Lukosite.nl Webcheck
ik wil graag mijn website laten checken: www.lukosite.nl
Ik heb er nu ongeveer 1 week aan gewerkt (ik heb hem vernieuwd),
eerst was deze site bedoeld voor webdesign, maar nu heb ik het roer omgeslagen en ben ik gaan scripten.
Ik weet dat de scripts niet echt beveiligd zijn, mede omdat ik nog niet zo lang script (paar maandjes). Wel wil ik graag dat jullie ook naar de scripts kijken.
Ik vind het nu een nette en lichte site en dus ga ik aan het uiterlijk weinig veranderen. Maar vooral is de vraag:
Vinden jullie de site nuttig?
Ik maak deze site voor andere webmasters die voor zichzelf of voor een ander deze scripts handig vinden (plus een beetje info over mijzelf). Vandaar de vraag.
Als het goed is zit er geen enkele error of 'Niet af lijkende pagina' in de site,
maar de site is eigenlijk nooit af, ik zal blijven scripten! ^^
Ltr,
Luko
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luuk van Egeraat
Dan is het nuttig, maar als hobby kan het natuurlijk ook altijd nuttig zijn.
Vindt de site een beetje wit, eigenlijk zie ik alleen wit?
Ik gebruik zelf nu ook echt iets supersimpels als portofolio, Meschien kan je deze opzet gebreuken. Ik ben zelf bezig met een nieuwe layout ;).
Paar tips:
Meer kleur.
Header/Logo.
Geen plaatjes van phphulp jatten (kopieer).
Zoveel mogelijk zelf maken in photoshop.
Teken eerst je ontwerp.
Groetjes, en succes Robin.
Je scripts zijn nogal statisch, een CMS waar je 1 artikel in kan stoppen lijkt me niet echt bruikbaar wel? Verder moet je maar is gaan leren met een DB te werken, bied je veel meer mogelijkheden. Ik denk dat je eerst wat meer van php en sql moet afweten voor je voor andere kunt gaan scripten...
Quote:
ik zou het fijn vinden als mijn auteurs info niet word verwijdert uit het script.
..... wordt verwijderd .....
Dat screenshot (Crimson) is wel erg klein. Misschien handiger als het is aan te klikken en je dan ook echt een screenshot op ware grootte te zien krijgt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
ik weet dat ik 1 klein plaatje van phphulp heb gestolen (het select code plaatje)
maar ik vond hem zo mooi ^^
Ik zal binnekort zelf een variatie erop maken in photoshop.
Ja inderdaad, een statische site, ik hou ervan!
Lekker rustig en open...
Header en logo zit ik met het probleem dat ik geen enkel idee heb hoe ik die moet eruit moet laten zien...
Ook moet ik met een datebase werken, ik zal binnekort beginnen met de basis van MySQL, want ik denk dat dat de qualiteit van de scripts zal verbeteren.
Bij de mini CMS kan je nu maar 1 pagina aanpassen, maar dit is makkelijk aan pasbaar...
Meschien een cms/nieuws systeem, maar layouts zijn meestal in puur css/html gemaakt.
Deze scripts zijn erg nuttig voor beginners. En Luko kan het gebruiken als portofolio en mensen kunnen kijken waar Luko momenteel mee bezig is.
Groetjes, robin.
Edit:
Een logo hoeft echt niet ingewikeld te zijn:
www.nibosoft.nl/luko.png
Ook zal ik niet voor wit gaan maar voor lichtgrijs....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door aaa Trump
Maar toch hou ik het zo, ik vind je advies goed en ik zal er later meer over nadenken. Ook heb ik nu het 'select plaatje' aangepast, in een s'je ^^
Probeer verder met headings te werken h1, h2 etc. Dan is je site later ook makkelijker aan te passen.
Verder komt je site niet door de validator heen, als je al een doc type meegeeft scheelt het al veel, en meta tags e.d. moeten lowercase omdat je met XHTML werkt.
maar goed, wellicht ga ik iets te ver nu ;-)
Maar 14 jaar oud , good job ;-)
veel kleur.
Absoluut zonde van die tabellen
en dit en je slechte HTML (en voornamelijk de overzichtelijk hiervan). Zeker voor zo'n site moet dat laatste goed zijn.
Quote:
Created by Luko
©2007 Lukosite.nl
©2007 Lukosite.nl
Copyright? Je bedoeld zeker auteursrecht
Created by? Gemaakt door?
Gelukkig je gebruikt Total Commander
Alles is goed leesbaar. Lettergroote ook goed.