loop van SESSION variabelen
Daniel van Seggelen
15/09/2020 09:06:03Ik heb de volgende situatie.
Ik heb een talenbestand met sessies zoals hieronder een voorbeeld/
Ik heb een vertaal API waar ik strings kan doorgeven, wat kan vertaald gaat worden.
Maar ik wil dus dat de output zoals hieronder (nl.php) weer word opgeslagen in bijv een engelse taal en.php
Dus De variabelenamen, hoeven niet vertaald te worden. Alleen de rechterkant.
Hoe zorg ik ervoor mer preg_match wellicht, dat ik in een loop alleen de waarden aan de rechterkan kan doorgeven in de API request en vervolges de output in deze SESSION var kan opslaan?
Ik heb een talenbestand met sessies zoals hieronder een voorbeeld/
Ik heb een vertaal API waar ik strings kan doorgeven, wat kan vertaald gaat worden.
Maar ik wil dus dat de output zoals hieronder (nl.php) weer word opgeslagen in bijv een engelse taal en.php
Dus De variabelenamen, hoeven niet vertaald te worden. Alleen de rechterkant.
Hoe zorg ik ervoor mer preg_match wellicht, dat ik in een loop alleen de waarden aan de rechterkan kan doorgeven in de API request en vervolges de output in deze SESSION var kan opslaan?
PHP hulp
23/11/2024 23:13:07Ik zou dan een script schrijven om de PHP-bestanden met taaldefinities te lezen en direct weg te schrijven naar een andere taal, regel voor regel. Waarbij alles tussen de eerste en de laatste apostrof wordt geknipt en aan het einde van de regel wordt toegevoegd als commentaar, want dat kan handig zijn bij het vertalen. Iets met fread() en fwrite() en strpos() en substr().