Maffiaspel | na een handeling uitgelogd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Thomas Blom

Thomas Blom

03/01/2013 20:26:24
Quote Anchor link
- Aar - op 03/01/2013 20:23:04:
Okee, de cookie voor het inloggen bestaat dus. Wel vreemd dat je dan uitgelogd wordt....

Ik wil niet lullig zijn, maar weet je zeker dat je met dit script verder wilt gaan? Ik zie er zoveel fouten in...

Ik vind het wel een mooi script, het is gratis haha. Misschien wel veel fouten, maar dat moet ik nog even aanzien dan.. Maar kan het dan niet misschien omgezet worden in $_SESSION? En zo ja, hoe en wat moet ik het dan veranderen?

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 12:50:15

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2013 20:35:18
Quote Anchor link
Weet je al hoe $_SESSION werken?

Thomas Blom

Thomas Blom

03/01/2013 21:26:47
Quote Anchor link
- Aar - op 03/01/2013 20:35:18:
Weet je al hoe $_SESSION werken?

Ja, een beetje..

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/01/2013 21:27:45
Quote Anchor link
Ik wil anders eens testen of ik ook direct uitgelogd wordt, als je een testaccount aan kan maken....?

Toevoeging op 03/01/2013 22:00:47:

Pas je setcookie eens aan dat hij het als path /game gebruikt.

Php knipper

php knipper

03/01/2013 22:31:38
Quote Anchor link
wordt je session wel doorgegeven?
www.phphulp.nl !== (http://)phphulp.nl

wat geef eens de url van de pagina waar je inlogd en de url van de pagina waar je weer uitgelogd bent?

Thomas Blom

Thomas Blom

04/01/2013 10:29:48
Quote Anchor link
- Aar - op 03/01/2013 21:27:45:
Ik wil anders eens testen of ik ook direct uitgelogd wordt, als je een testaccount aan kan maken....?

Toevoeging op 03/01/2013 22:00:47:

Pas je setcookie eens aan dat hij het als path /game gebruikt.

Ik heb path aangepast in /game, maar vreemd genoeg bestaat de cookie niet meer :S
Wil jij even kijken in het testaccount?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2013 11:33:28
Quote Anchor link
Of pass het eens aan naar /game/

Anyway, ik heb getest, maar nu krijg ik bij het inloggen: Geen verbinding...Geen verbinding...Geen verbinding...

Thomas Blom

Thomas Blom

04/01/2013 12:13:18
Quote Anchor link
- Aar - op 04/01/2013 11:33:28:
Of pass het eens aan naar /game/

Anyway, ik heb getest, maar nu krijg ik bij het inloggen: Geen verbinding...Geen verbinding...Geen verbinding...

Werkt zo te zien ook al niet... Ik geef het op, dit is hopeloos en op de site waar ik het gedownload heb is het forum hartstikke dood, dus dat werkt ook niet...

Nog suggesties voor een andere download?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/01/2013 12:26:06
Quote Anchor link
Als ik eerlijk mag zeggen. Waarom wil jij de 32.355e crimegame zijn? Ik weet dat alle crimegames die je kan downloaden zo brak als een zeef zijn, en heb in de tijd dat ik er mensen wel eens mee heb geholpen nooit hele goede gevonden. De oorsprong wat Criminalz heette was al een zware last voor de server, en de versies die daarop gebaseerd zijn (zoals deze source) brengen ook weer een hoop security-problemen met zich mee, zoals SQL injection, XSS, CSRF om er maar een paar te noemen.

Als je echt zo graag een Crimegame wilt hebben, maak deze zelf, en zorg dat je in ieder geval een flink tijdje goede ervaring met programmeren hebt.

Thomas Blom

Thomas Blom

04/01/2013 12:39:48
Quote Anchor link
- Aar - op 04/01/2013 12:26:06:
Als ik eerlijk mag zeggen. Waarom wil jij de 32.355e crimegame zijn? Ik weet dat alle crimegames die je kan downloaden zo brak als een zeef zijn, en heb in de tijd dat ik er mensen wel eens mee heb geholpen nooit hele goede gevonden. De oorsprong wat Criminalz heette was al een zware last voor de server, en de versies die daarop gebaseerd zijn (zoals deze source) brengen ook weer een hoop security-problemen met zich mee, zoals SQL injection, XSS, CSRF om er maar een paar te noemen.

Als je echt zo graag een Crimegame wilt hebben, maak deze zelf, en zorg dat je in ieder geval een flink tijdje goede ervaring met programmeren hebt.

Oké, bedankt voor de tips.

Toevoeging op 05/01/2013 07:24:40:

Het is alsnog gelukt, ik heb het niet meer in een aparte map gezet. Geen gedoe meer met het path regelen enzo. Iedereen bedankt voor de hulp!

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.