mag ik dan bedanken
en als jullie me geen kans geven om wat te kunnen testen. kan ik dus geen hulp verwachten van hier
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ronald E
Ronald met je vragen kunnen we niets.. En omdat het zo onduidelijk is sluiten wij de topic. Heel normaal.. Daarna op je nog een topic. Die sluit ik om de zelfde reden. Zorg dat je vraag duidelijk genoeg is.
:lol: wordt wel veel geschoven met dit topic he!
Stond eerst in cat 0
daarnaa naar koffie hoek (Om te kijken wie hem plaatste) en daarna naar waar het hoorde..
Je opent zonder dat daar bruikbare vragen & informatie in staat. Daar kunnen wij niks mee.
Dus ja, met jou huidige instelling kan je hier geen hulp verwachten.
In eerste instantie is de grote wereld van php best ingewikkeld, maar je moet iets meer informatie geven zodat mensen je werkelijk goed kunnen helpen.
Alleen roepen dat het niet werkt zal niet helpen, zal eerst tegenvragen oproepen. Probeer daarom je probleem duidelijker te formuleren.
Het kost best veel tijd om alle vragen te beantwoorden en ook de mensen die veel op phphulp zitten doen dit in hun vrije tijd. Om die reden worden niet duidelijke vragen gesloten.
Voor wat meer duidelijkheid over hoe je wel duidelijke vragen kan stellen:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/143/
Ze zijn ijs en ijskoud hier ronald, maar toch vaak wel rechtvaardig....
We zijn ook hééééél lief hoor, maar mensen moeten zich ook in anderen kunnen verplaatsen.
ikzelf heb zulke kleine problempjes ook gehad, hiero ga ik niet over in
hiervan heb ik wel geleerd hoe ik een vraag beter kan stellen en geduld moet hebben!
ook al kan je dat niet altijd hebben mischien houd je je toch maar geduldig!
anders helpt bijna niemand je en des te beter de vraag is
des te meer mensen je zullen helpen met je probleem!
GR. mebus!
edit: typefoutjes^_^
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
@PHPerik : Je noemde me vanmiddag nog lieveschat.... :)
ArendJan:
@PHPerik : Je noemde me vanmiddag nog lieveschat.... :)
Hmm... geeft toch weer een andere betekenis aan die meeting van zaterdag as :+
Haha, je moet wel altijd even relativeren wat ik zeg natuurlijk :)
en wat is er nu raar aan om te vragen of er een manier is om een tabel te vullen in phpMyAdmin?
access kan dat je maakt eerst je tabellen aan en dan je data invoegen en dat was mijn helevraag.
Verder zouden wat hoofdletters wel charmant staan in je bericht :p
Dat was mijn vraag. Nu moet ik eerst wat verzinnen om de tabellen te vullen.
compromis:
Ronald verteld zo uitgebreid mogelijk wat hij wil
en de rest luistert braaf en porbeert te helpen...
deal?
@ronald
Beschrijf eens wat je bedoelt met een tabel vullen? Welke tabel en welke informatie moet er in komen? Met de huidige informatie kan ik enkel zeggen dat je gewoon een INSERT query kunt gebruiken en je dan klaar bent.
je hebt dus een tabel in je PHPmyAdmin en wilt deze tabel invullen?
Dat kan, kijk eens bij INVOEGEN, of probeer zelf ook eens wat 8)
Ronald gaat zijn vragen duidelijker stellen en gaat gebruik maken van hoofdletters om het leesbaar te maken.
De bezoekers / admins / mods zullen jou zo goed mogelijk proberen te helpen.
Lijkt mij zo opgelost.. Punt.. :)