Mafiazone.nl
en lijkt helemaal niet op criminals!!!
Wat betreft de layout: Ik vind deze zelf wel mooi, ik hoor veel mensen over de layout discussieren.
Ik wilde het graag zo kaal en duidelijk mogelijk houden, maar toch een beetje 'gezellig'.
Wat vind je precies jammer?
gangsterz.nl voor 2 minuutjes down gehaald door 200 mbits fake NETDUp te sture ^^
Of bedoel je ipv GangsterZ.nl, Mafiazone.nl?
Shkar:
gangsterz.nl voor 2 minuutjes down gehaald door 200 mbits fake NETDUp te sture ^^
Oow, kijk, we hebben toch echt last van een scriptkiddy. Zoek je eer, aanzicht? Ga dan buiten spelen, de straat vegen. Maak jezelf nuttig.
Maargoed, het raakt een beetje 'off-topic', nietwaar :)
Gewijzigd op 30/12/2005 21:49:00 door Stillone
Ik kan helaas geen 'recentie' maken (site is down) en ook een beetje laat van mij maar even een paar adviezen. Wat je er mee doet, maakt me niet uit, maar t zijn de richtlijnen die ik altijd gebruik bij het maken van iets.
Waneer je een service maakt die al veelvuldig op internet bestaat moet je jouw service boven de anderen uit laten komen. De gebruiker moet dus jouw service boven anderen verkiezen, dus je moet goede voordelen maken.
Dit kan iets zijn als extreem snelle toegangstijd (zie Google), goede gebruiksvriendelijkheid (zie Flickr) of simpelheid (zie weer Google, of phpBB) Dat laatste moet je erg mee oppassen. Dus maak gebruik van methoden om je site flink op te voeren, en duidelijk te maken. Volgens mij was jouw site best simpel en licht. Nu nog de duidelijkheid. Dus bijvoorbeeld herkenbare iconen ipv alleen tekst.
Verder, hebben niet alle mafia sites zo'n kliklimiet? Kan je dat er niet uit halen, en er alleen inzetten waneer het echt noodzakelijk is, dus waneer je aan het einde van je limiet van je datastroom komt? Anders heeft het alleen maar nadelen.
En wel een beetje vreemd dat je wel een domeinnaam hebt, maar niet een betaalde host.
Gewijzigd op 30/12/2005 22:03:00 door Jelmer -
jelmer:
Verder, hebben niet alle mafia sites zo'n kliklimiet? Kan je dat er niet uit halen, en er alleen inzetten waneer het echt noodzakelijk is, dus waneer je aan het einde van je limiet van je datastroom komt? Anders heeft het alleen maar nadelen.
Ik heb dit spel zelf gemaakt (dit zeg k niet omdat ik wil opscheppen met een criminalz, maar omdat het echt zo is... het is ook niet gebaseerd op een andere RPG etc ;) ...), dus dat irritante en nutteloze kliklimiet zit er niet in!
Alle irritaties van andere games heb ik er niet ingezet. Ik wilde een fatsoenlijk bugfree spel maken :)
Denk dat dit wel gelukt is, nu nog populair worden (A)
Gewijzigd op 30/12/2005 23:05:00 door Stillone
valideren...
Dit is met HTML 4.1 Transitional
XHTML1.1 geeft 90 errors. Maar ik vergeef je als je hem niet zover wil valideren.
Gewoon omdat het netter is, probeer je site eens te Dit is met HTML 4.1 Transitional
XHTML1.1 geeft 90 errors. Maar ik vergeef je als je hem niet zover wil valideren.
Wat vinden jullie van de site (anex spel), kijkende naar layout, php-technisch etc. Meningen over het genre of over het wel of niet leuk vinden van RPG's worden niet gevraagd.