MafiaStreets Mafia RPG
Ik ben de afgelopen 2 weken bezig geweest met een Mafia RPG. Hij is nu grotendeels af, alleen ik ben wat members nodig en mensen die zeggen wat ze van de site vinden.
Je kan me mailen op dit email als je nog dingen erover wil zeggen: [email protected]
Je kan natuurlijk ook in dit topic je mening geven...
Heb je dan ook 'n linkje? ;)
Maak tabel in midden groter, ziet er erg kaal uit nu
en bij roulette MOET ik op een getal en een kleur, en bij roulette kan je normaal tot 34 inzetten. en op meer keuzes..
Ook:
Bank
Contant: -400 euro
Op de bank: 1050 euro
Terwijl ik niks heb gedaan... behalve 1x roulette met 10
en je kan gewoon in de - inzetten bij roulette...
Wat me oook opvlat is dat er nog nooit een auto goed gestolen is (jaja, je stats zijn wel handig)
Ook zou het mooi zijn als ik een soort van timer kreeg te zien van hoe lang ik nog moet wachten voordat ik weer een autotje mag menemen.
Spel:
Het is je niet gelukt een oma te beroven, ze had twee bogyguards bij zich...
Geloof je het zelf ^^,
En idd, de tabellen en de invulvakjes (vooral die bij een bericht plaatsen in het forum) mogen wel wat groter.
Wij proberen uw opmerking, idee, probleem of klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen.
Zo vond ik ook "kan je", "autos" "betrekking hebben op jouw"
Door
voor opmaak codes om die spaties weg te halen kun je ook gewoon < en > gebruiken
Edit: Nu ontopic:
Je beginpagina is niet echt uitnodigend, ik heb geen idee wat ik ermee kan, behalve registreren, password ophalen of jou emailen.
En met demo/demo kan ik niet inloggen ...
Gewijzigd op 02/05/2005 18:46:00 door Mitch X
Nog een fout... Hoger als :-\ ... Het is Hoger dan en Lager dan
Ik kan ook niet inloggen met demo/demo, denk dat iemand het wachtwoord heeft veranderd :P.
Ook ben ik momenteel -10 wat me niet de bedoeling lijkt :P
Edit: Lijkt veel op Omerta ;)
Gewijzigd op 02/05/2005 20:19:00 door Mitch X
Ook lijkt dit verdacht veel op een vertaald Exofusion...
Niets mis mee hoor, dat is de site waar ik aan meewerk ook, maar ik vind dat je dan op zun minst er een paar nieuwe dingen (die werken :S) aan toevoegd...
Verder snap ik dan russisch roulette niet (wtf, een wachtwoord?), idem voor de roulette tafel.
Mensen die is kortom Criminals met een layout van Exofusion 2 zwaar verneukte spellen
Het is vast weer de basis van criminals enz... ^^
ja alle bugs zitten erin dus denk het wel ja
Als je serieus genomen wilt worden zorg je voor een host zonder banner aan de linkerkant en popups.
@Han: Ja idd. Gewoon weer het unieke criminals.
Demo/demo is verrot.
Html gebruiken...
Ik wil niet weten hoe het met de SQL injectie zit...
Gewijzigd op 17/11/2005 01:07:00 door Willem Jan Z
heb jij die mooie alert in het forum gezet :P
ik moest via ctrl-alt-del mozilla sluiten :)
maar is wel weer een goeie test voor onze Tim Bakker
niet echt een mooi spel sorry