Lost connection to MySQL server during query.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

SjoriS

SjoriS

30/09/2008 11:43:00
Quote Anchor link
Heey,

ik krijg de volgende error op mijn site:
"Lost connection to MySQL server during query"

Als ik de zelfde site lokaal open doet hij het vrolijk.
Nu vermoed ik dat ik gewoon iets fout heb gedaan met aanroepen ofzo..
Maar heb deze error eerlijk gezegd nog niet eerder gezien.

code is als volgt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
$connect
= mysql_connect('server', 'gebruikersnaam', 'wachtwoord');
if (!$connect) {
    die('OEPS, er gaat iets fout: ' . mysql_error());
    exit;
}

mysql_select_db("dbnaam", $connect);
echo 'Connected successfully';
?>

vrij standaard code.. dus ik snap niet waar dit vandaan zou kunnen komen.
Op internet gekeken enz. maar kan er niet uit komen.

Little help here?
Thnx!

PHP hulp

PHP hulp

18/11/2024 10:31:09

Timen kut

Timen kut

30/09/2008 11:51:00
Quote Anchor link
mysql_connect('localhost', 'username', 'wachtwoord');
mysql_select_db('DBnaam');

Die werkt sowieso, mocht je het willen op jouw manier, dan denk ik dat het ligt aan de volgorde...?

Je checked eerst een connectie, voordat je een DBnaam opgeeft. Of zit ik nu fout?:p
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Timen kut

SjoriS

SjoriS

30/09/2008 11:56:00
Quote Anchor link
heb ik dat niet? maar dan ipv localhost mijn server naam..

De bedoeling is dus dat het op een server draait ipv local host.

thnx anyway

Timen kut

Timen kut

30/09/2008 11:59:00
Quote Anchor link
SjoriS schreef op 30.09.2008 11:56:
heb ik dat niet? maar dan ipv localhost mijn server naam..

De bedoeling is dus dat het op een server draait ipv local host.

thnx anyway

Als je alle bestanden op 1 server hebt staan, issie toch altijd localhost? Of wil jij je .php bestand op een andere server zetten?

SjoriS

SjoriS

30/09/2008 12:05:00
Quote Anchor link
@timen
ahhhhhhh...
Ik snapte het weer eens niet.
Bedankt!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.