MAC controle

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart van der veen

bart van der veen

31/08/2006 21:56:00
Quote Anchor link
kan iemand die een Appel mac bezit even voor mij kijken of http://www.medisch-fotografen.nl/ te zien is? en of er rare fouten in zitten

bvd Bart

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 08:52:15

Bart van der veen

bart van der veen

01/09/2006 09:28:00
Quote Anchor link
waar zijn alle mac-fanaten nou gebleven? of is er niets mis?

Joris

Joris

01/09/2006 09:51:00
Quote Anchor link
Doorlinken werkt
Alles staat netjes
Menu-button-rollover werkt (blauw-geel)

Jelmer -

Jelmer -

01/09/2006 11:10:00
Quote Anchor link
Je mist in je index.html (je frameset) in je titel een ; na &copy. Maar dat vergeet je in alle pagina's. Entities beginnen altijd met een & en eindigen altijd met een ;

©
&

Om een of andere reden krijg ik altijd een witte pagina waneer ik op een link in je tabbladen druk. Als ik hem zonder de frameset (die overigens totaal nutteloos en onhandig is naar mijn mening) bekijk doet hij het wel.

Afbeelding

Kalle P

Kalle P

01/09/2006 11:28:00
Quote Anchor link
Vervelend lettertype en vooral kleur, als je er naar kijkt trekt de linkerkant (die lichtblauwe blokjes de aandacht). Op register is dat een stuk beter, daar trekt de tekst de aandacht. En veel rustiger.
Doe 1 scrollbalk, laat de lengte van de pagina afhangen van de hoeveelheid tekst(zoals functie pagina IPV register).

Verder zou ik echt niet met frames werken, das wel erg oud en achterhaald.

Gegroet.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.