoek uw domeinnaam name\':this.value;\" value=\"Zoek uw domeinnaam\" class=\"domain01\"/>\n";
echo " <select name=\"ext\" class=\"extension\">\n";
echo " <option>.nl</option>\n";
echo " <option>.be</option>\n";
echo " <option>.com</option>\n";
echo " <option>.net</option>\n";
echo " <option>.org</option>\n";
echo " <option>.eu</option>\n";
echo " </select>\n";
echo " <div class=\"chekhDomainBtn\"><a href=\"javascript: submitform()\">Controleer nu</a></div>\n";
echo "{literal}\n";
echo "function submitform()\n";
echo "{\n";
echo " document.domainlookup.submit();\n";
echo "}\n";
echo "</script>\n";
echo "{/literal}\n";
echo " </form>\n";
?>
Gewijzigd op 09/08/2013 17:15:45 door Arjan van Rossen
Toevoeging op 09/08/2013 17:17:34:
* toevoeging: als je direct echo't, wordt het niet meer door een parser gehaald. De {literal} zouden nu dus niet nodig hoeven zijn. Als je ze weghaalt, moet je in de broncode de javascript zien.
Parse error: syntax error, unexpected '}' in /home/index.php on line 107
error. Waarschijnlijk is dit voor jullie makkelijk op te lossen maar voor mij (nog) niet.. hoe kan ik dit het beste oplossen?
Arjan, is het een mogelijkheid om via pastebin.com (of vergelijkbare, of via je eigen website opslaan als .php.txt) de volledige code te plaatsen? Ik vermoed dat er nog een andere fout ergens optreed die we nu net niet kunnen zien...
Gewijzigd op 09/08/2013 18:13:22 door Arjan van Rossen
Code (php)
1
2
3
2
3
echo ' function submitform(){ document.domainlookup.submit(); }';
echo " </script>\n";
echo ' function submitform(){ document.domainlookup.submit(); }';
echo " </script>\n";
Toevoeging op 09/08/2013 17:48:20:
Overigens wel heel apart om deze statische pagina met enkel HTML in echo's te zetten.. Onoverzichtelijk om te bewerken op dit moment, plus was helemaal niet noodzakelijk geweest..
De rede dat ik dit in met echo zet in plaats van HTML is omdat ik op de een of andere wanneer ik het in HTML had met dezelfde meta namen deze er heel anders en verkeerd uitkwamen.. Ik had hem liever in HTML gelaten zoals hij was..
Dit moet gewoon zonder kunnen.
In plaats van een syntaxfout van PHP op te lossen moet je dit gewoon als HTML opslaan.
Die kan je dan eventueel wel includen() met PHP op de plek waar je wilt.
Gewijzigd op 09/08/2013 18:03:41 door Chris -
Alvast allemaal bedankt!
Haha is goed Arjan, succes!