Logo (plaatje) uploaden en in de zoekresults weergeven !
jjriet petersen
27/03/2009 12:37:00Hoi,
Ik ben bezig met een vacaturesysteem te bouwen en wil in de zoekresultaten ook het logo (plaatje) van het bedrijf weergeven. Als ik de reacties op deze website lees begrijp ik dat dat niet verstandig is om die in de Mysql/DB op te slaan ? Ik moet een soort verwijzing maken naar de server waar ik het dan opsla ? Kan iemand mij op weg helpen ?
In de resultaten wil ik het volgende zien:
LogoBedrijf, Bedrijfsnaam, Titel vacature
De Bedrijfsnaam en de Titel vacature krijg ik wel uit de database maar om daar ook nog een Logo van het bedrijf voor te platen lukt me niet.
Wie o wie kan me helpen ?
Ik ben bezig met een vacaturesysteem te bouwen en wil in de zoekresultaten ook het logo (plaatje) van het bedrijf weergeven. Als ik de reacties op deze website lees begrijp ik dat dat niet verstandig is om die in de Mysql/DB op te slaan ? Ik moet een soort verwijzing maken naar de server waar ik het dan opsla ? Kan iemand mij op weg helpen ?
In de resultaten wil ik het volgende zien:
LogoBedrijf, Bedrijfsnaam, Titel vacature
De Bedrijfsnaam en de Titel vacature krijg ik wel uit de database maar om daar ook nog een Logo van het bedrijf voor te platen lukt me niet.
Wie o wie kan me helpen ?
PHP hulp
03/01/2025 12:18:13Mike Smit
27/03/2009 13:27:00als je wel de scripts hebt doe dan dit
per keer
[wel er voor zorgen dat dit wel uniek is per user ;)]
maak een tabel op het plaatje?
en dan telkens als je het plaatje opzoekt (of wat dan ook)
doe je bij de link ?p= daarachter het adres van de afbeelding?
dan opent hij hem in de tabel??
per keer
Code (php)
[wel er voor zorgen dat dit wel uniek is per user ;)]
maak een tabel op het plaatje?
en dan telkens als je het plaatje opzoekt (of wat dan ook)
doe je bij de link ?p= daarachter het adres van de afbeelding?
dan opent hij hem in de tabel??
Flip --
28/03/2009 18:44:00als je de logo's allemaal in dezelfde directory hebt gezet hoef je alleen de bestandsnaam in de database op te slaan. Deze moeten uiteraard wel uniek zijn.
$row = mysql_fetch_array(bla bla);
$row = mysql_fetch_array(bla bla);