Maak jij onze phonegap app?
Ik heb een website waar dagelijks artikelen op verschijnen en die mensen dagelijks een mail stuurt. Nu ben ik op zoek naar een freelancer die mij - voor een redelijke prijs ik denk aan 150 euro - wil helpen en een app wil maken voor Android en de iPhone. En indien mogelijk ook voor windows. Daar moeten de artikelen in komen te staan. Een voorbeeld is de nu.nl app, maar minder complex.
Je hebt een titel met plaatje, klik je daarop kom je bij het artikel met een grotere foto erboven. Klinkt simpel toch.
Dit is niet voor een bedrijf, dit is voor mij persoonlijk, vandaar ook de prijs. De app zal ook geupdate moeten worden, dus als je goed werk levert kan dat tot meer leiden. Voorwaarde is dat je de code wel aan mij geeft.
Mocht je geinteresseerd zijn, stuur een mailtje naar [email protected]
Gewijzigd op 20/07/2017 11:33:46 door Arthur Nolles
Maar dat is het niet. Je maakt niet zomaar 'even' een app. Ik vrees dat je voor een prijs van 150 euro niemand zult vinden die dit voor je gaat maken ... maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
Ozzie PHP op 19/07/2017 18:10:37:
>> Klinkt simpel toch.
Maar dat is het niet. Je maakt niet zomaar 'even' een app.
Correctie, je maakt niet zomaar 'even' drie apps.
voor Android, Iphone en Windows zijn drie totaal verschillende Apps nodig.
Gewijzigd op 19/07/2017 18:25:45 door Arthur Nolles
Pipo Clown op 19/07/2017 18:22:22:
Ozzie PHP op 19/07/2017 18:10:37:
>> Klinkt simpel toch.
Maar je hebt één source project, voorzover ik kan zien. Je moet ze wel voor alle drie de platformen compileren. Maar dat is iets wat zo gedaan is.
Gewijzigd op 19/07/2017 18:26:53 door Arthur Nolles
Gewijzigd op 19/07/2017 18:33:46 door Ben van Velzen
Ben van Velzen op 19/07/2017 18:33:16:
Dan zou ik eerst beginnen met een redelijk budget, 150 euro is lachwekkend. Misschien is beledigend een beter woord.
Ik vind het een hoop geld. Wat is jouw suggestie dan?
Of er moet een student zijn die iets wilt maken om zijn portfolio uit te breiden, maar dan moet je er ook echt tegen aan lopen.
Gewijzigd op 19/07/2017 19:19:13 door - Ariën -
Maar is een app echt nodig? Je website voldoet toch al prima voor mobiele devices? Of je bouwt gewoon een mini-app als snelkoppeling naar je site.
Een app is idd nodig. Mensen openen sneller een app dan een website heb ik het idee.
Gewijzigd op 19/07/2017 20:12:45 door - Ariën -
[email protected]
Maar dat is niet hoe ik het voor me zie. Mocht iemand geinteresseerd zijn om het project aan te gaan kunnen ze een mail sturen naar Gewijzigd op 19/07/2017 20:13:18 door Arthur Nolles
Heb je dat ook aan mensen gevraagd? De meestgehoorde klacht is nog altijd "nee ik wil niet de app, ik wil de website, laat me gewoon die website zien en geen link naar de app".
Die wens is er inderdaad. Anders zou ik dit niet doen.
Denk aan notificaties bij nieuwe blogs, of bepaalde overdenken (of bedoel je daar je blogposts mee) die je in de app kan zien.
Maar ook belangrijk is het kosten/baten verhaal. Straks hebben in 3 maanden tijd 20 mensen je app gedownloadt. Was dat het geld waard? Alleen vragen bij je publiek of een app gewenst is is niet voldoende voor een onderzoek.
Maar het blijft verder jouw keuze.
Gewijzigd op 19/07/2017 21:47:39 door - Ariën -
Ik zie wel of iemand reageert.
Daarnaast ... je zegt ook nog eens dat degene die de app maakt de app ook mag updaten, maar dat jij de code zelf wilt hebben. Dan vraag ik me af ... waarom wil je de code hebben als je toch niet zelf gaat updaten? En wil je dan eigenaar worden van die code? Want in dat geval ga je het natuurlijk echt niet redden met die 150 euro.
Kortom, een hoop dingen om goed over na te denken ... en dan heb ik het nog niet gehad over hoe je wijzigingen wil aanbrengen in je app. Hoe worden die nieuwe artikelen bijv. toegevoegd? Waar komen die vandaan?
www.appmachine.com
Hier kun je zelf een app "ontwikkelen" middels drag & drop methode.
Je kunt hier zelfs permanent gewoon verwijzen naar je website.
Wellicht is dit iets voor je: Hier kun je zelf een app "ontwikkelen" middels drag & drop methode.
Je kunt hier zelfs permanent gewoon verwijzen naar je website.
Ik heb de app machine geprobeeerd, maar hij laat geen externe feeds in. En Ozzie, ik ben zelf programmeur. Ik weet hoeveel tijd dingen kosten. Maar ik weet ook dat een lijstje in PHP maken met een artikel pagina mij binnen een halfuur lukt. Phonegap en Framework7 hebben plugins die doen wat ik wil, maar ik kom er zelf niet uit. Helpt het als ik de prijs verhoog naar 300 euro>?