logo contest!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Appz

Appz

14/12/2003 15:24:00
Quote Anchor link
Ik gebruik Corel Draw 11 voor het ontwerpen van logo's. Dit is een pakket die vector gebruikt ipv pixels (zoals flash dat ook doet). Als het ontwerp klaar is importeer ik deze in Corel Paint (zoiets als adobe photopaint) om het bij te touchen.

Tenslotte heb ik een graphic tablet, daarmee kun je met een pen op een blad tekenen, erg handig.

En wat gebruiken jullie????

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 13:00:03

B a s
Beheerder

B a s

14/12/2003 20:21:00
Quote Anchor link
ik heb op mijn werk ook een pen als muis ;) ik gebruik eigenlijk alleen photoshop :)

Joost

Joost

14/12/2003 20:23:00
Quote Anchor link
Hebbik niej.... Hoeveel kost zo'n pen ongeveer?

B a s
Beheerder

B a s

14/12/2003 20:49:00
Quote Anchor link
ff kijken op een website die die dingen verkoopt.. kun je makkelijk op internet opzoeken lijkt me :)

Arend a

Arend a

15/12/2003 01:03:00
Quote Anchor link
die dingen kosten tussen de 50 en 1300 euro geloof ik (hoewel de laatste eerder een gevoelig uitgevallen touch-screen beeldscherm is :))

je hebt ze van trust (never trust a trust) tot betrouwbare fabrikanten

Grtz,

Adje

Arend a

Arend a

15/12/2003 01:05:00
Quote Anchor link
owja
om even een logo in te sturen.

Is neit echt scalable, maar och.
Afbeelding

Grtz,

Adje
Gewijzigd op 15/12/2003 01:05:00 door Arend a

Johan

Johan

15/12/2003 07:21:00
Quote Anchor link
haha, leuke foto, niet echt een logo zou ik zeggen, mara dit kan zelfs met paint ofzow... kan je dat soort logo's ook maken met Paint shop 7 pro of corel photohouse??(niet die ene zoals hierboven dan, maar die anderen)??:D:)

15/12/2003 08:02:00
Quote Anchor link
Ik heb toevallig net een nieuwe pen gekocht voor 34 euro bij de mediamarkt van het merk QWARE, klinkt niet best maar doet het uitstekend!

B a s
Beheerder

B a s

15/12/2003 12:20:00
Quote Anchor link
hahaha.. vet ;)

Johan

Johan

16/12/2003 15:14:00
Quote Anchor link
uhm... pen?? ik vat het niet echt... maat wat ik eigelijk wou wten, hoe maak je nouw zo'n logo?? kan dat met maken met Paint shop 7 pro of marcomedia fireworks ofzowo f corel photohouse??
Ja, zouw iemand mij dan kunne vertellen of er (ned) cursusen op het internet staan?/

B a s
Beheerder

B a s

16/12/2003 15:54:00
Quote Anchor link
ff zoeken op internet via google voor cursussen kun je natuurlijk ook doen :)) ik maak het dus in adobe photoshop, genoeg tutorials over te vinden op internet :))

Appz

Appz

18/12/2003 10:09:00
Quote Anchor link
Johan, je kunt zelf een mooi logo maken met paint (start --> programma's --> buro ass. --> paint). Dit programma is net zo ondergewaardeerd als kladblok.

Je moet gewoon alle programma's waarmee je kunt tekenen proberen en dan het -voor jou- lekkerste programma meester maken.

Mijn werkwijze is als volgt: ik teken op papier een ruwe schets van de feeling die ik wil overbrengen in de tekening en gebruik deze als richtlijn bij het eindontwerp.

succes..!

Johan

Johan

18/12/2003 21:08:00
Quote Anchor link
Quote:
ff zoeken op internet via google voor cursussen kun je natuurlijk ook doen :)) ik maak het dus in adobe photoshop, genoeg tutorials over te vinden op internet :))

adobe photoshop... heb ik ook.. maar als welke naam moet ik dan zoeken op google??? en geef dan is een link van zo'n tut. ik heb trouwens 5.0 pro version, welke heb jij bas??

PHP erik

PHP erik

21/12/2003 18:07:00
Quote Anchor link
Dit is die van mij :) Ik heb de rand erbij gedaan zodat er nix aan de layout veranderd hoeft te worden :P

Afbeelding

Hij kan natuurlijk ook groter of er iets bij ofzo
Gewijzigd op 21/12/2003 18:10:00 door PHP erik

Appz

Appz

21/12/2003 19:41:00
Quote Anchor link
errug blits erik! misschien iets te donker onderop maar zeker een mooie :)

Jo

Jo

22/12/2003 01:01:00
Quote Anchor link
Hey, hier is mijn logo :
Afbeelding

Arend a

Arend a

22/12/2003 12:24:00
Quote Anchor link
Wat mij opvalt is dat er veel banners in plaats van logo's gemaakt worden.

En logo is een symbool, een teken waarin je in een oogopslag ziet waarover het gaat. Nike heeft een logo waaraan iedereen zo ziet dat het Nike is. Microsoft heeft een logo van een window. Voorwaarde aan een logo is veelal dat het scalable is.

Wat hier ingestuurd worden zijn photoshop werkjes. Met ps is het natuurlijk heel makkelijk om toch even dat effectje eraan te geven, toch even die tekst en slogan erbij.

Toch is dat niet te lol van een logo :)

Grtz,

Adje

PS: er zitten natuurlijk ook erg goede dingen tussen, dit was vooral bedoeld op de laatste twee inzendingen en de slogan inzendingen :)

22/12/2003 23:23:00
Quote Anchor link
:) Kheb wat gefixt met orginelere kleuren, en het is een logo:

Afbeelding
Gewijzigd op 23/12/2003 10:59:00 door

PHP erik

PHP erik

23/12/2003 00:47:00
Quote Anchor link
als ik de mijne nou eens aanpas met een iets lichtere text en een herkenbaar logo :P

Erick Schluter

Erick Schluter

08/12/2004 16:11:00
Quote Anchor link
Is er nog steeds vraag naar een logo ?

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.