Maak jij onze phonegap app?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 09:23:48
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 08:53:10:
Ik heb de app machine geprobeeerd, maar hij laat geen externe feeds in.

En dit dan?

https://support.appmachine.com/hc/en-us/articles/203646166-Import-your-data-via-a-web-service?mobile_site=true

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 20:23:37

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 11:32:25
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 19/07/2017 18:05:32:
Ik heb het bedrag verhoogd naar 300 euro.

Ik heb een website waar dagelijks artikelen op verschijnen en die mensen dagelijks een mail stuurt. Nu ben ik op zoek naar een freelancer die mij - voor een redelijke prijs ik denk aan 150 euro - wil helpen en een app wil maken voor Android en de iPhone. En indien mogelijk ook voor windows. Daar moeten de artikelen in komen te staan. Een voorbeeld is de nu.nl app, maar minder complex.

Je hebt een titel met plaatje, klik je daarop kom je bij het artikel met een grotere foto erboven. Klinkt simpel toch.

Dit is niet voor een bedrijf, dit is voor mij persoonlijk, vandaar ook de prijs. De app zal ook geupdate moeten worden, dus als je goed werk levert kan dat tot meer leiden. Voorwaarde is dat je de code wel aan mij geeft.

Mocht je geinteresseerd zijn, stuur een mailtje naar [email protected]

Peter K

Peter K

20/07/2017 11:53:04
Quote Anchor link
Ik denk dat je het nog niet eens gaat redden met €2500,- voor een custom app cross platform.

Met Appmachine durf ik je bijna te garanderen dat je werkend moet kunnen krijgen wat je wilt.
Zoals ik eerder aangaf, maak maar eens een app en verwijs die naar een website. Ofwel je eigen website. Dan heb je volgens mij alles direct functioneel en scheelt je een pak ontwikkelwerk.

Je kunt indien gewenst zoals hierboven aangegeven ook werken met webservices, alhoewel dit wel iets complexer is. Je moet dan goed uitzoeken hoe je je feed wilt aanleveren en uitlezen.

Mijn mening: maak een app met webbrowser en stel deze default naar je website in.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 12:04:41
Quote Anchor link
Zelf denk ik ook dat met een zeer laag budget Appmachine de beste uitkomst is.
Onthoud ook dat een developers-account voor iOS-app's ook al bijna 100 euro kost. Met Appmachine zijn die kosten denk ik al gedekt.

Je moet echt zelf weten, maar ik geef zelf weinig tot geen kans dat je met 300 euro een cross-platform app gaat redden.

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 13:55:41
Quote Anchor link
Goed. Ik ga het anders doen. Ik bouw een website die gewoon lijkt op een app en dezelfde functionaliteit heeft met jquery. Ik weet dat ik de app dan bij phonegap kan laten bouwen, maar dan is het geen dynamische site. Hoe pak ik dat aan? Hoe krijg ik een apk die letterlijk naar de website gaat?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 14:24:44
Quote Anchor link
Je kan altijd content dynamisch inladen met jQuery en de ajax() functie.
Met 'build --release' kan je uiteindelijk je apk builden. Duik de manual eens in, en ga eens wat ermee proberen. ;-)

Peter K

Peter K

20/07/2017 14:36:17
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 13:55:41:
Goed. Ik ga het anders doen. Ik bouw een website die gewoon lijkt op een app en dezelfde functionaliteit heeft met jquery. Ik weet dat ik de app dan bij phonegap kan laten bouwen, maar dan is het geen dynamische site. Hoe pak ik dat aan? Hoe krijg ik een apk die letterlijk naar de website gaat?

Waarom niet gewoon Appmachine gebruiken dan? Of wil je liever het wiel zelf weer uitvinden?

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 14:37:49
Quote Anchor link
Dat heb ik geprobeerd. Het vervelende is dat gebruikers dan eerst een menu krijgen. Ik wil dat er meteen een lijst met artikelen zichtbaar is.

