Mac book pro: enkele vragen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

- Diov  -

- Diov -

29/03/2013 21:45:24
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Ik ga binnen hier en twee weken een mac book pro aankopen.
Hierover had ik nog enkele vraagjes:

- Zou ik een kopen met of zonder retina scherm?
- Ik kies voor een i7 processor, maar hoeveel gHz zou ik ongeveer nemen?
2,8 is het meeste dat je kan nemen maar zou ik daarvoor 400 dollar meer betalen?

Het gebruik is voornamelijk iOS apps maken, werken met php ( niet lokaal )
Ook om films te monteren ( reclamespotjes )

In hou van een zeer snelle laptop, als je iets doet dat het NIET blokkeert.
Alvast bedankt
Diov

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 10:53:05

Jelle Hi

Jelle Hi

29/03/2013 22:33:58
Quote Anchor link
Vraag 1:

Met of zonder Retina, tsja je geeft zelf al aan dat je met video bezig gaat, en als het het geld hebt: doen.

Vraag 2:
De meeste dingen kan je zelf uitbreiden, maar je processor natuurlijk niet. Als je budget groot genoeg is zou ik het gewoon doen…
Andere dingen zoals RAM kan je zelf altijd nog uitbreiden.

- Diov  -

- Diov -

30/03/2013 11:14:17
Quote Anchor link
Oké bedankt, het is misschien wel een grote investering maar ik heb al gehoord dat de laptop's ook veel beter zijn.

- Ze gaan veel langer mee
- (bijna) nooit virussen
- ..

- Mark -

- Mark -

31/03/2013 14:13:39
Quote Anchor link
Het RAM is alleen uit te breiden in de "normale" MacBook Pro modellen. In de Air en Retina modellen is dit niet mogelijk.

Over een maandje of 3/4 worden de nieuwe modellen zo ongeveer verwacht. Als een Retina display een groot pluspunt is dan zou ik wachten. De prijzen zullen wel wat zakken waarschijnlijk omdat alle andere modellen ook een retina display gaan krijgen. Althans, dat zijn de verwachtingen.

Joakim Broden

Joakim Broden

31/03/2013 16:15:19
Quote Anchor link
- Diov - op 30/03/2013 11:14:17:
Oké bedankt, het is misschien wel een grote investering maar ik heb al gehoord dat de laptop's ook veel beter zijn.

- Ze gaan veel langer mee
- (bijna) nooit virussen
- ..

Heb je zeker van Apple fanboy's gehoord? Ken genoeg mensen met een Macbook die ook vastlopen, crashen etc. Voor de helft van de prijs heb je ook een goede Windows PC, die precies het zelfde kan. Apple is leuk spul, alleen je betaald voor het merk. En zo heel veel beter zijn die producten van Apple niet ;-)

- Diov  -

- Diov -

31/03/2013 18:43:54
Quote Anchor link
@Mark,

Bedankt voor de info, heb je misschien ook het artikel waar je dit gelezen hebt?

@Hertog, je hebt een Mac nodig voor Apps te maken.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.