Mafia Spel, PHP Ranken
Pholeron schreef op 03.01.2007 16:38:
Er zijn hier genoeg php programmeurs, en genoeg mensen met een levendige fantasie.. dus waarom een dergelijk project in je eentje opzetten?
Vele handen verlichten nu eenmaal het werk...
Als je allemaal maar naar het zelfde 'doel' toe werkt..
Als je de programatuur gestructureerd opzet moet dat opzich prima
te beheren zijn.. mits de intenties van een ieder goed zijn :)
Vele handen verlichten nu eenmaal het werk...
Als je allemaal maar naar het zelfde 'doel' toe werkt..
Als je de programatuur gestructureerd opzet moet dat opzich prima
te beheren zijn.. mits de intenties van een ieder goed zijn :)
Ik heb het vaak geprobeert:), maar 9/10 keer zijn de mensen proviteur van de scripts of vertrouwen jouw nog niet met de script die er al zijn:).
En deze grotere projecten 'gratis' aanbied aan derden..
('t is immers altijd op vrijwillige basis..)
Er zijn genoeg mensen die ideen hebben over, en tijd hebben voor:
- CMS systemen/extenties/templates/enz
- Webshops/catalogus/enz
- Games
- enz..
Nadeel bij té grote projecten is echter altijd dat als niet 1 iemand de doorslag (mag) geven, er op den duur subgroepjes gaan ontstaan met verschillende ideeen over hoe iets (niet) moet enzo..
precies zo'n spel als je bedoelt. Ik ken de eigenaar van dat spel
wel goed, en misschien wil die het wel verkopen?
Wat ik ook vaak hoor van velen 12 jarige(met alle respect voor de uitzonderingen). Is dat zij of een vriend een "eigen game" hebben gemaakt! Dit komt er op neer: een Criminals script met wat veranderde variabelen en eventueel een geripte layout oid (http://terror-killers.com/, deze is van een neefje van me vriendin).
Maarja als je echt een orgineel concept wil maken maak dan alle functionaliteit van criminals in een MMORPG game in flash of nog beter een gewone game(GTA style).
Edit: De strijd? wat is er strijd? in enkele micro seconden is je scripte klaar met laden waarbij (gebasseerd op je gear) een winstpercentage wordt uitgerekend en vervolgens random iets genereert. waarbij je gewonnen of verloren hebt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
het is niet het klikken wat het leuk maakt maar de strijd...
Neem dan zo'n spel als travian, dat is echt hondert keer leuker.
Ik ben trouwens ook met een online spel bezig, alleen door te weinig tijd kom ik niet echt ver :(
Bij mijn spel heb je een thuisland, hier moet je gronstoffen produceren, gebouwen bouwen/upgraden, troepen trainen/upgraden, je kan schepen bouwen/upgraden enz. Het doel is kolonien veroveren.
Je kan andere thuislanden van spelers plunderen zodat je aan grondstoffen komt. je kan met je vloot andere spelers aanvallen, kolonien innemen, maar ook handelen met andere spelers. Je kan verbonden sluiten met andere spelers enz....dit is het in het kort;)
Soort travian dus maar dan met zeegevechten, kolonien etc.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door leendert
Ik hoor hier duidelijk een eigen mening :P
Mark schreef op 10.01.2007 16:19:
Ik hoor hier duidelijk een eigen mening :P
waar? ;)
Ik vind eigenlijk dat de hosting eigenaaren criminals niet meer toelaten behalve als je echt kan aantonen dat je site goed is :)
Andy
andy schreef op 12.09.2008 02:35:
Hmm ik vond deze oude topic:O
Ik vind eigenlijk dat de hosting eigenaaren criminals niet meer toelaten behalve als je echt kan aantonen dat je site goed is :)
Andy
Andy
En die post van jou is nuttig? Verder kan je dat niet doen, want dat is eigenlijk een soort van discriminatie....
Leuk dat je dat vind, maar daar heeft niemand wat aan.
Nee dat weet ik maar iedereen mag toch zijn eigen mening hebben he ?:)
Quote:
Hmm ik vond deze oude topic:O
Oud :o Prehistorisch man..
andy schreef op 12.09.2008 10:13:
Nee dat weet ik maar iedereen mag toch zijn eigen mening hebben he ?:)
Ja, maar ik snap niet waarom je dan een prehistorisch topic daarvoor moet bumpen. Het komt mij meer over om te zorgen dat je post count omhoog gaat. Verder zie ik niet in waarvoor je mening relevant is voor dit topic.
dat lijkt op 'copyright'