Loterij 5 Jan.
ik weet het, maar wil toch even dit dwarsgelegen verhaaltje delen...
Wij (hier thuis) hebben elke maand postcode loterij loten.
in 2008, 2009,2010 nooit gewonnen.
dus kapten we er 30 dec 2010. maar mee.
en wat denk je?
De straatprijs viel gisteren (5-jan-2011) in mijn straat
Quote:
Inwoners Assen winnen 175.000 euro in Postcode Loterij
donderdag 6 januari 19:02
ASSEN - Zes inwoners van Assen die meespelen met de Postcode Loterij hebben de PostcodeStraatprijs gewonnen. In totaal verdeelden zij met elkaar een geldprijs van 175.000 euro.
Deelnemers met de postcode 9405 ES in hun lotnummer ontvingen in ieder geval 12.500 euro per lot. De winnaars die met loten met StraatprijsVerdubbelaar meespeelden, konden zelfs rekenen op 25.000 per lot. Eén winnaar won naast de geldprijs ook nog een gloednieuwe Audi A3. De PostcodeStraatprijs wordt wekelijks uitgereikt door de Postcode Loterij.
Gaston Starreveld, ambassadeur van de Nationale Postcode Loterij, was 5 januari jl. in de Hunsingostraat in Assen om de geldprijzen en de Audi A3 uit te reiken. De uitreiking wordt uitgezonden op zaterdag 15 januari in het televisieprogramma 'Wat vindt Nederland' op RTL4 om 22.00 uur.
donderdag 6 januari 19:02
ASSEN - Zes inwoners van Assen die meespelen met de Postcode Loterij hebben de PostcodeStraatprijs gewonnen. In totaal verdeelden zij met elkaar een geldprijs van 175.000 euro.
Deelnemers met de postcode 9405 ES in hun lotnummer ontvingen in ieder geval 12.500 euro per lot. De winnaars die met loten met StraatprijsVerdubbelaar meespeelden, konden zelfs rekenen op 25.000 per lot. Eén winnaar won naast de geldprijs ook nog een gloednieuwe Audi A3. De PostcodeStraatprijs wordt wekelijks uitgereikt door de Postcode Loterij.
Gaston Starreveld, ambassadeur van de Nationale Postcode Loterij, was 5 januari jl. in de Hunsingostraat in Assen om de geldprijzen en de Audi A3 uit te reiken. De uitreiking wordt uitgezonden op zaterdag 15 januari in het televisieprogramma 'Wat vindt Nederland' op RTL4 om 22.00 uur.
bron: http://www.drenthejournaal.nl/?n_id=176701
Jullie ooit zoiets mee gemaakt? -.-
Gewijzigd op 06/01/2011 23:40:23 door Dindong Veter
nee, lol!
1 op de miljoen? : (
en nee geen lol, aha.
Voor ons is het wel grappig :P. Ach ja, that's life.
Ach, da's zielig... :D nooit opgeven....
Jens V op 07/01/2011 10:30:59:
Pech gehad, daarbij "lotto is een belasting op dommeriken".
Was vorige week donderdag als ik me niet vergis iets over op radio 2. Best wel grappige (maar er zit waarheid in) uitspraak.
Ook een beetje stom om er net zo voor het nieuwe jaar mee te stoppen, kan je beter in januari jezelf uitschrijven ;-)!
had er 16,000 mee gewonnen alleen met al die belastingen ging er 4,000 af ( nog een hoop maarja ) De straat zelf had miljoenen gewonnen 1 met 4 miljoen euro , daar ben ik met mijn 16,000 niet bij hoor
Aan de andere kant, kun je ook denken aan de goede doelen die de Nationale Postcode Loterij steunt...
Mark L op 07/01/2011 12:37:15:
Aan de andere kant, kun je ook denken aan de goede doelen die de Nationale Postcode Loterij steunt...
hoe weet jij dat het ook echt naar die goede doelen gaat
het kan ook naar de grote bazen van de postcode loterij gaan
en wij maar geven en denken dat het naar afrika gaat
Omdat een nationale loterij van de overheid is, en dus effectief wel geld door stort aan goede doelen. Kunnen zich niet direct veroorloven om te liegen over van die zaken.