Maffia spel: bank

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Jorian

jorian

19/02/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Hallo, ik ben bezig met een soort van maffia spel. Nu ben ik bezig met een bank waar je geld op kan zetten en af kan halen.
Alleen hij doet vaag, soms haalt ie het geld er niet af, soms haalt ie er te veel af etc.
Dit is mn script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
<?php
$page
= "bank";
include "config.php";
include "htmltop.php";
include "safe.php";

error_reporting(E_ALL);

$sql = "SELECT money_pocket,money_bank FROM gebruikers WHERE id='".$_SESSION['user_id']."'";
$qry = mysql_query($sql) or die("Error: ".mysql_error());
$rij = mysql_fetch_array($qry);
$money_pocket = intval($rij['money_pocket']);
$money_bank = intval($rij['money_bank']);

?>

<table border="0">
<form method="post" action="bank.php">
<tr>
 <td>Geld op zak:</td>
 <td><?= $money_pocket ?></td>
</tr>
<tr>
 <td>Geld op de bank:</td>
 <td><?= $money_bank ?></td>
</tr>
<br><br>
<tr>
 <td>Geld op bank zetten:</td>
 <td><input type="text" name="erbij"></td>
 <td><input type="submit" value="Zet erop" name="erbij_button"></td>
</tr>
<tr>
 <td>Geld van de bank halen:</td>
 <td><input type="text" name="eraf"></td>
 <td><input type="submit" value="Haal eraf" name="eraf_button"></td>
</tr>
</form>
</table>
<?
if (isset($_POST['eraf_button'])) {
    $eraf = intval($_POST['eraf']);
    $result = $money_bank - $eraf;
    if ($result > 0) {
        $sql1 = "UPDATE gebruikers SET money_pocket=money_pocket+".$eraf.",money_bank=money_bank-".$eraf." WHERE id='".$_SESSION['user_id']."'";
        $qry1 = mysql_query($sql1) or die("Error: ".mysql_error());
    }
else{
        echo "Je hebt niet genoeg geld op je bank.";
    }
}

if (isset($_POST['erbij_button'])) {
    $erbij = intval($_POST['erbij']);
    $result1 = $money_pocket - $erbij;
    if ($result1 > 0) {
        $sql2 = "UPDATE gebruikers SET money_pocket=money_pocket-".$erbij.",money_bank=money_bank+".$erbij." WHERE id='".$_SESSION['user_id']."'";
        $qry2 = mysql_query($sql2) or die("Error: ".mysql_error());
    }
else{
        echo "Je hebt niet genoeg geld op zak.";
    }
}

include "htmlbottom.php";
?>

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 03:32:57

Wouter K

Wouter K

19/02/2008 20:15:00
Quote Anchor link
Sorry voor het offtopic...

We don't help Crimes.
.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

19/02/2008 20:16:00
Quote Anchor link
Oh wedden dat wij ook crimes helpen,
Alleen op 1 voorwaarden,
En dat is dat hij zelf geschreven moet zijn.

Frank -

Frank -

19/02/2008 20:19:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 19.02.2008 20:15:
Sorry voor het offtopic...

We don't help Crimes.
.
toch ziet bovenstaande code er redelijk uit. De gemiddelde crimiclows kan hier een voorbeeld aan nemen!

Het probleem dat je hier hebt, zit hem in de beschrijving van de bug. Je zult echt moeten achterhalen wanneer nu wat fout gaat. Ga dus overal controleren wat de waardes van variabelen zijn of queries zijn gelukt, records zijn bijgewerkt, etc. etc.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

19/02/2008 20:21:00
Quote Anchor link
@Wouter, beetje een zinloze post lijkt me!. reageer niet als je iemand niet wilt helpen.

@Allen

Gezien ik op voorhand al weet waar dit naar toe zal of kan leiden laat ik jullie bij deze al weten dat offtopic berichten verwijderd zullen worden.

Dus reageer alleen als je helpen wilt.

Dank voor jullie medewerking.

Toevoeging 20-feb 21:34

Een aantal offtopic berichten verwijdert na mijn post over het niet offtopic plaatsen van berichten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Jorian

jorian

19/02/2008 20:24:00
Quote Anchor link
Wow wat veel post al weer.
Het is niet echt de bedoeling om dit spel echt te maken zodat er mensen op gaan spelen, maar ik maak dit omdat ik dit gewoon wil proberen. Zodat ik weet wat ik kan, en er van kan leren.

