Log script aanpassen
dan word het hem niet jammer, ik snap niets van bestanden uitlezen met php.
- Aar - op 06/11/2014 15:24:19:
snap er niets van sorry, toch bedankt voor je hulp
Stel je eens voor dat je hosting PHP upgrade naar een nieuwe versie waarbij jij nog een verouderde functie gebruikt die niet meer werkt. Het zou zo maar kunnen. En dan moet het toch gefixt worden.
- Aar - op 06/11/2014 15:29:23:
Wat snap je dan niet? Gelukkig zijn de functienamen in het PHP-blok klikbaar als je meer wilt weten over de werking ervan. Enige basiskennis over PHP is wel aanbevolen als je met PHP werkt.
Stel je eens voor dat je hosting PHP upgrade naar een nieuwe versie waarbij jij nog een verouderde functie gebruikt die niet meer werkt. Het zou zo maar kunnen. En dan moet het toch gefixt worden.
Dat is waar, maar ik kan gewoon geen php or html coderen
Ik zoek altijd pre-made dingen en pas ze dan aan met hulp
Ik doe dit eigenlijks nooit dus ga me er niet diep in verdiepen :/
Daarom raad ik iedereen aan om als hij wat met PHP gaat doen om toch even de basis te leren en ervoor te zorgend at je weet wat het script precies doet.
Gewijzigd op 06/11/2014 15:57:21 door - Ariën -
- Aar - op 06/11/2014 15:56:40:
Totdat je een onveilig script te pakken hebt, en je site/server gehacked is.
Daarom raad ik iedereen aan om als hij wat met PHP gaat doen om toch even de basis te leren en ervoor te zorgend at je weet wat het script precies doet.
Zo dom ben ik nou ook weer niet hoor,
Het is niet zo dat ik het copy paste en op me ftp gooi
Gewijzigd op 06/11/2014 15:58:53 door Jeroen dj
Het klinkt allen een beetje tegenstrijdig, want net gaf je aan dat je de foreach niet snapte.
Ik denk dat het probleem verder opgelost is?
Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we die wel.
Gewijzigd op 06/11/2014 16:08:35 door - Ariën -
Jeroen dj op 06/11/2014 15:41:38:
Dat is waar, maar ik kan gewoon geen php or html coderen
Jeroen dj op 06/11/2014 15:58:32:
Zo dom ben ik nou ook weer niet hoor,
Je lijkt jezelf anders aardig tegen te spreken. Je kan niet coderen, wil je er niet in verdiepen... maar toch ben je niet zo dom om onveilige code te gebruiken. Dat is knap dat je dat kunt garanderen, terwijl je niet kunt coderen en je je er ook niet in wilt verdiepen. Het is alsof ik m'n auto bij de garage breng, de monteur aangeeft dat hij geen diploma en verstand van zaken heeft en er zich ook niet in wil verdiepen, maar vervolgens wel aan de slag gaat om m'n remmen te repareren. Rara, wat klopt er niet...
Ozzie PHP op 06/11/2014 16:07:57:
Je lijkt jezelf anders aardig tegen te spreken. Je kan niet coderen, wil je er niet in verdiepen... maar toch ben je niet zo dom om onveilige code te gebruiken. Dat is knap dat je dat kunt garanderen,
Ja dat kan ik :)
Jeroen dj op 06/11/2014 16:09:34:
Ja dat kan ik :)
Mooi, dan ga ik er vanuit dat je onze hulp niet meer nodig hebt en dat je zelf capabel genoeg bent om je eigen vragen te beantwoorden.
Succes.