Toevoeging op 20/07/2017 14:44:57:

Vraagje trouwens. Kunnen apps uit de appmachine in de PlayStore?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 14:51:20
Quote Anchor link
Niet rot bedoeld, maar met 3 tellen Googlen vond ik het antwoord:
http://www.appmachine.com/nl/tour/publiceer-in-de-app-store-en-google-play/

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 14:54:36
Quote Anchor link
Hahahaha. Dank je wel.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:00:12
Quote Anchor link
Houd wel rekening dat je wat geld moet neerleggen voor een paar developeraccounts dan.
Of het blijft een unsigned APK.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:00:45 door - Ariën -

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 15:10:03
Quote Anchor link
Wat bedoel je daarmee? Ik weet dat je een maandelijks bedrag moet betalen, 50 dollar toch?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:15:25
Quote Anchor link
Eenmalig minimaal 99 US dollar voor Apple Store
Eenmalig 25 dollar voor de Google Play store.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:15:56 door - Ariën -

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 15:31:14
Quote Anchor link
Ja, maar je moet ook nog 39 euro minimaal per maand betalen. http://www.appmachine.com/pricing/

En dan zit ik nog met het probleem dat ik er een menu bij krijg... Ik wil alleen een overzicht van de artikelen en de pagina waar het artikel op staat.

Anders was dit een hele aantrekkelijke optie.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2017 15:41:34
Quote Anchor link
Ik heb rondgeneusd in hun developers-docs en blogs, en kom tot de conclusie dat het niet mogelijk is.
Je kan het vragen aan de helpdesk van hun of daar mogelijkheden voor zijn? Misschien dat ze het in een update kunnen aanbieden? Wie weet is het wel een gevraagde functie die snel wordt uitgerold? En anders moet je het er mee doen.

Als je weinig budget hebt moet je vaak gewoon roeien met de riemen die je hebt.
Gewijzigd op 20/07/2017 15:42:47 door - Ariën -

PHP JS

PHP JS

20/07/2017 15:50:20
Quote Anchor link
Zie hier het ionic framework:
https://ionicframework.com/

Gezien de minimale wensen die de TS heeft, zou dit een mogelijkheid kunnen zijn.
JE maakt een pagina in html, css en javascript. En ionic zorgt dat het geport wordt naar ieder platform.
Met het ionic framework kan je ook gebruik maken van het toestel, dus niet alleen een simpele webpagina inladen.
https://ionicframework.com/docs/native/

Wil je erna nog een cross platform desktop applicatie?
Dan kan je precies dezelfde code gebruiken in https://electron.atom.io/

Al dat moeilijke gedoe in dit topic, het is 2017 mensen!
Gewijzigd op 20/07/2017 15:54:09 door PHP JS

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 16:15:31
Quote Anchor link
Dank je PHP JS. Is het dus de bedoeling dat je een bestaande html pagina importeert? Ik zie namelijk dat je zo een lijst kunt aanmaken, maar niet dat je een feed of json file aankunt bieden om de lijst te vullen. Het is een beetje verwarrend.

PHP JS

PHP JS

20/07/2017 16:26:07
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 16:15:31:
Dank je PHP JS. Is het dus de bedoeling dat je een bestaande html pagina importeert? Ik zie namelijk dat je zo een lijst kunt aanmaken, maar niet dat je een feed of json file aankunt bieden om de lijst te vullen. Het is een beetje verwarrend.

Je ontwikkelt je app op dezelfde manier als een webpagina, het framework zet alles in een app voor je.
Je kan gewoon ajax calls maken en je data importeren.

Op deze link vind je een aantal voorbeelden gemaakt met ionic.
http://showcase.ionicframework.com/apps/top

Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 16:31:36
Quote Anchor link
Dat ziet er netjes uit. Ik begrijp dus dat ik zelf geen losse website in elkaar hoef te flansen. Ik zie alleen niet waar je data kunt importeren en ik heb echt goed gezocht.

Toevoeging op 20/07/2017 16:32:36:

Je hebt components, zoals een lijst, maar ik zie nergens waar je de ajax calls kunt maken.

Peter K

Peter K

21/07/2017 08:23:36
Quote Anchor link
Arthur Nolles op 20/07/2017 15:31:14:
Ja, maar je moet ook nog 39 euro minimaal per maand betalen. http://www.appmachine.com/pricing/

En dan zit ik nog met het probleem dat ik er een menu bij krijg... Ik wil alleen een overzicht van de artikelen en de pagina waar het artikel op staat.

Anders was dit een hele aantrekkelijke optie.

Dit is te doen met wat custom Javascript ;)

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.