Maarja, ik krijg geen errors enzo. Maar het probleem ligt er in dat als ik nog 10 op mn bank heb, en ik vul 10 in dan zegt ie bijv. dat ik niet genoeg heb. Of dat ik 10 invul, en er 20 af gaat etc.

Frank -

Frank -

19/02/2008 20:31:00
Quote Anchor link
Jij controleert met een > (groter dan) terwijl je een >= (groter dan of gelijk aan) nodig hebt.

Jorian

jorian

19/02/2008 20:41:00
Quote Anchor link
Ja dat werkt nu. Maar nu blijft ie altijd als hij op 0 staat, dat aangeven.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jorian

Jorian

jorian

20/02/2008 15:49:00
Quote Anchor link
Niemand?

Tim

tim

20/02/2008 16:59:00
Quote Anchor link
Ff ontopic weer:
waarom heb je dit: $result1 = $money_pocket - $erbij;
erbij is toch + teken?

Jorian

jorian

20/02/2008 17:05:00
Quote Anchor link
Bij de bank komt het erbij, maar bij het geld op zak gaat het eraf. Dus ik check of het geld wat ik op zak heb, min wat ik heb ingevuld groter of gelijk aan 1 is.

Tim

tim

20/02/2008 17:10:00
Quote Anchor link
o, ok.
misschien is er iets mis met de andere scripts, zoals safe ofzow?
ik zie hier in iedergeval geen fouten.

Jorian

jorian

20/02/2008 17:20:00
Quote Anchor link
Nee, geen fouten. Het zit waarschijnlijk ergens in de query's, dat ie soms te veel doet ofzo. Is er niks mis met intval() ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jorian

Tim

tim

20/02/2008 19:51:00
Quote Anchor link
Ik had net het probleem dat ik in een get actie zat, en dus de verkeerde form action ingevuld had.
misschien is dat het probleem??

Jorian

jorian

20/02/2008 20:17:00
Quote Anchor link
Post aub geen onnodige reacties, want ik gebruik geen get.

- SanThe -

- SanThe -

20/02/2008 20:36:00
Quote Anchor link
Ik zie niet echt iets fouts. Zijn het wel altijd hele getallen?

Jorian

jorian

20/02/2008 21:10:00
Quote Anchor link
De getallen die ik invul bedoel je? Ja.

Jorian

jorian

21/02/2008 13:47:00
Quote Anchor link
Niemand?

Lode

Lode

21/02/2008 14:05:00
Quote Anchor link
Weet niet of je wel eens de code van maffia spellen hebt bekeken...
Maar het is 95% bagger... Mensen die WEL of een BEETJE verstand van php hebben worden dood moe om die bagger code keer op keer weer aan te passen voor anderen...

Heb wel eens gedacht om GOED gecodeerd iets te maken. Maar na een beetje research wil iedereen toch voor een kwartje op de eerste rij zitten met alle problemen van dien...

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/02/2008 14:37:00
Quote Anchor link
Lode schreef op 21.02.2008 14:05:
Weet niet of je wel eens de code van maffia spellen hebt bekeken...
Maar het is 95% bagger... Mensen die WEL of een BEETJE verstand van php hebben worden dood moe om die bagger code keer op keer weer aan te passen voor anderen...

Heb wel eens gedacht om GOED gecodeerd iets te maken. Maar na een beetje research wil iedereen toch voor een kwartje op de eerste rij zitten met alle problemen van dien...

Weet niet of jij de bovenstaande reacties hebt gelezen voordat jij je negative energie over crime games uitstraalt!!

ontopic
ik weet niet of jet het zo al wel eens hebt geprobeert:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
    $eraf = intval($_POST['eraf']);
    $money_bank = $money_bank - $eraf;
    $money_pocket = $money_pocket + $eraf;
    if ($money_bank > 0) {
        $sql1 = "UPDATE gebruikers SET money_pocket=".$money_pocket.",money_bank=".$money_bank." WHERE id='".$_SESSION['user_id']."'";
        $qry1 = mysql_query($sql1) or die("Error: ".mysql_error());
    }else{
        echo "Je hebt niet genoeg geld op je bank.";
    }

je zou kunnen zeggen. was dat voor onzin het is toch gewoon het zelfde.. maar je kunt het altijd proberen :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen

Lode

Lode

21/02/2008 14:46:00
Quote Anchor link
@He!nen...
Yup, eindeloze discussie... wou gewoon even ventileren....

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.