Lotgenoten... Jquery / Ajax uitdaging
Ad Vertentie
02/09/2017 21:16:06Ik zoek iets relatief simpels... krijg het alleen niet bij elkaar gevonden.
Wat zoek ik:
Zodra de output van een string veranderd, moet er een Jquery slide-in komen met daarin de output van de eerder genoemde string.
Na 7 seconden moet deze div fade-outen, en bij verandering van dezelfde string weer hetzelfde truukje doen.
Blijft de content van de string gelijk, dan dient deze niet nogmaals getoond te worden.
Wie kan helpen?
Wat zoek ik:
Zodra de output van een string veranderd, moet er een Jquery slide-in komen met daarin de output van de eerder genoemde string.
Na 7 seconden moet deze div fade-outen, en bij verandering van dezelfde string weer hetzelfde truukje doen.
Blijft de content van de string gelijk, dan dient deze niet nogmaals getoond te worden.
Wie kan helpen?
PHP hulp
30/11/2024 13:39:15Jacco Engel
04/09/2017 08:18:06E vH
04/09/2017 08:28:09Lotgenoten... right :)
Ik heb nu keyup gebruikt, maar ik weet eigenlijk niet goed hoe je info binnen komt.. dus je zal zelf iets moeten knutselen...maar goed, ik zal je op weg helpen met een kleine hint qua opbouw:
Ik heb nu keyup gebruikt, maar ik weet eigenlijk niet goed hoe je info binnen komt.. dus je zal zelf iets moeten knutselen...maar goed, ik zal je op weg helpen met een kleine hint qua opbouw:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
2
3
4
5
6
7
8
var VorigeWaarde= $("#id").val();
$("#id").keyup(function(e) {
var HuidigeWaarde= $(this).val();
if(HuidigeWaarde!= VorigeWaarde) {
VorigeWaarde= currentValue;
setTimeout("alert('String is veranderd, oh ja deze melding komt pas na 7 sec, voeg nu een slide toe...');", 7000);
}
});
$("#id").keyup(function(e) {
var HuidigeWaarde= $(this).val();
if(HuidigeWaarde!= VorigeWaarde) {
VorigeWaarde= currentValue;
setTimeout("alert('String is veranderd, oh ja deze melding komt pas na 7 sec, voeg nu een slide toe...');", 7000);
}
});
Gewijzigd op 04/09/2017 08:29:40 door E vH