Maak lijst met JS en upload die.
Toevoeging op 07/03/2012 10:18:30:
Ik moet zeggen dat dit sterk lijkt op een bug in IE. Zelfs als ik alle javascript weg haal krijg ik nog steeds geen bestand geupload in IE. Geen idee wat er aan de hand is, behalve dan dat ik IE weer meer ben gaan haten. Enige advies dat ik je op dit moment dus kan geven is IE gewoon helemaal weg te gooien en er niet meer over na te denken.... maar of dat gaat werken weet ik ook niet :-)
Ik ga ondertussen ook opzoek naar een oplossing.
Toevoeging op 07/03/2012 10:32:52:
Het wordt nog gekker. Ik heb er een change handler bij gevoegd om te kijken of die wel getriggerd wordt:
Als je de pagina opent en via de "slecteer" button een bestand selecteert dan krijg je geen alert te zien. De eerste keer niet, de tweede keer niet...
Als je via de file input een bestand selecteert dan krijg je wel de alert te zien. Selecteer je daarna via de "selecteer" button een bestand dan zie je de alert ook... maar het uploaden werkt alleen maar als je het bestand via de file input zelf hebt geselecteerd....
Erg vreemd.
Ik ben even veder gaan zoeken, en ben het volgende tegen gekomen. Dit is geen Jquery maar een ander javascript lib. die aardig simpel is eigenlijks. Maar het werkt eigenlijk precies zoals ik zou willen (in iedergeval in IE9, FF etc nog niet getest.).
Link
Dus, als dit voor je werkt, gebruik het! Ik ga in elk geval nog wel even verder die button aan het werk te krijgen in IE. Het zou toch moeten kunnen zou je zeggen.
Ik ga zeker ook nog even veder op het button probleem, en als ik een oplossing heb, zal ik deze hier plaatsen.
Bedankt voor je hulp!