Logo voor mijn site!!!!
Sander
18/09/2004 09:02:00Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar enthousiast iemand die een logo voor mijn net nieuwe site kan ontwerpen.
Ik heb op internet gekeken bij bedrijven die dit doen, maar dat kost me veel te veel.
Ik ben student en kan dat gewoonweg niet betalen. Het is een leuke site die ik heb als hobby, maar dat soort bedragen is geen hobby meer.
Is er misschien iemand die me daar verder bij kan helpen tegen lagere vergoeding?
Ik heb zelf wel een aantal ideetjes, maar ik ben zelf niet zo grafisch, omdat voor elkaar te krijgen!
Alvast bedankt allemaal!!!!!!
Ik ben op zoek naar enthousiast iemand die een logo voor mijn net nieuwe site kan ontwerpen.
Ik heb op internet gekeken bij bedrijven die dit doen, maar dat kost me veel te veel.
Ik ben student en kan dat gewoonweg niet betalen. Het is een leuke site die ik heb als hobby, maar dat soort bedragen is geen hobby meer.
Is er misschien iemand die me daar verder bij kan helpen tegen lagere vergoeding?
Ik heb zelf wel een aantal ideetjes, maar ik ben zelf niet zo grafisch, omdat voor elkaar te krijgen!
Alvast bedankt allemaal!!!!!!
Gewijzigd op 18/09/2004 09:56:00 door Sander
PHP hulp
27/11/2024 13:33:19St.Chessere
18/09/2004 10:18:00Sander
18/09/2004 12:32:00thijs
18/09/2004 12:50:00ik zal wel een maken,
wat moet erop!
wel moet je bij links een link naar mijn toekomstige site zetten!
wat moet erop!
wel moet je bij links een link naar mijn toekomstige site zetten!
dutchcamel
18/09/2004 13:00:00Moet, moet... Dat mag hij zelf weten of hij dat wil of niet. En als hij dat niet wil mag jij weer zelf weten of je dan toch een logo maakt of niet. Kun je samen wel regelen zonder dat de ander alles moet.. Staat zo onvriendelijk :|
Sander
18/09/2004 13:00:00Is een deal!!!!! Afgesproken!!!!!!!!
Misschien kun je je emailadres even sturen naar webmaster @ optometrieforum.nl
Ik zal je dan vanavond een mailtje sturen met de ideetjes die ik in gedachten had, geef dan maar aan of dat haalbaar is ja of nee. Ik heb namelijk echt geen verstand van wat kan of niet.
Helaas ben ik de hele middag weg en ben dus niet in de gelegeheid omdat nu te doen.
Alvast hartstikke bedankt!!!!!!!!!
Misschien kun je je emailadres even sturen naar webmaster @ optometrieforum.nl
Ik zal je dan vanavond een mailtje sturen met de ideetjes die ik in gedachten had, geef dan maar aan of dat haalbaar is ja of nee. Ik heb namelijk echt geen verstand van wat kan of niet.
Helaas ben ik de hele middag weg en ben dus niet in de gelegeheid omdat nu te doen.
Alvast hartstikke bedankt!!!!!!!!!
Gewijzigd op 18/09/2004 13:36:00 door Sander