LittleDesign.nl community
http://www.littledesign.nl/weblog/index.php
Het gaat alleen om de layout,
de meeste links werken nog niet, maar als je wil mag je ze allemaal proberen om te zien welke wel werken :P
Zelfde dus, iig zoals jij het omschrijft :P
Edit, het ziet er niet uit, die tabel loopt helemaal door, das enkel nog de fp ...
Gewijzigd op 10/01/2005 18:13:00 door Mitch X
Ook de contrasten zijn erg vel en zit de tekst helemaal tegen de rand aan
Je layout...
1 grote afbeelding, van 146,79kB... Lekker veel traffic doorsleuren... Ik zou eens Googlen naar het woord 'slicen' :)
Edit:
Quote:
5 Nieuwst leden
Terwijl de site net online is zeker....
Terwijl de site net online is zeker....
Lekker pro... ;)
Je menu... Hoe ik ook klik, niets werkt... Kom altijd op de homepagina uit.
Anyway, het spul onder:
Quote:
Breekpunt.nl
Is onoverzichtelijk... Misschien je items aangeven met • of dergelijk?
Gewijzigd op 10/01/2005 18:30:00 door Alfred -
Verder geen HTML 4.0 om maar over XHTML te zwijgen.
de header is ok. Als je de rest van de tabellen dezelfde kleur blauw doet is het mooier persoonlijk.
die tabel loopt helemaal door, das enkel nog de fp ...
Webmakerij, daar heb je gelijk in, maar was me eigenlijk nog niet opgevallen, kga kleuren veranderen, en cellpadding aanpassen.
Rafael, ik weet wat slicen is, maar de laatste keren dat ik dat gebruikte lukte het totaal niet meer, maar ik wist niet dat het zoveel traffic kostte.
5 Nieuwste leden is alleen nog maar opvulling, hij staat nog niet 'officieel' online...
En bij 'LittleDesign.nl' werkt archief wel... Nieuwssysteem toegepast daar, je je kan alleen nog niet reageren. En moet nog aanpassen, zodat het als community kan dienen.
Dat Breekpunt.nl kan ik niks aan doen (voor zover ik weet), het is een JS naar breekpunt.nl, maar als jij een manier weet om dan alsnog voor opsommingstekens of iets te plaatsen, heel graag, want ik vond het ook niet overzichtelijk.
Hiska Ik draai wel 1024x786, IE 6, heb geen firefox om te testen, maar zal ik gaa downloaden, om voortaan op te testen.
Tis allemaal te druk en te overweldigend.. toen ik um voor het eerst zag dacht ik ook dat het een plaatje was ipv een website.
Ik zou um (zeker die grijze vlakken) wat lichter en subtieler maken.
Zijn er hier nog designers die opzoek zijn naar een Job?
mail me gewoon :)
[email protected] dan praten we er even over..
yow Mike, ik kan je wel helpen, .. add me maar even tnx alvast