Maffiaspel | na een handeling uitgelogd
- Aar - op 03/01/2013 20:23:04:
Okee, de cookie voor het inloggen bestaat dus. Wel vreemd dat je dan uitgelogd wordt....
Ik wil niet lullig zijn, maar weet je zeker dat je met dit script verder wilt gaan? Ik zie er zoveel fouten in...
Ik wil niet lullig zijn, maar weet je zeker dat je met dit script verder wilt gaan? Ik zie er zoveel fouten in...
Ik vind het wel een mooi script, het is gratis haha. Misschien wel veel fouten, maar dat moet ik nog even aanzien dan.. Maar kan het dan niet misschien omgezet worden in $_SESSION? En zo ja, hoe en wat moet ik het dan veranderen?
Weet je al hoe $_SESSION werken?
- Aar - op 03/01/2013 20:35:18:
Weet je al hoe $_SESSION werken?
Ja, een beetje..
Toevoeging op 03/01/2013 22:00:47:
Pas je setcookie eens aan dat hij het als path /game gebruikt.
www.phphulp.nl !== (http://)phphulp.nl
wat geef eens de url van de pagina waar je inlogd en de url van de pagina waar je weer uitgelogd bent?
- Aar - op 03/01/2013 21:27:45:
Ik wil anders eens testen of ik ook direct uitgelogd wordt, als je een testaccount aan kan maken....?
Ik heb path aangepast in /game, maar vreemd genoeg bestaat de cookie niet meer :S
Wil jij even kijken in het testaccount?
Anyway, ik heb getest, maar nu krijg ik bij het inloggen: Geen verbinding...Geen verbinding...Geen verbinding...
- Aar - op 04/01/2013 11:33:28:
Of pass het eens aan naar /game/
Anyway, ik heb getest, maar nu krijg ik bij het inloggen: Geen verbinding...Geen verbinding...Geen verbinding...
Werkt zo te zien ook al niet... Ik geef het op, dit is hopeloos en op de site waar ik het gedownload heb is het forum hartstikke dood, dus dat werkt ook niet...
Nog suggesties voor een andere download?
Als je echt zo graag een Crimegame wilt hebben, maak deze zelf, en zorg dat je in ieder geval een flink tijdje goede ervaring met programmeren hebt.
- Aar - op 04/01/2013 12:26:06:
Als ik eerlijk mag zeggen. Waarom wil jij de 32.355e crimegame zijn? Ik weet dat alle crimegames die je kan downloaden zo brak als een zeef zijn, en heb in de tijd dat ik er mensen wel eens mee heb geholpen nooit hele goede gevonden. De oorsprong wat Criminalz heette was al een zware last voor de server, en de versies die daarop gebaseerd zijn (zoals deze source) brengen ook weer een hoop security-problemen met zich mee, zoals SQL injection, XSS, CSRF om er maar een paar te noemen.
Als je echt zo graag een Crimegame wilt hebben, maak deze zelf, en zorg dat je in ieder geval een flink tijdje goede ervaring met programmeren hebt.
Oké, bedankt voor de tips.
Toevoeging op 05/01/2013 07:24:40:
Het is alsnog gelukt, ik heb het niet meer in een aparte map gezet. Geen gedoe meer met het path regelen enzo. Iedereen bedankt voor de hulp!