Mail form heeft header error
peter
18/04/2007 16:49:00Ik krijg met onderstaande mail.php de volgende error:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at mail.php:2) in /home/clearco/public_html/mail.php on line 10
Iemand hier tips voor? Ik weet dat je een bepaald iets aan het begin en eind van de php pagina moet zetten. maar weet niet meer wat.
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at mail.php:2) in /home/clearco/public_html/mail.php on line 10
Iemand hier tips voor? Ik weet dat je een bepaald iets aan het begin en eind van de php pagina moet zetten. maar weet niet meer wat.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to = "[email protected]";
$subject = "Email van de website";
$message = $_REQUEST["bericht"];
$email = $_REQUEST["email"];
$headers = "From: $email";
mail($to, $subject, $message, $headers);
header("Location: mailverstuurd.htm");
?>
$to = "[email protected]";
$subject = "Email van de website";
$message = $_REQUEST["bericht"];
$email = $_REQUEST["email"];
$headers = "From: $email";
mail($to, $subject, $message, $headers);
header("Location: mailverstuurd.htm");
?>
PHP hulp
24/11/2024 06:44:06- wes -
18/04/2007 16:51:00Joren de Wit
18/04/2007 16:52:00Jij bedoeld ob_start() en ob_end_flush(), maar dat is alleen maar een smerige workaround.
Zorg liever dat je script goed in elkaar zit, dus eerst de logica (php) en dan pas de ouput (html). Dat is namelijk wat hier ook het probleem is: er is al output naar de browser geweest voordat jij de header() functie gebruiken. En dat kan nou eenmaal niet.
Zorg liever dat je script goed in elkaar zit, dus eerst de logica (php) en dan pas de ouput (html). Dat is namelijk wat hier ook het probleem is: er is al output naar de browser geweest voordat jij de header() functie gebruiken. En dat kan nou eenmaal niet.