Maak toch wat vaags mee !!!!!!!!
Als ik een php of htm(l) file upload doet die het niet direct maar als ik achter de URL in mijn browser index.htm doe doet hij het wel. vreemd. PHP doet het helemaal niet.
Ik vroeg me af of iemand dat al eerder ervaren heeft en hoe dat heeft opgelost zonder gebruik te maken van de back-up en of het een server probleem is.
Ik wordt er niet wijzer van en onder tussen is mijn site under construction :(
Op wat voor een server draai je alles?
Je index.htm hernoemen naar index.html
Hoogst waarschijnlijk zal opl. SanThe werken. Zoniet kijk in je controlpanel en kijk of daar defaultpages wordt ondersteuend. Stel deze in op index.html
Ik draai MSQL server php4 op beide servers met de zelfde database waarbij ze NIET aan elkaar gekoppeld zijn.
ik heb eens een probleem gehad met hoofdletters in links, probeer dat eens
Nou, kan best mogelijk zijn maar kan nergens loops vinden in mijn pagina.
Voor geintreseerden: volg deze link http://www.citysearchportal.com/new_index.htm en misschien kom je iets tegen in de bron die ik niet zie. Ik zou natuurlijk graag willen weten hoe dit op te lossen.
Tot maandag avond heeft hij het gewoon netjes gedaan incl. het includen van de header.php
index.php en index.asp ook niet... hoe wil jij dan dat het werkt?
De htm, html en php bestaan degelijk alleen worden ze op een of andere manier stuk voor stuk niet aangeroepen en dus niet zichtbaar. Wat dus het probleem is. Lees terug
Index.php bestaat wel maar geeft waarschijnlijk direct een fatal error, maar dat is niet te zien. Ik krijg in ieder geval een witte pagina met totaal niks in de broncode.
Op een .html pagina kan je geen PHP gebruiken... (Of jij laat de php engine .html/.htm parsen, maar ik ga er van uit dat je dat niet doet...)
Oplossing was eigenlijk heel simpel maar toch effectief. Een loop tussen 2 bestanden veroorzaakte dit probleem.
Index.pgp had namelijk een include header.php en header.php had een include index.php waardoor er een oneindige looping ontstond die om behoorlijk veel geheugen vroeg.
Hierdoor was het niet mogelijk dat de index.php zichtbaar werd op je scherm maar welliswaar wel geladen werd door de browser.
Door de looping eruit te halen simpel del. include index.php op de header.php pagina was hierbij het probleem direct verholpen.
Citysearchportal.com is a live and will be build again.
Mijn dank aan allen die hierover hebben helpen brainstormen en met diverse mogelijkheden zijn gekomen. Thnx en spreek jullie gauw weer in aan ander topic.
TOPIC IS CLOSED
(En ik ga het ook niet doen voor het echt ;))